Strona 1 z 1

: 2006-01-03 00:02
autor: Bogdan9999
Kali a ja tak sobie myślałem i wymyśliłem jedno dotyczące spalania stukowego a może jaśniej sprawa dotyczy bardziej ciśnienia paliwa od pompy wpadłem na pomysł by zamontować zegar w kokpicie mierzący ciśnienie paliwa w przewodach a po to by nie dopuścić aby ciśnienie było zbyt niskie a jeśli by tak sie zdarzyło to noga z gazu. Co wy o tym myślicie ?? Zdało by sie to do czegoś ????
A tak prawde mówiąc jak oglądam zdjęcia które wkleiłeś z rozbiórki to aż mnie ciarki przechodzą i przypomina mi się mój rozebrany probek w lato :cry: tak długo się nad nim meczyłem ale za to teraz przód jest jak nowy :D:D:D:D:D Wszędzie pokryła nowa warstwa farby po dokładnym oczyszczeniu starej no i zużyte części poszły na złom. ;)
Pozdrawiam

: 2006-01-03 00:06
autor: Sqad
po co rzeźbić jak można wystrugać regulator ciśnienia paliwa. Potem wio na hamownie wystroić i już nie ma prawa się nic zmienić.

: 2006-01-03 00:26
autor: KALI
Dokładnie to co napisał sqad - dobry regulator ciśnienia paliwa ma w sobie zegar który raz ustawiasz i już ale zegar pokaże ci ciśnienie w listwie a nam potrzebne są dane dotyczące spalin.Do tego służy AFR który na podstawie temperatury spalin pokazuje czy mieszanka jest uboga czy bogata.Im wyższa temperatura spalin tym gorzej dla tłoków.!

: 2006-01-03 00:35
autor: Bogdan9999
No oczywiście że można ale można by było mieć tak wskaźnik na pewno by nie zaszkodziło.

: 2006-01-03 00:38
autor: Bogdan9999
no kapuje ale AFR to już droga zabawka.

: 2006-01-03 01:00
autor: KALI
http://www.e-x-c.com/index.php?cPath=117_162_263
Bogdan zegar ciśnienia paliwa też do tanich nie należy.ale to wkońcu Auto Meter

: 2006-01-03 01:16
autor: Bogdan9999
To prawda. :cry:

: 2006-01-29 20:41
autor: T2T
Panowie troche luziku, nie jest tak zle! :D polecam artukuł o spalaniu stukowym na www.tuning.aplus.pl w zakladce artykuły i oczywiscie samo urzadzenie AFR za uwaga 160 PLN + koszcik przesylki. pozdro. :D

: 2007-04-16 11:38
autor: Robert
Przeniosłem z wątku o pompie paliwa
davidlive pisze:http://moto.allegro.pl/item184427995_re ... ejdz_.html wtrące sie troszke , czy opyla sie kupic coś takiego ??

: 2007-04-16 11:44
autor: davidlive
Dzęki :D i czy nadało by sie to do 1 gen. i co by mogło dać ???

: 2007-04-16 11:49
autor: MISIEK
I juz mamy kolejnego posta debi.. ups , davida

: 2007-04-16 11:55
autor: Quaki
T2T koeldzy sie niedosc dokladnie wyrazili to MUSI BYC WIDE BAND a za 160zl to sobie mozesz kupic wskaznik ktory ci pokaze na diodach napiecie sondy (najczesciej do tego narrow band ktora ci i tak nic nie powie) co ci jest potzrebne jak piesc do nosa bo napiecie sondy jest miarodajne tylko wtedy jak jak sonda jest odowpiednio nagrzana a nie nagrzeje sie odpwoiednio bez podgrzewania ktorego taki wskaznik nie zapewnia jedynym mozliwym rozwiazaniem jest
1.kupienie kontrolera szerokopasmowej sondy (o ile patrze to kosztuje on tam 825zl)
2.zrobienie takiego cuda (ja jestem w trakcie tworzenia ale musze jeszcze troche popracowac nad tym a robie o wolnym czasie ktorego za duzo nie mam)
Duzo mozna wywnioskowac z EGT a AFR waskopasmowy tez sie moze przydac ale tylko jako wskaznik ostrzegajacy ze cos zlego sie dzieje gdy mamy na maxa otwarta przepustnice a wczesniej ustawilismy dobrze AFR na wide bandzie inaczej pomiary Narrow band mozna sobie wsadzic we wiadome miejsce
Pozdrawiam