Strona 17 z 28

Re: Bogdan9999

: 2010-12-28 17:26
autor: Bogdan9999
Dobra widzę że nie są optymistyczne nastroje więc auto zostaje u mnie i projekt idzie dalej. Fotki nowych części jakie będą montowane w aucie niebawem a prace nad ukończeniem projektu rusza wczesna wiosną :) Troszkę pod maska się zmieni (turbo, wtryski inny zapłon) :D

Re: Bogdan9999

: 2010-12-28 17:27
autor: resko
No brawo i oby tak dalej

Re: Bogdan9999

: 2010-12-28 17:41
autor: Kayl
:) czekamy na dalsze modyfikacje :D

Re: Bogdan9999

: 2010-12-28 18:44
autor: OLEY
resko pisze:Ale panowie tutaj nie ma o czym rozmawiać,kto mu da za takie auto tyle kasy? :roll: NIKT.
Ja! Ja bym dał.
Ale, że Bogdan się nie odezwał, będę próbował odrestaurować 3.0.
resko pisze:Ja i tak myślę,że coś jest nie tak z autem skoro chcesz je sprzedać,nie wiem może to rdza powraca
Piotrek, co Ty z tą rdzą???
Auto świeżo robione od podstaw i już ma wychodzić rdza?

No kurna nie róbcie z Probe jakiegoś germańskiego łopla...
Zanim Probe zaczęła brać jakakolwiek rdza, to trzy pokolenia Mondeo zardzewiały.
resko pisze:może coś w silniczku nie teges po tych dziwnych zmianach coś w tym musi być.
Jasne...
resko pisze:No brawo i oby tak dalej
Bodziu - zastanów się, czy jest sens, bo przecież rdza Ci wychodzi i silnik masz zarżnięty... :wink:

Re: Bogdan9999

: 2010-12-28 19:53
autor: Lisiu
Nie sprzedawaj, znam paru takich co posprzedawali swoje Probasy a dzisiaj chcieli by je mieć z powrotem w garażu....

Re: Bogdan9999

: 2010-12-28 20:42
autor: resko
No popatrz Oley moje mondeo jest z 96 i nie ma rdzy :lol:

Re: Bogdan9999

: 2010-12-28 20:54
autor: Patryk-
jeszcze o tym nie wiesz ;)


a tak wogóle to był poprostu chwilowy kryzys bogdana ;)

Re: Bogdan9999

: 2010-12-28 21:08
autor: OLEY
resko pisze:No popatrz Oley moje mondeo jest z 96 i nie ma rdzy :lol:
:arrow: A łyżka na to, niemożliwe!

:mrgreen: :wink:

Re: Bogdan9999

: 2010-12-29 12:21
autor: Lukask
wojtas89 pisze:Ogólnie pomysł sprzedaży tak zrobionego auta jest nietrafiony bo było już wiele przykładów "jak sprzedają się modzone auta", np. Lukaska 200sx, nakombinowane, kupa kasy włożona, przyrost mocy mizerny i nie wiadomo ile to pojeździ.
Ostatnio był na allegro z silnikiem skyline 2,5 litra i 20 tysi taniej niż KMS go na początku wyceniał ...
To już z 4 silnik :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Bogdan9999

: 2010-12-29 20:44
autor: jarsonik
czewony 200 sx, felgi z takimi stożkami aluminiowymi na środku i ostro modzony silnik skay'a??

Re: Bogdan9999

: 2010-12-30 09:51
autor: Lukask

Re: Bogdan9999

: 2010-12-30 10:36
autor: Pelot
Lista modów na dwie strony. A nic o mocy, i żadnego poparcia papierkiem :roll:

To już chyba standard w firmie KMS i samochodach z niej wyjeżdżających.

Re: Bogdan9999

: 2010-12-30 13:14
autor: Lukask
Z tego co ja widzę to ogołocony z paru bajerów ;)
I jeszcze maska nie spasowana ...

Re: Bogdan9999

: 2010-12-30 14:41
autor: resko
Maska to pewnie wygięła się od wiatru jak koleś pędzi 300km/h :mrgreen:

Re: Bogdan9999

: 2010-12-30 14:53
autor: Bogdan9999
Maska podniesiona jest na tyle dla poprawy chłodzenia komory silnika. Tak czy inaczej to nie ten temat :P
Probek zostaje u mnie :)
Resko nie martw sie przyjedź do mnie zobacz obejrzyj i sam na własne oczy się przekonasz w jakim stanie jest auto i jak wygląda i ile ma rdzy ;)

Re: Bogdan9999

: 2010-12-30 19:59
autor: resko
Jakbym miał bliżej to z chęcią bym podjechał do Ciebie.Nie sprzedawaj go szkoda auta jeżeli masz w takim stanie jak piszesz.

Re: Bogdan9999

: 2010-12-30 23:50
autor: meg_82
Bodzio muszę Cię w końcu odwiedzić i zobaczyć Twoje Probe póki je jeszcze masz;)żartuje zostaw autko sobie tyle czasu i pieniędzy w niego włożyłeś szkoda sprzedawać. te 16 km jakoś powinnam przetrwać w tak ciężkich zimowych warunkach:)ale napisz mi na pw gdzie dokładnie mieszkasz, pozdrawiam.

