wszyscy producenci w katalogach podają moc na silniku, nie na żadnych kołach więc nie rozumiem w czym problem.MatiLP640 pisze:tyyyyy no ale prawda jest taka ze malo ktora hamownia pokazuje prawde, a jeszcze wiecej mierzy moc na silniku a nie na kolach co jest jak mierzenie wacka z kregoslupem
Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
- kicker
- Posty: 238
- Rejestracja: 2007-05-28 20:37
- Samochód: White GT 91
- Galeria: viewtopic.php?t=19596
- Lokalizacja: Gorlice, Nowy Sącz
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
To nie problem tylko ty nie uwzywasz tej mocy, jak dla mnie to takie po prostu oszukiwanie bo zanim ta moc dojdzie do kol to sa straty dlatego uwazam ze nie powinno sie mierzyc mocy na silniku i tyle ale to tylko jest moje zdanie...
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Mati w gniazdku też masz 230 a zanim dojdzie do Ciebie to jest większe
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
I wlasnie o tym mowie! Wszedzie nas w bu ca robia
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-08-10 11:27
- Galeria: viewtopic.php?t=14779
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Tłoków jak i silników jest 4
KLDE (niska półka) 160-165 kunia
KLZE J-spec najwyższa półka) 194-199 kunia
KLZE Millenia (średnia półka) tu millenia miała koło 185 kunia
KLG4 ponoć najlepsiejszy najmłodszy i najmniej ich było 16x zmiany w silniku wałki, inna czujnik vr z kołem, kol ss, krokówka i inne pierdoły
Ciężko pisać o kosztach bo było tego w szlak na MS jest temat możecie poczytać , dużo było nowych części długo to trwało, ale na tym nie przestaje
po zimie atak 3xx
Strojenie to standalone EMU , pół sekwencja, AFR jest, EGT jest turbo Holset hybryda hx35/40 wtryski 440x6 zapas na 450kunia
Strojone spawane skrecane kombinowane Wszystko SAM
KLDE (niska półka) 160-165 kunia
KLZE J-spec najwyższa półka) 194-199 kunia
KLZE Millenia (średnia półka) tu millenia miała koło 185 kunia
KLG4 ponoć najlepsiejszy najmłodszy i najmniej ich było 16x zmiany w silniku wałki, inna czujnik vr z kołem, kol ss, krokówka i inne pierdoły
Ciężko pisać o kosztach bo było tego w szlak na MS jest temat możecie poczytać , dużo było nowych części długo to trwało, ale na tym nie przestaje
po zimie atak 3xx
Strojenie to standalone EMU , pół sekwencja, AFR jest, EGT jest turbo Holset hybryda hx35/40 wtryski 440x6 zapas na 450kunia
Strojone spawane skrecane kombinowane Wszystko SAM
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
3mam kciuki!
Dopisz skąd jesteś, może kiedyś w trasie podjadę poślinić się nad Twoim projektem...
Dopisz skąd jesteś, może kiedyś w trasie podjadę poślinić się nad Twoim projektem...
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-08-10 11:27
- Galeria: viewtopic.php?t=14779
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Są dwie druga kolegi na MSI v2.2 sterowana teraz silnik bedziemy wzmacniać sandomierz
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Jak byście proponowali odprężyć 2,0?? I jakie graty wcisnąć. Chcę wiedzieć co mam już powoli kompletować żeby nie było później zbyt dużo do wyłożenia na raz. Zakładać grubszą uszczelkę (mniej mnie to przekonuje) czy tłoki o odpowiednim kształcie, i jakie te tłoki dobrać i gdzie??
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
A po co odprężać? Prędzej skrzynia wyzionie Ci ducha, niż silnik (oczywiście jeśli będzie dobrze wystrojony). W Fs turbo stopień sprężania był identyczny jak w normalnym fsie.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Jesteś pewien?? Bo jak się już będę bawił to na początku będzie cała kapitalka, więc i tłoki będzie można odpowiednie wsadzić. A co do skrzyni to zostawić tą co jest czy może od V6?? Chociaż raczej nie spasi :/ Z czego da się podpasować??
