Strona 1 z 1

Regulacja kierownicy - pytanie

: 2006-01-19 19:02
autor: Raafaaell
Jak zmienię położenie kierownicy na dół , w kabinie słychać dźwięk tykającego przekaźnika - tyka dość szybko. Jak podniosę kierownicę do góry to przestaje. Co to jest ?? :roll:

: 2006-01-19 19:24
autor: Robert
Zwarcie :shock:

: 2006-01-19 19:26
autor: Maciucha
Robert pisze:Zwarcie :shock:
Bzdura :D

Masz ciut za krótką linkę napędu licznika. Wystarczy, że skrócisz pancerz o ok 5mm i będzie git

: 2006-01-19 19:46
autor: Raafaaell
:shock: A jaki przekaźnik tyka ???

: 2006-01-19 19:49
autor: Sqad
Linka od prędkościomierza jak sie obraca daje dźwiek tykanie, ale jeśli to jest na postoju to nie wiem, nie jestem pewien czy linka sie obraca. 8)

: 2006-01-19 19:52
autor: Raafaaell
Sqad pisze:Linka od prędkościomierza jak sie obraca daje dźwiek tykanie, ale jeśli to jest na postoju to nie wiem, nie jestem pewien czy linka sie obraca. 8)
Na postoju. Na pewno jakiś przekaźnik. :roll:

: 2006-01-19 20:10
autor: Maciucha
No fakt, nie pomyślałem, że robi to na postoju :twisted:

: 2006-01-20 07:36
autor: wingerman
Nie dosc ze kupiles auto z "93r" ;) to jeszcze zaminowane bomba zegarowa ;)
Mysle ze jak pisal Robert - masz jakies zwarcie, nim rozbierzesz deske proponuje zdjac maskownice nad pedalami i tam sprawdzic.

: 2006-01-20 15:38
autor: R.K
Korzystając z tematu,chciałbym zapytać czy trudne jest ustawienie kierownicy "na wprost"?(jak jadę prosto,kierownica jest skręcona lekko w lewo).

: 2006-01-20 15:42
autor: Sqad
Proponuje zrobić geometrie w samochodzie, a jak zawieche masz ok, to jeszcze możesz maskownice na klaksonie zdjąć tam jest duża śruba chyba 21 albo 24 odkręcasz, przestawiasz o kilka zębów i po kłopocie.
Ale najpierw zrób geometrie bo kierownica sama z siebie nie ma prawa się przesunąć. Tylko przygotuj się na to że kółko lekko nie zejdzie.

: 2006-01-21 15:26
autor: OLEY
Sqad pisze:
Ale najpierw zrób geometrie bo kierownica sama z siebie nie ma prawa się przesunąć.
Święte słowa :D Nie ma co kombinować z przekładaniem kierownicy,
bo potem nie wyrobisz na opony.Jest to moim zdaniem ostateczność.
Zwróć uwagę (przyjrzyj się oponom),czy aby bieżnik nie zdziera się nierównomiernie.Być może były wymieniane końcówki drążków,może maglownica i ktoś ustawił to na "oko".A może był zdrowy dzwon i wtedy faktycznie może zostać tylko przełożenie kierownicy.

Co do regulacji wysokości kierownicy,to u mnie występuje podobne zjawisko.Z tym,że nie pyka przekaźnik,a wyłącza się i włącza oświetlenie tablicy rozdzielczej.Oczywiście podczas jazdy na włączonych światłach :D
no i gdy kierownica jest na samym dole.Być może jest tam coś nie do końca dopracowane.

: 2006-01-23 09:18
autor: Robert
Może KTOŚ nie do końca wcisnął którąś taśmę w gniazdo przy składaniu?
Wszystko jest dopracowane (choć folie przewodzące sygnały przypominają technologię wielkiego brata zza wschodniej granicy).
Moja kierownica też jest skręcona w prawo, ale po prostu źle ją założyłem po zdejmowaniu deski, a ponieważ działo się to już tej jesieni to mi się ponownie nie chciało grzebać na zimnie. Ale jak nie znasz powodu to rób jako rzecze Sqad.

: 2006-10-21 16:41
autor: Raafaaell
Znalazłem ten tykający przekaźnik. Jest bezpośrednio za zegarkiem , troszkę dalej , można go dotknąć przez miejsce na radio. Co to jest ??? Przypominam , że tyka TYLKO przy włączonych światłach mijania , świateł drogowych nie można wtedy włączyć , świecą jedynie jak trzymam dźwigienkę pociągniętą do siebie. :roll:

: 2006-10-21 17:23
autor: OLEY
Hehe. Parę miesięcy to trwało. :D
Sqad swego czasu napisał pisze:Straszycie chłopaka z tym CPU. Za radiem są kabelki i przekaźniki wszystkie od świateł i tym innych pierdół kiedyś tak zrobiłem że źle docisnęłem radio. Musisz wyjąć radio, i pogmerać tam przy kablach. ja to tak je bez sensu poprzewracałem włożyłem radio i już było git.
:D

: 2006-10-21 18:48
autor: Jaapko
Mi też zaczął kiedyś ten przekaźnik tykać, a że byłem w trasie i strasznie mnie to denerwowało to go odczepiłem i o dziwo wszystko było ok i wszystkie światła działały. Sam jestem ciekawy od czego jest ten przekaźnik.

: 2006-10-21 19:34
autor: Robert
Może to Wam coś pomoże?

Obrazek

: 2006-10-21 20:24
autor: Jaapko
Ten przekaźnik jest pod radiem przed ECA ale według rysunku z serwisówki nic tam nie ma. Miałem problem z tym przekaźnikiem w poprzednim probku, w moim obecnym go nie ma. Może to jakieś przeróbki.

: 2006-10-22 11:36
autor: Robert
Jak ktoś założył wątek w złym dziale to dostaje obrazki z I generacji... :twisted:
Raafaaell (w stopce) pisze:PROBE 2.2 GT '93
:lol:

Re: Regulacja kierownicy - pytanie

: 2009-06-08 00:23
autor: archeolog
Ja wstawiałem foty tych przekaźników w temacie z dziwnymi wtyczkami u mnie on raz tyknie w momencie klknięcia na krótkie światła :wink: