: 2007-11-26 21:04
Domek to lepiej murowany, bo ten z tektury mu szybko zdmuchną przedmuchy w silniku
Chodzi mi o 2 uszczelki:
1) pomiędzy przepustnicą, a kolektorem
2) gumowa uszczelka, która jest pomiędzy przepustnicą, a bypasem regulującym automatyczne ssanie (tam gdzie jest płyn chłodniczy)
Artek pisze:Radzę Ci kupić uszczelki oryginalne od Mazdy 2.5L V6.
U mnie za pierwszym razem mechanicy wsadzili uszczelki-podróby i niestety po 4 miesiącach pojechałem do nich z reklamacją bo znowu zaczął pryskać olej deklami.
Easy Rider pisze:przeczytaj post pt. "Brudne świece" (str.2), tam jest kilka informacji na temat uszczelek . ER
sereq pisze:Przeczytalem, wyglada na to ze do wymiany sa uszczelki pod pokrywe zaworow, jednak chlopaki pzrestrzegaja pzred podrobami. No wiec musze sie zastanowic - "podroby" kosztuja 33 zl/szt, oryginaly nie wiem, ale Raf straszy ze 150 zl/szt, no zobaczymy.Easy Rider pisze:przeczytaj post pt. "Brudne świece" (str.2), tam jest kilka informacji na temat uszczelek . ER
Easy Rider pisze:oryginalna uszczelka kosztowała ok. 130,- +robocizna (jak dobrze pamiętam) ok. 300 zł za wymianę obu. Strasznie drogo, ale robiłem to w serwisie Mazdy w Chorzowie ER
DUKE pisze:mam pytanko czy jest sens zakladac pod dekiel uszczelke z JC ??heh bo kupilem jakis czas temu i ludzie mowia ze wczesniej czy pozniej i tak puszczaja...ktos mowil ze trzeba jeszcze dodatkowo silikonem uszczelnic i jest git...ale nie jestem pewny ....pozdrowionka
BiZoN pisze:Nie kupuj tych z JC
Ja kupiłem, niestety - pierwszy dekiel (bliżej głowicy) puszcza.
Silikon też sobie nie poradził - a strach bardziej dokręcać, żeby gwintów nie pourywać
Polecam zatem orginał - w sumie na początku jest ciut drożej ale w praniu wychodzi taniej (mniej roboty, nerwów, upierdzilonego silnika)
max pisze:Ja wymieniłem uszczelki pod pokrywami zaworów ( 2.5 V6 ) w ASO Mazdy za 400zl ( uszczelki oryginal z rabocizna) ale najpierw musiałem się z nimi troche potargować bo najpierw chcieli 550
romulus pisze:oryginał mazda po 100zł/szt. jak ktoś chce zapraszam na PW
sure pisze:http://www.zdanowicz.pl/mazda/kontakt.php
np tu uszczelka do 2,5 V6 94r kosztuje 69pln/szt, uszczelniacze wałka rozrządu 36pln/szt. Wszystko orginały, tydzień czasu na sprowadzenie.
W sklepie fordowskim (nie ASO) orginał Forda-120pln, uszczelniacze-24pln, korki 24pln. Termin-1 dzień.
Tylko pytanie, czy uszczelka mazdy będzie pasowała do Probaska?....
Zolak pisze:Czy tym uszczelkom a raczej ich sprzedawcom mozna ufac jesli chodzi o ich jakosc i prodducenta??
.
Niby pisze ze Mazda ale czesto ludzie tylko pisza a rzeczywistosc jest zupelnie inna
Moze ktos juz zamawial uszczelki z tej strrony i moze podzielic sie doswiadczeniami??
Pozdro
nerVous pisze:Czy gdzies na stronach FPKP znajduje sie rysunek,ewentualnie schemat gdzie dac silikon? bo jakis czas temu widzialem takowy a teraz za nic nie moge tego znalezc...
Szlifir pisze:tez kupilem te po 33zł japan caru i to nie byl z byt dobry pomysl namordowalem sie z ich wymiana troche i znow zaczyna ciec bynajmniej narazie tylko z pod przedniego dekla poczekamjak zacznie z pod drugiego i wymienie jeszcze raz jak koledzy tu radza na te drozsze raz a dobrze:)jak widac nie oplaca sie taniochy kupowac.pozdrawiam
jarsonik pisze:jak kupujesz te tańsze to trzeba dać sylikon, tak radza przedmówcy
Szlifir pisze:tak tylko ja je kupilem i wymienilem nim zalogowalem sie na tej stronie wogole nim wszedlem na nia:)jest stare powiedzenie czlowiek na bledach sie uczy:(
Blabo Joper pisze:Chciałbym zgłosić pomysł, jak na razie działa bez zarzutu. Mianowicie, usunąłem tuleje dystansujące spod każdej śruby mocującej, Miejscami uszczelniłem silikonem. Jak do tej pory, przejechałem ok.1000km i jest sucho. Należy tylko z "wyczuciem" dokręcać śruby. Pzdr!
Małe sprostowanie do mojego posta. Wyjęcie tulej powoduje mocniejsze dociśniecie uszczelki, ale sprawia że dokręcenie śruby jest słabsze. Miałem przypadek, że kilka śrub było poluzowanych i trzeba było je dokręcić. W tej chwili tulejki u mnie znowu są na miejscu, jedynie delikatnie je przypiłowałem (2 razy pilnikiem, ubyło może 1mm).Blabo Joper kiedyś pisze:Chciałbym zgłosić pomysł, jak na razie działa bez zarzutu. Mianowicie, usunąłem tuleje dystansujące spod każdej śruby mocującej, Miejscami uszczelniłem silikonem. Jak do tej pory, przejechałem ok.1000km i jest sucho. Należy tylko z "wyczuciem" dokręcać śruby. Pzdr!
ErNeStO pisze:Panowie sam się wpakowałem w podróbkę jeśli chodzi o uszczelki pokryw. Czy ktoś ma namiar na jakieś pewne źródło lub posiada oryginalne uszczelki na sprzedaż ?(lewa i prawa). Jeśli tak to proszę o info
Podejrzewam, że w takie coś się nie ma sensu pchać http://www.allegro.pl/item517028665_usz ... 3_626.html