Robo-prob Swap FE3
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Chłopaki pisali że przeszczepili kolektor ssący z F2 ale ja jestem ciekaw jak to zrobili bo te kolektory różnią się prawie wszystkim mocowaniami kanałami płynu chłodniczego dokładnie to ich FE3 nie ma a F2 ma i są inaczej połączone itp. I teraz do nich pytanie jak sobie z tym poradzili i jak to zrobili aby to ze sobą połączyć Co zostawiliście od FE3 a co włożyliście od F2
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Bogdan:
u Roberta jest kolektor od F2 ponieważ, silnik FE3 który chłopaki zakupili nie miał wtrysków i listwy. Przekładka nie wchodziła w gre bo za dużo się różniły dlatego został zaadoptowany po nie wielkich mod-ach kolektor od F2
A jeżeli Ty masz kompletny od FE3 to polecałbym Ci tylko spróbować wtryski podmienić na listwie od FE3
u Roberta jest kolektor od F2 ponieważ, silnik FE3 który chłopaki zakupili nie miał wtrysków i listwy. Przekładka nie wchodziła w gre bo za dużo się różniły dlatego został zaadoptowany po nie wielkich mod-ach kolektor od F2
A jeżeli Ty masz kompletny od FE3 to polecałbym Ci tylko spróbować wtryski podmienić na listwie od FE3
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Jakieś konkretne przekleństwa mielone w ustach masz na myśli?Sqad pisze:A miało być tak pięknie tylko żebyś czegoś nie zmielił przypadkiem.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Wszystko mielim, tzn. fotki się znajdą, a jak nie - to będą nowe, a skrzynię mielim , mielilim (Kalii mełł) i będziem jutro mieli - mam nadzieję, że nie będziem mełli...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Ja fotki swojego silnika wkleję najwcześniej na wieczór albo jutro i napisze co planuję. Robert jak możes to zrób fotki silnika od tyłu dokładnie wszystkich przewodów chłodzących i od podciśnienia. Zrób też fotki kolektora ssącego od FE3 z każdej strony. A jak zamierzasz odspręży silnik ?? Przez uszczelkę ?? Jak tak to jakiej grubości aby można było wdmuchnąc 1,5 bara ??
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Chwila - moment, wszystko po kolei. Najpierw bez turbiny, potem ze standardową (która widocznie u mnie daje trochę mniej, niż Twoje 1.5 bara ) i nie wiem, czy na zlot już się uda...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Bogdan trochę realizmu 1,5bara czym ty chcesz to wysterować przecież przy 0,8bara może zabraknąć ci paliwa i co wtedy jaki masz plan???To nie jest wszystko takie proste jak ci się wydaje nie chcę podchodzić z góry krytycznie do twojego planu działania ale najpierw skupił bym się na uruchomieniu silnika a potem dopiero reszta .[Nawet ta pierwsza czynność nie jest taka prosta] apropo kolektora to jeżeli masz zamiar wkładać z FE3 to przestudiuj cały schemat podciśnień i kostek elektrycznych bo są różnice. do tego jeszcze część wydechu od kolektora do kalizatora + osadzenie sądy ,egr,przewody od wspomagania ,przewody wodne,czujnik ciśnienia oleju,doloty powietrza z przepływki, jeżeli turbo to kolektor+kryzy,zasilanie olejowe,odpływ olejowy,doloty do coolera,zaworek upustowy i jeszcze cała masa pierduł które napewno wyjdą po drodze.
