Strona 1 z 1

problem z alternatorem

: 2006-04-04 12:45
autor: mario6264
Witam wszystkich i mam prośbę potrzebuję schematu do alternatora dokładnie to do czego idą dwa przewody od alternatora mitsubishi Mam książkę serwisowa haynes lecz w niej niema takiego schematu.może ktoś z was ma inne zródło lub wiedzę do czego idą te dwa przewody od alternatora. Potrzebne mi to do sprawdzenia alternatora bo nie wiem przez co dostaje wzbudzenie z góry dziękuję za podjecie tematu .

: 2006-04-04 14:43
autor: ZENiTH
jakie wzbudzenie??

: 2006-04-04 14:59
autor: mario6264
poprostu zakupiłem alternator załozyłem i nie działa .Rozebrałem i sprawdziłem stojan ok diody też ale nieda sie sprawdzic regulatora. Złozyłem go i myśle że może mam cos z tymi kablami co idą do alternatora i chciałbym sprawdzic podpinając sie bezposrednio dwoma przewodami tylko niewiem gdzie one idą

: 2006-04-04 15:07
autor: ZENiTH
Robiłem przy tym ale dość dawno i nie pamiętam który gdzie idzie, nie chcę cię wprowadzać w błąd.
Jedna ważna rzecz: Jak źle podepniesz to uszkodzisz cały regulator napięcia.

: 2006-04-04 16:59
autor: Gacek Wrocław
proszę bardzo - oto schemat
Obrazek

tylko prośba: w zamian opisz sposób naprawy, oczywiście jeżeli naprawisz :wink:

: 2006-10-28 14:40
autor: Pluto
Mam problem z alternatorem. Mianowicie przedwczoraj samochód zgasł mi na światłach i poczułem smród spalenizny. Pchanie na parking i hol. To co zauważyłem to to że w ten dzień ładowanie było trochę ponad normę (na wskaźniku). Paliła się kontrolka Low oil a wcale nie było go za mało. Jak dobrze pamiętam to kontrolka ta zapala sie również z braku ładowania. Dzisiaj jak naładowałem akumulator to zapalił ale ładowanie jest poniżej normy ale nie na zero. Idę właśnie wyjąć alternator.
Co proponujecie? Cały alternator? Diody, jak sie da oczywiście? Czy może to tylko z regulatora smród poszedł?
P.S. jutro dociera do mnie moja druga jedyneczka gt. :D

: 2006-10-29 07:23
autor: OLEY
Ja bym zaczął od regulatora. Niestety można go tylko wymienić na inny. :cry:
Jeżeli znasz się troszkę, to skombinuj sobie regulator od Poloneza i załóż.

: 2006-11-03 16:44
autor: Jacuś
Ja kilka dni temu też wymieniałem regulator. Na zimnym silniku zawsze ładował. Po rozgrzaniu się silnika i alternatora raz ładował raz nie. Do poloneza jest kilka rodzai . Ja kupiłem mały srebrny, z przewodami na wierzchu żółty, zielony, i opisami który gdzie podpiąć inne tego nie mają.

: 2006-11-04 16:05
autor: Pluto
A ja dzisiaj miałem troche czasu i rozebrałem i sprawdziłem. Regulator padł. Diody ok. Kupiłem dziś oryginalny + odrazu nowe szczotki włoże. 107zł
Pozdro

: 2006-11-06 17:19
autor: kicur
regulator jest w alternatorze? moglbys podac jakies oznaczenie tego oryginalnego - bo w sklepie rzadko kiedy maja katalog do proba ;) -dzieki i pozdro

: 2006-11-07 11:17
autor: mario6264
Kiedyś już podawałem poszukaj moich tematów

: 2006-11-07 22:37
autor: Pluto
Podałbym ci ale zanim przeczytałem tego posta to poskladalem juz fure. :? Regulator jest w alternatorze.
P.S. Laduje pieknie :D