Uszczelki- pytanie

Awatar użytkownika
Ralph
Posty: 161
Rejestracja: 2004-02-13 13:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Jędrzejów

Uszczelki- pytanie

Post autor: Ralph »

witam
mam pytanko co do uszczelek pod głowice i pod pokrywe zaworów
a mianowicie jesli sa nieszczelne to znaczy ciekna to moze to wpłynąc jakos na cisnienie oleju bo od pewnego czasu nurtuje mnie ten problem??
Rafał 2.0 16V
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

Jeśli coś (uszczelka) nie trzyma , jest to wina jej kiepskiej jakości ...
Swego czasu chyba MiH to opisywał . Właściwym rozwiązaniem jest oryginał ! Podróby błyskawicznie dają znać o tym , czemu są tańsze :wink: .
Pozdrawiam
Nara
Obrazek
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

No właśnie, jakiś czas temu wymieniano mi uszczelkę pod pokrywą zaworów na nie oryginał no i już po krótkim czasie cieknie z niej gorzej niż ze starej :evil: . Gdzie można kupić oryginał?
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: romulus »

tofil pisze:No właśnie, jakiś czas temu wymieniano mi uszczelkę pod pokrywą zaworów na nie oryginał no i już po krótkim czasie cieknie z niej gorzej niż ze starej :evil: . Gdzie można kupić oryginał?
u mnie :wink:
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Do 2.0 masz? Ile wołasz?
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
labudin
Posty: 38
Rejestracja: 2005-06-20 20:22
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: labudin »

no prosze widzę żę nie tylko ja mam ten problem. Ostatnio mnie właśnie zaskoczył strasznie niskie ciśnienie oleju. Jak otworzyl maskę znalazlem miejsce gdzie widać olej :( Ile taka uszczelka pod klawiaturke kosztuje 2,5 V6?? Oczywiście mówimy o orginale??
Awatar użytkownika
Ralph
Posty: 161
Rejestracja: 2004-02-13 13:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: Ralph »

labudin pisze:no prosze widzę żę nie tylko ja mam ten problem. Ostatnio mnie właśnie zaskoczył strasznie niskie ciśnienie oleju. Jak otworzyl maskę znalazlem miejsce gdzie widać olej :( Ile taka uszczelka pod klawiaturke kosztuje 2,5 V6?? Oczywiście mówimy o orginale??
No własnie mi chodzi o to czy nieszczelne uszczelki mogą wpłynąc na cisnienie oleju ?
Rafał 2.0 16V
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: romulus »

tofil pisze:Do 2.0 masz? Ile wołasz?
zarówno 2.0 jak i 2.5 po 100/szt (pod dekiel zaworów)
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Awatar użytkownika
labudin
Posty: 38
Rejestracja: 2005-06-20 20:22
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: labudin »

zakupiłeś sobie 100szt. na wszelki wypadek czy poprostu ci tak często szczelają?? :D
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Re: Uszczelki- pytanie

Post autor: Ada »

Ralph pisze:witam
mam pytanko co do uszczelek pod głowice i pod pokrywe zaworów
a mianowicie jesli sa nieszczelne to znaczy ciekna to moze to wpłynąc jakos na cisnienie oleju bo od pewnego czasu nurtuje mnie ten problem??
Uszczelki pod deklem nie mają wpływu na ciśnienie oleju w żadnym stopniu, tylko wał , panewki, korbowody, stopki pod wałkami rozrządu itp..
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

...no i oczywiscie pompa olejowa ze o kanalach olejowych nie wspomne. ;)
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

romulus pisze:
tofil pisze:Do 2.0 masz? Ile wołasz?
zarówno 2.0 jak i 2.5 po 100/szt (pod dekiel zaworów)
Czy oferta nadal aktualna?? Potrzebuje tylnej uszczelki, leje się jak z wodospadu :D
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Witam.Zwracam się z prośbą a mianowicie czy ktoś mógłby mi doradzić w sprawie wymiany uszczelki pokrywy zaworów na głowicy tylnej.Zabieram się za to w niedzielę od rana a dzisiaj troszkę popatrzyłem jak to wygląda no i jestem przerażony :lol: Bardzo byłbym wdzięczny za jakąś poradę albo algorytm czynności.I jeszcze małe pytanko, czy oryginalną uszczelkę można delikatnie posmarować sylikonem?Pozdrawiam
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

mm26 pisze:witam wszystkich, wymieniłem dziś świece! Dolne 3 były całe upaciane w oleju!! Chyba Piedryknęła uszczelka, dobrze myśle??
HellHound pisze:Prawdopodobnie uszczelka pod klawiaturą. Od razu polecam oryginał, zamienniki szybko przeciekają.Pozdrawiam
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
mm26
Posty: 89
Rejestracja: 2007-07-27 15:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: mm26 »

HellHound pisze: Bardzo byłbym wdzięczny za jakąś poradę albo algorytm czynności.I jeszcze małe pytanko, czy oryginalną uszczelkę można delikatnie posmarować sylikonem?Pozdrawiam
i ja też byłbym wdzięczny :lol:
Red FORD USA
PROBE II (ECP)
2.5 V6 24V
Kod silnika KL
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Wymiana uszczelki pod klawiaturę z przodu jest dziecinnie prosta i nie ma sensu się rozpisywać.Jeżeli tylna to najpierw odkręcasz i demontujesz cały układ dolotu powietrza. Następnie demontujesz przepustnicę, jest zamontowana na czterech śrubach i odpinasz węże co do niej idą.Teraz musisz powypinać wszystkie gumowe wężyki( z tyłu trzy cienkie i jeden gruby, z przodu chyba też trzy), odpiąć trzy wtyczki z tyłu oraz odkręcić linkę od gazu ,na koniec odkręcasz grubą śrubę co idzie do wtrysków(ma miedziane podkładki).Następnie odkręcasz kolektor i jesteś w domu.Nie jestem pewien czy wszystko wymieniłem bo już trochę nie pamiętam ale zawsze Cię to jakoś naprowadzi :wink: Na koniec pozostaje to wszystko złożyć, ogólnie robiłem to jakieś 6 godzin(trochę kluczy mi brakuje i musiałem kombinować).Powodzenia i Pozdrawiam
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
mm26
Posty: 89
Rejestracja: 2007-07-27 15:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: mm26 »

dzieki :lol: pozdrawiam
Red FORD USA
PROBE II (ECP)
2.5 V6 24V
Kod silnika KL
andrew
Posty: 187
Rejestracja: 2007-07-09 11:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: andrew »

Podepnę się do tematu.
Chodzi mi o 2 uszczelki:
1) pomiędzy przepustnicą, a kolektorem
2) gumowa uszczelka, która jest pomiędzy przepustnicą, a bypasem regulującym automatyczne ssanie (tam gdzie jest płyn chłodniczy)

Czy dostanę je bez problemu, np. w JC?

Pozdrawiam.
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

andrew pisze:Czy dostanę je bez problemu, np. w JC?
Nic prostszego, jak zadzwonić lub podjechać do JC i się po prostu zapytać.
:D :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
andrew
Posty: 187
Rejestracja: 2007-07-09 11:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: andrew »

I tak właśnie zrobię, tylko wolałem się nastawić na to, czy mam już zacząć główkować gdzie to znaleźć lub czym zastąpić :)

[edit]
W JC nie ma.
Są w ASO Mazdy lub ASO Forda.
Koszt pierwszej to 48zł, drugiej 129zł.
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Oj tą pierwsza zrób sobie sam.Daj troske sylikonu i bedzie trzymac ze szok.Ja tam mam tak bo ja zerwałem jak uszczelki pod deklami zmieniałem.Wszystko chodzi super obroty w normie silniczek równiutko pracuje zadnych problemów.Co do drugiej to nie wiem bo jeszcze jej nie widziałem :?
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
andrew
Posty: 187
Rejestracja: 2007-07-09 11:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: andrew »

W jednym serwisie mówił koleś, że można z tektury grubej wyciąć, ale raczej tego bym sie obawiał :)
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Tektura i gorący olej. Dobre połączenie. Pewnie doradziłby, też zrobić uszczelkę pod głowicę z sylikonu :wink:
Let The Galaxy Burn....
andrew
Posty: 187
Rejestracja: 2007-07-09 11:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: andrew »

Też z kartonu :D
A co najciekawsze było to ASO Mazdy w Poznaniu :)
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

hehe ja jak zaczynałem moje przygody z samochodami to uszczelniłem korek oleju (ciekł) szmatką chyba nie musze pisac jakie były efekty hehe...

Z tektury to on moze sobie domek zrobic :evil: :evil: :evil: porady mechanika od poldka.I taki poradzi cos komus i tylko szkód na robi.....brak słów.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”