Słabo ciągnie do przodu... - problemy z przyspieszeniem
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2005-03-29 22:25
- Galeria: viewtopic.php?t=5765
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Słabo ciągnie do przodu... - problemy z przyspieszeniem
Witajcie.
Dzisiaj jestem po wymianie filtrow, swiec i oleju w moim aucie. Przed i po wymianie nasowa mi sie na mysl cos bardzo niepokojacego mianowicie: moje autko na paliwie ma mniejsze depniecie niz na gazie:( Na paliwie wogole nie ciagnie do przodu, obrotomoerrz idzie bardzo wolno do przodu. Pomozcie mi z sugestia co to moze byc?? Podejrzewam virsy czy jak to tam sie pisze. Dzieki za pomoc i jak najszybciej musze to zrobic bo tak nie moze byc. Pozdrawiam Wojtek
Dzisiaj jestem po wymianie filtrow, swiec i oleju w moim aucie. Przed i po wymianie nasowa mi sie na mysl cos bardzo niepokojacego mianowicie: moje autko na paliwie ma mniejsze depniecie niz na gazie:( Na paliwie wogole nie ciagnie do przodu, obrotomoerrz idzie bardzo wolno do przodu. Pomozcie mi z sugestia co to moze byc?? Podejrzewam virsy czy jak to tam sie pisze. Dzieki za pomoc i jak najszybciej musze to zrobic bo tak nie moze byc. Pozdrawiam Wojtek
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory Niech moc bedzie z nami
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2005-03-29 22:25
- Galeria: viewtopic.php?t=5765
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Jestem wlasnie po wymianie wszystkich filtrow. gaz to normalna instalka BRC. Normalnie jestem zalamanyja mu gaz do deski a on prawie nic doslownie zero przyspieszenia. Na chlodniejszym sliniku ma wieksze kopyto a jak sie nagrzeje to na paliwie robi sie z niego mul straszny.help me
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory Niech moc bedzie z nami
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja tez mialem cos podobnego. Wymienilame kable, swiece i pare uszczelek w Mazdzie w Osielsku. Odbieram auto - pierwsze wrazenie - "troche" zamulony. Po wrzuceniu 5-tki przy 140 km/h nie mial sily go rozpedzac - gaz w podlodze a probek ciagle 140 Wracam do nich i mowie, ze mul - diagnoza brudny filtr powietrza. Wymieniony - zero poprawy. Nastepna diagnoza - filtr paliwa. Zero poprawy. No to stwierdzili, ze sie poddaja - ostatnia deska ratunku to jakis srodek dolewany do paliwa do czyszczenia zaworow czy wtryskiwaczy. Wlali - 2 dni pojezdzilem - zero poprawy. Pozniej troche stal i mu samo przeszlo - przyspieszal jak dawniej.
Ostatnio zmieniony 2006-04-21 13:00 przez nikosnikos, łącznie zmieniany 1 raz.
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2005-03-29 22:25
- Galeria: viewtopic.php?t=5765
- Lokalizacja: Bydgoszcz
przed wymiana bylo tak samo...na chlodniejszym silniku idzie lepiej a jak sie rozgrzeje to nie ma takiego przyspieszenia jak powinien ... mianowicie jest tak samo jak mial nikos czyli gaz w podlodze a on nic ledwo ledwo wszystkie filtry wymienione, swiece tez i nic nie dalo jakies inne sugestie ? nikos a jak samo przeszlo to stopniowo czy z dnia na dzien zyskal moc?
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory Niech moc bedzie z nami
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Jednego dnia byl zamulony, nastepnego juz pelen werwy I nigdy wiecej taka sytuacja sie nie powtorzyla.
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Może to o czym pisał Kalii:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... &start=100
Tylko nie koniecznie od Turbo
Może przy zmianie jakiś wężyk się wypiął i łapie lewe powietrze.
Efekt będzie taki jak opisałeś, bo gaz nie bierze pod uwagę przepływki.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... &start=100
Tylko nie koniecznie od Turbo
Może przy zmianie jakiś wężyk się wypiął i łapie lewe powietrze.
Efekt będzie taki jak opisałeś, bo gaz nie bierze pod uwagę przepływki.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2005-03-29 22:25
- Galeria: viewtopic.php?t=5765
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2005-03-29 22:25
- Galeria: viewtopic.php?t=5765
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Jak sprawdzić ciśnienie? I jakie powinno być oryginalnie?
Ja bym zdjął wężyk z filtra paliwa, założył jakiś drugi, puścił go do słoiczka i pokręcił. Pytanie tylko czy w taki sposób da się wyczuć ewentualną usterkę czyli zbyt małe ciśnienie. Raczej nie.
Czyszczenie przepływomierza na wszelki wypadek (trochę inny niż u nas).
http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/maf.php
Ja bym zdjął wężyk z filtra paliwa, założył jakiś drugi, puścił go do słoiczka i pokręcił. Pytanie tylko czy w taki sposób da się wyczuć ewentualną usterkę czyli zbyt małe ciśnienie. Raczej nie.
Czyszczenie przepływomierza na wszelki wypadek (trochę inny niż u nas).
http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/maf.php
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Jeśli odłączysz przepływkę na gazie to nic nie da - gaz nie bierze pod uwagę tego elementu. A na benzynie przy odpiętej przepływce będzie świrował na obrotach i gasł(zalewał benzyną).
Kitt, ciśnienie na pompie można sprawdzić w jakimś warsztacie tylko trzeba poszukać wartości jakie mają być na pompie. Metoda "na oko" się nie sprawdzi.
Asic, na gazie jak jezdzisz to masz coś takiego jak "wyłącznik pompy paliwa"? Kiedyś na allegro coś takieo sprzedawali, co jest głupotą bo banzyna krążąca w układzie(przy zasilaniu gazowm) chłodzi wtryski. Więc może masz zapieczone wtryski? Inna możliwość - jeśli cały czas masz w baku resztki paliwa to możesz mieć zasyfiony układ paliwowy(węże doprowadzające paliwo do filtra).
Nie wydaje mi się żeby Twój silnik łapał lewe powietrze bo wtedy nie chodziłby jak trzeba na gazie.
Kitt, ciśnienie na pompie można sprawdzić w jakimś warsztacie tylko trzeba poszukać wartości jakie mają być na pompie. Metoda "na oko" się nie sprawdzi.
Asic, na gazie jak jezdzisz to masz coś takiego jak "wyłącznik pompy paliwa"? Kiedyś na allegro coś takieo sprzedawali, co jest głupotą bo banzyna krążąca w układzie(przy zasilaniu gazowm) chłodzi wtryski. Więc może masz zapieczone wtryski? Inna możliwość - jeśli cały czas masz w baku resztki paliwa to możesz mieć zasyfiony układ paliwowy(węże doprowadzające paliwo do filtra).
Nie wydaje mi się żeby Twój silnik łapał lewe powietrze bo wtedy nie chodziłby jak trzeba na gazie.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...
Wczoraj gaz mi explodował w dolocie i wywalił zaślepkę przed przepustnicą. Myślałem,że padła przepływka więc ją odłączyłem żeby jechać dalej. Autko na bynie szło jak przeciąg i się nie zalewało więc spokojnie w ten sposób możesz sprawdzić swoją przepływkę. Ciekawe jest to, że lampka Check Engine nie zapaliła się po odłączeniu przepływki. Jeżeli chodzi o sprawdzenie ciśnienia pompy to naturalnie musi to zrobić fachowiec.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 2005-03-29 22:25
- Galeria: viewtopic.php?t=5765
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Zapieczone wtryski jak sie tego pozbyc aha i jest jakas metoda zeby przeczyscic układ paliwowy?? Dzieki za podpowiedz...zauwazylem ze duzy spadek mocy jest powyzej 5tys obrotow czyli jak 2vris sie otwieraRonin pisze:Jeśli odłączysz przepływkę na gazie to nic nie da - gaz nie bierze pod uwagę tego elementu. A na benzynie przy odpiętej przepływce będzie świrował na obrotach i gasł(zalewał benzyną).
Kitt, ciśnienie na pompie można sprawdzić w jakimś warsztacie tylko trzeba poszukać wartości jakie mają być na pompie. Metoda "na oko" się nie sprawdzi.
Asic, na gazie jak jezdzisz to masz coś takiego jak "wyłącznik pompy paliwa"? Kiedyś na allegro coś takieo sprzedawali, co jest głupotą bo banzyna krążąca w układzie(przy zasilaniu gazowm) chłodzi wtryski. Więc może masz zapieczone wtryski? Inna możliwość - jeśli cały czas masz w baku resztki paliwa to możesz mieć zasyfiony układ paliwowy(węże doprowadzające paliwo do filtra).
Nie wydaje mi się żeby Twój silnik łapał lewe powietrze bo wtedy nie chodziłby jak trzeba na gazie.
Probe II 2.5l 1993 Wersja USA, LPG, full wypas bez skory Niech moc bedzie z nami