Problem jest dość egzotyczny ponieważ dotyczy PROBKA 2.0, inaczej niż w przypadku silnika 2.5 gdzie problem był opisywany wiele razy!
Sprawdziłem spbie kody i wyskoczył mi kod
332EGR did not open/respond during test or if memory code, did not open intermittantly
-teraz mam pytanie:czego ten problem dokładnie dotyczy(jakiego zagadnienia dotyczącego EGR-u),oraz jak się uporać z tym ustroństwem bo chce wyeliminować świeceniecheck engine
Jak sie do tego EGR-u dostać,co zrobić by było dobrze i jakie niespodzianki mnie czekają
Z góry dzięki za odpowiedź!
[/u]
Problem z EGR w 2.0
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
Problem z EGR w 2.0
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To jest sam zawór który steruje czy spaliny mają lecieć do kolektora ssącego czy nie, warto go przeczyścić bo on jest zreguły zafuzlowany ( bardzo dokładnie przeczyścić) np. są przystawki do wiertarki za taki włosami metalowymi i na wysokich obrotach tam to do jasnego podczyścić.
Co do egra to schemat jest na samej górze tylko kurcze nie wiem czy prawidłowy ja nie mam innego.
Co do egra to schemat jest na samej górze tylko kurcze nie wiem czy prawidłowy ja nie mam innego.
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków