Schemat, który mamy w mrokach strefy:
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.ph ... ircuit.png
Dodatkowo wrzuciłem takowy z serwisówki:
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.ph ... ircuit.png
Kolory przewodów są na szczęście przypadkiem

takie same, schematy na oko różnią się tylko kontynuacją otwierania okna kierowcy.
UWAGA!
ZANIM rzucisz się do cięcia kabli - przeczytaj poniższe
To nie działa!
Zacznijmy od pierwszego schematu - wrzuconego przez Mokrego.
(
*) Wszystkie 4 przewody do silników są w stanie spoczynku zwarte z masą.
Aby zamknąć okno kierowcy przełącznik puszcza przez przewód zielono/niebieski (GN/BL) do silniczka plus (
+).
Aby zamknąć okno pasażera przełącznikiem kierowcy dajemy na przewód zielono/biały (GN/W) plus (
+). Ten sam efekt uzyskamy dając plus (
+) na przewód czerwony (R) tak, jakby to robił pasażer swoim przełącznikiem.
Wszystko gra, śpiewa i bucy, tylko musimy pamiętać o odłączeniu masy (patrz niebieska gwiazdka
* powyżej), więc puszczamy całość przez przekaźniki.
No to teraz zaglądamy w serwisówkę (drugi schemat) i powtarzamy dedukcję.
Silniczek szyby pasażera ma w stanie spoczynku oba bieguny zmasowane.
Silniczek kierowcy - nie (więc na wszelki wypadek zakładamy, że też może mieć, tylko jakiejś
niedorżniętej parchawej ciocie nie chciało się narysować 4 kresek).
Aby zamknąć okno kierowcy należy na czerwono/niebieskim (R/BL) przewodzie pomiędzy przełącznikiem a silniczkiem podać plus (
+), a na zielono/niebieskim masę (
-) (co prawda przez jakiś oporek, ale to nie ma znaczenia).
Aby zamknąć okno pasażera za pomocą przełącznika kierowcy dajemy plus (
+) na czerwono/biały (R/W) kabel, a zielono/biały (GN/W) pozostawiamy zmasowanym (
-).
Pasażer może też wykonać to samodzielnie pozostawiając zmasowany (
-) przewód zielony (GN) i dając plus (
+) na przewód czerwony (R).
Ale kierowca zamyka jego okno dokładnie odwrotnie - podaje plus (
+) poprzez czerwono/biały (R/W) na zielony (GN)!
Niech ktoś mnie oświeci i powie, że albo wspomniana
niedorżnięta parchawa ciota pomyliła oznaczenia UP / DOWN w serwisówce, albo ja nie umiem czytać schematu przełącznika astabilnego i należy go wychylać w stronę przeciwną do oznaczeń

Obydwie możliwości (obie pomyłki) przywracają sens układowi i zgodność z 1 schematem.
VooDoo!...
Ponieważ teoretycznie schemat 2 jest sprzeczny z 1 (a nawet niespójny sam ze sobą) rozwiązania - proszę kogoś o sprawdzenie miernikiem (a nawet próbnikiem) polaryzacji (plus albo masa) przy ruchu szyby w górę i w dół na przewodach do silników: GN/BL, R/BL, R i GN.
Niech zrobi to pierwsza osoba, która i tak będzie zdejmować boczki.