PS - mielim mielim = palonko palonko
PS - mielim mielim = palonko palonko
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Można też osobiście zaczerpnąć z krynicy wiedzy (pogadać z Kaliim, pogłaskać Probka) - np. na zlocie. Niektórzy mieliby całkiem blisko, ale się nie wybierają...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Moze i żeczywiście przesadziłem z tym 15. bara sory Ale w F2 miałem już wdmuchywane 1,2 bara. A dlaczego zaraz chcę wkładac uszczelkę pod głowicża dlatego ze robię mu właśnie generalkę i nie chcę potem znowu głowicy zdejmowac bo jak każdy wie to nie buty. Co do kolektorów to właśnie wczoraj dokładnie to wszystko oglądałem i będzie trochę problemów z chłodzeniem i podciśnieniem. Zobaczymy co z tego będzie
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
Bogdan prosta pilka. Nie zmieniaj kolektora dolotowego jak nie muszisz. Tak jak kalli napisal najpierw go uruchom a dopiero podlancz turbo. Co do injectorow to prawdopodobnie beda pasowac od twojego F2T bo sa to podobnej konstrukcji. Natomiast dowiedz sie jakiej wielkosci w FE3. Z tego co wiem to 89 silniki w F2T maja 310 cc a silniki 92 maja 330cc. Na cztery cylindry wystarczy to spokojnie na 12 psi. Dobrze jest zamontowac monitoring mieszanki. W twoim przypadku masz prosciej niz ja. Moje injectory sa side feed nie tak jak twoje top feed. teraz tak jak wsadzasz wieksze injectory to nie wieksze niz 25% fabrycznych na fabrycznym ECU. Muszisz zmniejszyc poczatkoujace cisnienie paliwa. Wienc jak bedziesz zmienial injectory to zmien też FPR. Co do aparatu zaplonowego to jest rozwiazanie na dluszy aparat z FE3.
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Ok chłopaki ale ja mam pytanko odnośnie odsprężania o ile muszę podnieść głowicę aby było takie ciśnienie jak w probku GT ??
A Robert doczekam sie fotek tego silniczka dokładnie chodzi mi o przewody chłodzące co są obok aparatu zapłonowego i wychodza takie dwie rurki z głowicy ????
---------------------------
Doczekam sie odpowiedzi ??
I mam kolejne pytanie gdzie w okolicy mojej miejscowości regenerują głowice ?? Niech będzie np. nie dalej niż do wawy.
A Robert doczekam sie fotek tego silniczka dokładnie chodzi mi o przewody chłodzące co są obok aparatu zapłonowego i wychodza takie dwie rurki z głowicy ????
---------------------------
Doczekam sie odpowiedzi ??
I mam kolejne pytanie gdzie w okolicy mojej miejscowości regenerują głowice ?? Niech będzie np. nie dalej niż do wawy.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Te fotki?
Probek odpalony (choć nie bezproblemowo).
Silnik (jak już zaciągnął płyny) cichy jak watykańska mróweczka ogłaszająca wybór nowego papieża.
Probek odpalony (choć nie bezproblemowo).
Silnik (jak już zaciągnął płyny) cichy jak watykańska mróweczka ogłaszająca wybór nowego papieża.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
A tu co idzie ten przewód to gdzie podłaczyć ?? I jak poradziliście sobie z przewodami od nagrzewnicy i wogóle z kanałami wodnymi w kolektorze ?? I co z zapłonem ?? Co było w nim robione ?? Jestem bardzo ciekaw bo u mnie sprawa sie zatrzymała Główny problem to tuleje i głowica nie jest w takim stanie jak bym chciał.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Top gdzie w takim razie jest odprowadzający ?? macie moze zdjęcia kolektora ssącego od tylu bo ja mam zdekompletowane przewody i ciężko mi jest sie w tym połapac.
----------
A tak w ogóle do głównego bohatera tego wątku moga być tu opisane też moje przygody ?? Czy muszę zakładać nowy temat ??
A dzieki Kalii za podpowiedzi kolektor już założony Prościzna jak sie troche rozgryzie co gdzie i kiedy doprowadzenie oleju do turba przystosowane jak i odprowadzenie. Chłodzenie też teraz tylko szlify nowe gary pierścienie i głowica to remontu i w ramę ale to jeszcze zejdzie. Mam do ciebie Kalii pytanie coś zrobiłeś z aparatem zapłonowym ??
----------
A tak w ogóle do głównego bohatera tego wątku moga być tu opisane też moje przygody ?? Czy muszę zakładać nowy temat ??
A dzieki Kalii za podpowiedzi kolektor już założony Prościzna jak sie troche rozgryzie co gdzie i kiedy doprowadzenie oleju do turba przystosowane jak i odprowadzenie. Chłodzenie też teraz tylko szlify nowe gary pierścienie i głowica to remontu i w ramę ale to jeszcze zejdzie. Mam do ciebie Kalii pytanie coś zrobiłeś z aparatem zapłonowym ??
Ostatnio zmieniony 2006-06-09 11:00 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 2 razy.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4