Strona 1 z 1
Wariujace zegary
: 2005-12-22 14:24
autor: laidback
Witam,
mam od jakiegos czasu problem z elektryka.
Otoz po odpaleniu silnika zegary dzieczeja...wskaznik paliwa idzie na maxa w gore, temperatura tez poza skale wyskakuje, poziom akumluatora spada do zera, podswietla sie kontrolka dlugich swiatel oraz lewego migacza...po jakims czasie objawy ustepuja...
no i musze dodac, ze co jakis czas jak odpalam rano auto to zonk - ako padniete.
: 2005-12-22 14:29
autor: Maciucha
na 99% padnięty alternator/regulator napięcia
: 2005-12-22 14:36
autor: Robert
Opcja
Szukaj, wpisz:
regulator napięcia, zaznacz:
szukaj wszystkich słów i poczytaj 10 wyników
edit: Ktoś mnie uprzedził

: 2005-12-22 15:49
autor: cevinek
Robert pisze:Opcja
Szukaj, wpisz:
regulator napięcia, zaznacz:
szukaj wszystkich słów i poczytaj 10 wyników
edit: Ktoś mnie uprzedził

\
Teraz juz 11

: 2005-12-22 16:08
autor: Sqad
Sory panowie, ale wyjeżdżacie z debilną opcją szukaj wpisaniem weń "regulator napięcia", a skąd do jasnej cholery człowiek ma wiedzieć że to alternator/regulator napięcia, hę ???
Domeną tego forum jest besztanie ludzi którzy mają problem z błotem.
Każdy mundry jest i oczytany to wie, ale nie każdy czyta forum od deski do deski.
: 2005-12-22 16:42
autor: ZENiTH
regulator napięcia w alternatorze marki Mitsubishi - to jest pięta achillesowa tych alternatorów przerabiałem to w 626 GD. Regulatora napięcia rozebrać się nie da bo jest to wielowarstwowy układ scalony zalany plastikiem. I trzeba go po prostu wymienić, a ceny są wysokie.
: 2005-12-22 16:44
autor: Sqad
Ale za to da się założyć ten od poloneza, z niewielkimi przeróbkami każdy elektryk powinien sobie poradzić, a i nie psuje się tyle

: 2005-12-22 16:45
autor: ZENiTH
Sqad pisze:Ale za to da się założyć ten od poloneza, z niewielkimi przeróbkami każdy elektryk powinien sobie poradzić, a i nie psuje się tyle

I tak dokładnie zrobiłem i śmiga już 3 rok
: 2005-12-22 18:26
autor: cevinek
to proponuję zapodać jakiś schemacik zmiany połączeń z naszego na polonezowy....to ułatwi sprawę nowym w tym temacie.
: 2005-12-24 18:59
autor: wingerman
Zgodnie z zasada snajpera - jeden strzal jedna smierc wszystkie watki ktore zasrywaja topicki beda usowane, co niniejszym uczynilem. Niech tylko ustabilizuje mi sie sprawa netu to beda noworoczne porzadki.
Jesli nie masz nic do powiedzenia sensownego na dany temat to... nic nie mow.
Re: Wariujace zegary
: 2005-12-26 20:29
autor: OLEY
Winger pisze: jeden strzal jedna smierc
Oooo!
I to mi się podoba.
Wracając do tematu,to jak tam sytuacja?Bo bardzo jestem ciekaw.
Jest bardzo prawdopodobne,że to alternator,ale czy nikt z Was nie pomyślał,że może to być jakieś zwarcie?
laidback pisze:
Otoz po odpaleniu silnika zegary dzieczeja...wskaznik paliwa idzie na maxa w gore, temperatura tez poza skale wyskakuje, poziom akumluatora spada do zera, podswietla sie kontrolka dlugich swiatel oraz lewego migacza
Fakt,że mogłoby to wskazywać na regulator napięcia,ale:
laidback pisze:...po jakims czasie objawy ustepuja...
Na zdrowy,chłopski rozum,jak padnie regulator,to nie ma cudów,że raz działa,a raz nie.Prawda?
Do tego:
laidback pisze:no i musze dodac, ze co jakis czas jak odpalam rano auto to zonk - ako padniete.
Co jakiś czas,a więc akumulator musi być w jakiś sposób ładowany,a rozładowanie może być powodowane przez zwarcie.
Co myślicie o mojej teorii

: 2005-12-27 14:23
autor: laidback
jutro jade do znajomego elektryka...niech pogrzebie w nim troche bo ja kołas jestem jesli chodzi o takie sprawy
