Strona 1 z 1

Odcina dopływ paliwa/ANTILOCK

: 2006-02-27 10:45
autor: bombel1201
Witam grupowiczów,
pojawił się u mnie taki dziwny objaw że gdy przekraczam prędkość ok 140 km/h to w momencie zapalenia się kontrolki ANTI-LOCK odcinany jest dopływ paliwa. Najpierw myslałem że to może być kwestia założonego zabezpieczenia - odcięcia pompy paliwa, ale elektryk który to zakładał twierdzi że nie ma takiej mozliwości, że to może być blokowany wtrysk przy pewnej prędkości. Może ktoś z was miał podobny problem i mógłby mnie trochę oświecić?

pozdrawiam

p.s. w archiwum znalazłem tylko cos na temat gaśnięcia na zakrętach i wyłącznika wstrząsowego czy to może mieć z tym związek?

: 2006-02-27 10:50
autor: ZENiTH
To bardzo dziwny objaw. Pewny jesteś że poprzedni właściciel nie grzebał przy instalacji elektrycznej? Wyłącznik wstrząsowy jest w bagażniku obok zbiornika na płyn spryskiwacza tylnej wycieraczki. Po lewej stronie. Obsługuje pasy i pompę paliwa.

: 2006-02-27 12:08
autor: bombel1201
Nie mam pojęcia czy nikt nie grzebał, jak go sprowadziłem w styczniu to wszystko było ok. Dopiero po założeniu zabezpieczenia wystąpiła powyższa sytuacja, ale koleś który mi to instalował twierdzi że nie ma prawa to wystapić od jego zabezpieczenia.

pozdrawiam

: 2006-02-27 12:10
autor: ZENiTH
A wcześniej jadąc te 140 nie miałeś problemu czy tak?

: 2006-02-27 12:23
autor: bombel1201
Wcześniej było ok, 180-190 na Niemieckich autostradach jechał bez problemu.

: 2006-02-27 12:49
autor: Lisiu
może filtr paliwa zasyfiony :?:

: 2006-02-27 14:37
autor: Mr. Cynk
umówmy się... :) ANTI LOCK jest od ABS a ABS działa tak że jeśli się coś skopało to zapala kontrolkę i idzie "spać"

jesli pan ci założył odcięcie paliwa to może poproś go albo samodzielnie sobie to wymontuj i zrób jak było fabrycznie.



sprawdź.



od razu wszystko stanie się jasne.

: 2006-02-27 14:48
autor: Robert
Może pociągnięto z ABSu plus do układu :lol: :lol: :lol:

:wink: (mam nadzieję)

: 2006-02-27 15:34
autor: bombel1201
To moze być pomysł ;)
Jeszcze jedno - elektryk jak podłączał to był trochę zdziwiony, że po założeniu odcięcia na jednym przewodzie nadal działa, więc znalazł jeszcze jeden i stwierdził że to jest dodatkowe zabezpieczenie (znaczy powtórzony ten sam obieg) i zwarł je razem. Może to na coś naprowadziłoby grupowych fachowców.

: 2006-02-27 16:41
autor: Jedrek
Jeżeli wpinał się w same przewody to dobrze zrobił, bo "+" na pompę jest zdublowany.

Ja osobiście nie ingerowałbym w przewody, a zrobił odcięcie przekaźnika sterującego.

Czy wcześniej pojawiała się kontrolka Anti-lock?? Jeżeli nie to albo coś namieszał przy podłączeniu i wziął zasilanie nie stąd co trzeba, albo podczas montażu poluzował jakiś kabel.

Najlepiej zrób jak pisze Cynki ;)

Pozamiatane.

: 2006-02-28 12:44
autor: bombel1201
Anti-lock wczesniej też się zapalał.
Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

pozdrawiam