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
skrzynie zostaw a silnik odpręż i nie słuchaj że nie trzeba. tylko kwestia tego ile chcesz w niego ładować bostu. mozesz szukać i dobrać tłoki od czegoś ale nie mam pojecia od czego, zfrezować tłoki, albo większa UPG.
Jak bedziesz robił juz kapitalke to zrób porting i nowy kolektor wydechowy
Jak bedziesz robił juz kapitalke to zrób porting i nowy kolektor wydechowy
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Kolektor wydechowy i cały układ zamierzam zrobić cały nowy, natomiast porting jeżeli już to tylko najprostszy, bez zbytniej ingerencji w głowicę, jedyne co to dopasuje kanały i tyle.
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Zależy ile chce dmuchać. Zakładając, że nie zmienia pompy paliwa, wtrysków (wydajność do 180KM) to nie ma najmniejszego sensu odprężać. Śmiga fs po wawie na doładowaniu 1.2 bara- totalna seria, po remoncie na ory gratach.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Jak dla mnie 180KM jest wystarczająco. (Ale to zawsze się może zmienić, czas realizacji jest jakieś 2 3 lata ) Na razie chcę pozbierać niezbędne graty żeby koszty w czasie rozłożyć.
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
dwie uszczelki pakuj,od biedy tez rozwiazanie.A 1.2bara na ori korbach to ciekawe,czyli sie da.I to jest silnik a nie te delikatne valki z zapalowatymi korbami ehh.
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Kanapka mnie średnio interesuje :/ boję się że za chwilkę będę musiał wszystko poprawiać.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
kanapka nie, ale są grubsze UPG które są do tego stworzone
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-08-10 11:27
- Galeria: viewtopic.php?t=14779
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Uszczelka metalowa rozkładają ją na pół i przekładke z nierdzewki odpowiedniej grubości no niewiem czy FS zniesie bara bez kucia od razu Fe3
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Ile trzeba liczyć kasy na założenie turbo/zakucie silnika przez firmę tuningową? Napisałem do paru z takim pytaniem, to baardzo różnie się cenią: niektórzy chcą 3-5k za robociznę plus części, inni od razu krzyczą 30-40k, a jedna firma chce 20k za uturbienie i 12k za zakucie. Duże kwoty dość. Do 300-400HP potrzeba z zakucia coś więcej niż zmienione korbowody i tłoki (kompresja)? Myślałem, że 15k to realna cena za uturbienie, ale widzę rozbieżność cen jest wielka.
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
3-5k to absurd, w tej cenie kupisz chińskie turbo, trochę osprzętu i tyle, nie licząc robocizny.
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
3-5k chcieli za samą robociznę, bez kosztu części.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
30-40k to jest cena realna i moim zdaniem nie wygórowana.
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
ktoś mi powie co trzeba zmienić w silniku FS, wiem że korby pautera kosztują 800 dolarów, tłoki też trzeba zmieniać na kute?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
a ile chcesz dmuchać?
generalnie zeby to mialo ręce i nogi ja się chce dmuchnąć poczciwie to trzeba:
odprężyć silnik, kute gorby i tłoki, wzmacniane panewki, większe wtryski i najlepiej pompa paliwa wydajniejsza, chyba że wystarczy seria. no i osprzęt turbo+ jakiś prosiak do strojenie, albo drożej EMU
generalnie zeby to mialo ręce i nogi ja się chce dmuchnąć poczciwie to trzeba:
odprężyć silnik, kute gorby i tłoki, wzmacniane panewki, większe wtryski i najlepiej pompa paliwa wydajniejsza, chyba że wystarczy seria. no i osprzęt turbo+ jakiś prosiak do strojenie, albo drożej EMU
- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
śmiało wal w FS 0,5 bara bez cudowania odprężania
Probe to nie samochód, to styl życia...