Strona 1 z 1
Oszukać czujnik ciśnienia turbiny?
: 2006-01-06 10:43
autor: skorik
Nie znalazłem takiego zagadnienia na forum więc:
Koncepcja (dla zapaleńców którym za mało 12PSi):
Jeżeli komputer odcina zapłon powyżej jakiejś tam wartości ciśnienia doładowania to można by oszukać czujnik ciśnienia tak, aby komputer myślał, że ładuje np. 8 a tak w rzeczywistości powyżej 12.
Pytanie gdzie jest ten czujnik? bo samo oszukanie go nie byłoby już trudne.
I nie chodzi mi tu o rozważania czy turbina to wytrzyma itp. bo to już było...
: 2006-01-06 11:54
autor: Pelot
ale oszukanie samego czujnika,może nie dać żadnego efektu
jeżeli komp dostanie informacje że ładuje np.8psi to nie da większej dawki paliwa i nic Ci po doładowaniu ponad 12 psi
Ktoś miał patent na odciecie paliwa...ale niech to on się wypowie
Pozdrawiam
: 2006-01-06 12:04
autor: skorik
Jeżeli odcięcie paliwa działałoby na zasadzie odłączania pompy paliwa to nie widzę żadnego problemu, ale domyślam się (bo nie wiem), że odcięcie paliwa następuje za pomocą wtrysków - a to już kupa

: 2006-01-06 18:32
autor: Bogdan9999
skorik pisze:Jeżeli odcięcie paliwa działałoby na zasadzie odłączania pompy paliwa to nie widzę żadnego problemu, ale domyślam się (bo nie wiem), że odcięcie paliwa następuje za pomocą wtrysków - a to już kupa

Zgadza się a oszukanie czujnika to nie problem bo jest za silnikiem od strony kokpitu ale jak nie da komp większej dawki paliwa to przepalisz garki.
Pozdrawiam
: 2006-01-06 23:13
autor: skorik
No dobra. A jeżeli ktoś ma sekwencyjny wtrysk gazu (tak jak ja

) to czy komp od gazu też odetnie wtryski gazowe? Chyba nie. Bo wtryski od paliwa wtedy nie działają, prawda? Wtryskami od gazu steruje komp. A czy nie można by takiego kompa wykorzystać do sterowania wtryskami od paliwa.
Trochę gubię się we własnych rozmyślaniach i pewnie się w niektórych sprawach mylę więc proszę o łagodny wymiar kary

: 2006-01-06 23:22
autor: Jedrek
NIestety nie bo do paliwa potrzebny jest dokładniejsza mapa, a te od gazu są że tak powiem "skąpe"

: 2006-01-06 23:58
autor: skorik
No i nikt nie potrafi tego przeskoczyć, żeby to obejść?
A te wtryskiwacze to przestają pracować od zbyt wysokich obrotów. A zakładając że czujnik ustawi się na granicy odcinania 12PSI to wtryski paliwa jeszcze będą działały chociaż w rzeczywistości turbina będzie dawała większe ciśnienie? Rozumiem tylko że będą podawały za mało paliwa. Więc może dać większe wtryski paliwa. ale bałagan się w moich rozmyślaniach robi..
: 2006-01-07 00:16
autor: Sqad
Ja wiem
Prosze pisac na PW
: 2006-01-07 03:07
autor: kicur
a mi sie wydaje ze czujnik cisnienia doladowania ma tu znaczenie tylko przy odcieciu wtrysku paliwa na wtryskach tzn gdy osiagnie jakis tam prog to daje informacje do kompa zeby odcial paliwo - natomiast ilosc dawkowanego paliwa zalezy w tym przypadku wylacznie od przeplywomierza czy tez sondy lamda- mialem juz taki plan zeby rabnac zwezke na tym wezyku co idzie do czujnika tak zeby oszukac go o jakies 5 psi ale poki co mam jeszcze silniczek na dotarciu i ten plan musi troche poczekac -ale zachecam sprobowac -moze sie uda ;D-pozdroo
: 2006-01-07 22:32
autor: wingerman
Panowie
pelot
Alek
waluś
Bogdan9999
i inni
W sprawie instrukcji piszcie do Sqada na PW!!!
: 2006-01-07 22:41
autor: Sqad
Pozamiatane, można wyczyścić temat.
Kamil jak masz jakies uwagi to wal na PW.
PS. wszak pozamiatalem 