Re: Bogdan9999

: 2010-12-31 19:18
autor: jarsonik
to nei ten, o którym wspominałem, a poza tym to S14. Mniejsza o to, bardziej zastanawia mnie ten silnik. Jakiś taki dla mnie dziwny. jakieś coś wystaje spod kolektora ssącego....Niby doinwestowany samochód, a zderzak opada, maska nie spasowana. jakies to takie dziwne dla mnie. Jak oglądam zdjęcia silnika kumpla ze skaya w s13 to u niego ni cnie wystawało spod kolektora. Ale moze to taki kali'owy tuning. A ja jak zwykle się nei znam, ale postoje i posłucham, co pier..li

Re: Bogdan9999

: 2011-01-03 19:02
autor: Bogdan9999
2 cewki zapłonowe pasujące do FE3 idealnie :) Jeszcze muszę znaleźć 2 sztuki i każda świeca będzie miała bezpośrednio oddzielną cewkę 100A. Seryjnie jedna cewka obsługuje 2 świece u mnie jedna będzie dawał napięcie na jedną. :)

Obrazek

Re: Bogdan9999

: 2011-01-04 02:24
autor: Prezes
Bogdan ja już nie ogarniam listy Twoich modów, byś zrobił jakąś tabelkę co już masz a czego Ci brakuje bo trudno się połapac.. :D . A te cewki to jakieś używki a jak tak to od czego? I co Ci daje ten niezależny układ zapłonowy Edis? To znaczy, że nie będziesz już miał tego aparatu napędzanego od wałka czy jak? Bo kiedyś widziałem taką modę w FE3, że koleś właśnie nie miał tego całego aparatu i była tylko taka zaślepka przykręcona tam gdzie się on znajdował. Będziesz miał podobnie? :roll:

Re: Bogdan9999

: 2011-01-04 14:17
autor: pytlar
Lisiu pisze:Nie sprzedawaj, znam paru takich co posprzedawali swoje Probasy a dzisiaj chcieli by je mieć z powrotem w garażu....
Ja codziennie tęsknie za moim probkiem...:( i szlak mnie trafia jak widzę go na mieście a ja jeżdżę francuskim gó***!! dlatego probka sie nie sprzedaje i już!!

Re: Bogdan9999

: 2011-01-04 14:44
autor: OLEY
Coś czuję, że Bodziu napisał to na podpuchę... :D

Re: Bogdan9999

: 2011-01-04 16:15
autor: Bogdan9999
Prezes pisze:Bogdan ja już nie ogarniam listy Twoich modów, byś zrobił jakąś tabelkę co już masz a czego Ci brakuje bo trudno się połapac.. :D . A te cewki to jakieś używki a jak tak to od czego? I co Ci daje ten niezależny układ zapłonowy Edis? To znaczy, że nie będziesz już miał tego aparatu napędzanego od wałka czy jak? Bo kiedyś widziałem taką modę w FE3, że koleś właśnie nie miał tego całego aparatu i była tylko taka zaślepka przykręcona tam gdzie się on znajdował. Będziesz miał podobnie? :roll:
Tak dokładnie jak piszesz z tym że ja zostawię aparat tz. jego sam środek aby obrotomierz mógł odczytywać obroty silnika no chyba że uda mi sie podłączyć obrotomierz pod edisa. Co mi daje EDIS to że będę mógł sterować zapłonem: przyśpieszać, opóźniać w zależności od obrotów aby wyciągnąć jak największą moc. Inne plusy to brak przewodów zapłonowych aparatu zapłonowego czyli mniejsze straty i ewentualne ryzyko przebicia. Mocniejsza iskra itd itp. Cewki są używane chyba 2001 roku.

Co mam to za dużo pisania ale co mi brakuje z najważniejszych to tak:
1 turbina model itd wybrany.
2 wtryski 550-650cc wolał bym 650cc
3 inny zbiornik paliwa lekki aluminiowy tak zrobiony aby zmieściła mi się pompa BOSCH 040
4 inny kolektor wydechowy pod nową turbinę (materiał jest brak flansz jeszcze)
5 przerobić część wydechu na 3" i dolot na 2.5"
6 większa przepustnica hmm 70 może 80 mm albo inna nie wiem co znajdę.
7 wiele oj wiele innych małych cześci wiele razy trzeba będzie odwiedzać zakład tokarski itd itp. Przeróbki zmiany itd.

to tak na szybko jeśli chodzi o silnik.

reszta to już osobny temat :D

Re: Bogdan9999

: 2011-01-04 18:23
autor: radek
tylko czy skrzynia to wytrzyma?? chyba że masz w planie zmianę skrzyni bo serie przy tych modach to blado widzę pierwsza ostra jazda i powrót na lawecie bo chyba nie robisz tych wszystkich modów by jeździć jak emeryt

Re: Bogdan9999

: 2011-01-04 22:51
autor: Patryk-
planowany jest swap od żuka więc wytrzyma bez problemu :wink:

Bogdan to w takim razie juuż nie długo skończysz :?: :twisted: :wink: