Problem: Odpala za 3-cim razem

edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Tylko czy te kika małych śrubek jest od mocowania pompy? bo nie chce pompy od razu na kawałki rozebrac :lol:
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Nie to są śrubki od całego dekelka z którym wyjmiesz pływak pompę itd. Mam nadzieję że myślimy o tych samych śrubkach :lol: :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Jutro sprawdze cene pompy. Jak się dowiem to tam znać. :)
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Wyjmij pompe i smialo ją rozbieraj, zapewne zadziwia cie nieizolowane przewody sasilania pompy przyczepiane do niej od wewnatrz baku.... nie martw sie to normalka :)



edi_pg
Oczywiście używam jej jak najczęściej
swietnie :1111_ok: (chodzi o funkcje szukaj)
Staram się nie zaśmiecać forum, natomiast widziałem że często negujecie pytających tekstem: "ten temat juz był" ale wierzcie że trudno znaleźć post dotyczący takiego samego problemu
Jest kilka powodow, m.in.:
1 - zakladane sa watki z niewlasciwymi tytulami
2 - dyskusje w tematach nie dotycza scisle tematu watku i schodza na psy
3 - pojawiaja sie klony tematow (nowe watki) o tytule jak w pkt 1
4 - forumowicze nie partza perspektywicznie i tymi (chwilowymi) innymi sposobami doprowadzaja problemu o ktorym wspomniales.
a dużo jest takich które pozornie wyglądają na to samo, a tak naprawde mówią o czymś innym.
I te tematy nalezy rozwijac a nie zakladac blizniaczych. Latwiej sie przeglada wyniki funkcji szukaj jak pojawi sie w niej kilka domyslnych tematow niz kilkadziesiat.
Nie odbieraj(cie) tego negatywnie, po prostu taka moja mała uwaga
Nie odbieramy, cieszymy sie jesli ktos zwraca nam uwage a my mozemy "kontratakowac" ;)

PS. Jesli problem zegarow czy innych spraw jest zakonczony to napisz to w ostatnim poscie w danym temacie
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Bogdan9999 pisze:Słuchajcie mnie tera wszyscy. Samochodom na wielopunkcie nigdy nie powinna się i nie załącza się pompa paliwowa na kilka sekund.
Nie zgodzę się, bo w fordzie scorpio na wielopunkcie po przełączeniu stacyjki na ON załącza się pompa paliwa :twisted: :twisted: :twisted:

:EDIT:
To powiedz fachowcowi, żeby sprawdził w scorpio i wyjaśnił dlaczego tak jest. Ja nic nie kombinowałem, wszystkie OHC tak mają.
Ostatnio zmieniony 2006-04-07 17:53 przez Jedrek, łącznie zmieniany 2 razy.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

To ja jestem ciekaw czy nie masz jakiejś przeróbki bo jak sie pytałem fachowca to powiedział mi tak jak pracuje w tym zawodzie 10 lat takiego przypadku nie spotkałem. A teraz wróćmy do tematu. Idę do samochodu walczyć z pompą obaczymy co będzie :?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Cześć !
Apropo problemu z odpalaniem ja mialem identyczny problem tyle że u mnie juz po dwóch godzinach musialem go odpalać ze dwa lub trzy razy ! I po tym co napisał Raven postanowiłem się przyjrzeć tym kablom przy aparacie zapłonowym. Poruszałem tym przewodem od masy aparatu i jeszcze kilkoma pobliskimi a dokładniej tą kostka do której idzie ten przewod co jest podłączony do masy przy aparacie zapłonowym i odziwo ........ PROBLEM ZNIKŁ !!! Probek pali od strzału tak jak powinien nawet po całej nocy dzisiaj odpalił bez problemu !!! Więc może i u Was jest ten sam problem !!!
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

Tylko jakbys lukas jeszcze na tym kablu od masy nowe zakonczenie i wyczyscil styki w tych kostkach to na pewno byloby lepiej.

btw: ja jeszcze tego nie zrobilem ale zamierzam jak tylko odbiore probka od mechaniora.

:wink:
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

No właśnie dzisiaj po pracy się za to zabieram i zrobie to porządnie tak jak ma być bo samo poruszanie kablami to nie wystarczy !!!
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Lukas22 widzisz ty miałes to a ja mam co innego :cry: Ale pompa już namierzona zobaczymy jak się ziszczę i ją kupię ale kiedy to będzie :? Pozdrawiam


Tu jest tani sposób na mój problem http://www.allegro.pl/item96823081_zawo ... fi_10.html
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Niestety mój problem nadal aktualny !!! Auto teraz odpala o wiele wiele szybciej bo trzeba krecić rozrusznikiem tylko raz ale jak postoi przez noc to jak zaczynam kręcić rozrusznikiem to natychmiast odpala i od razu gaśnie i trzeba go odpalać jeszcze raz !!!
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Cay czas mnie to wyglada na cofajace sie w przewodach paliwo.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

A wiecie może jaką średnice wewnętrzną ma przewód zasilający zaraz za pompą paliwa ??? Bo chyba spróbuje wstawić taki zaworek zwrotny do którego link podał Bogdan ! Aha i jeszcze czy musi być ten zaworek zaraz za pompą czy może być w komorze silnika przed filtrem paliwa ???
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Srednica o ile dobrze pamietam jest cos kolo 6mm, osobiscie wstawilbym go zaraz za pompa (ale to tylko moje zdanie)
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Za pompą najlepiej.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Wingerman mówisz że coś około 6mm, ten zaworek z allegro ma średnice 10 mm więc chyba bedzie problem żeby go tam zamontować. :(
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

zawsze mozesz zrobic redukcje z jakiejs odpowiedniej rurki i bedzie wszystko dobrze.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

tylko zrób to z głową żeby się nie lało.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Nie potrzeba będzie robić redukcji bo znalazłem na Allegro takie zaworki o różnych średnicach 6 , 8 i 10 mm więc wystarczy zmierzyć tylko dokładnie średnicę wewnętrzna wężyka przy pompie i dobrać odpowiedni zaworek !
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Jak możesz to wklej link do strony allegro gdzie to znalazłeś.

Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Fi 8 mm i zaraz montuj za pompa. nowa pompa paliwa to koszt około 170 zł Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Bogdan9999 pisze:A pompa znajduje sie w baku paliwa, dostac sie do niej możesz przez zdjęcie siedziska tylnej kanapy, zdejmuje się ją przez odpięcie dwóch zatrzasków jak się przychylisz to powinieneś je zobaczyć.

Kurcze gdzie szukac tych zatrzasków bo dzisiaj próbowałem zdjąć kanape i za nic nie mogłem jej wyjąć !!!???
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Jak pomacasz dobrze palcami tuz pod krawedzia kanapy na wysokosci przednich foteli to znajdziesz tam takie cosik plastikowego. Musisz w to (miedzy siedzisko a ten plastik) wsunac jakis srubokret, na tyle mocno by odbezpieczyc (przesunac w strone bagaznika) taka jakby zawleczke.

Obrazek
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Dokładnie ;) Ja kiedyś tego nie wiedziałem i mało co kanapy nie wyrwałem :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”