Strona 1 z 10

Robo-prob Swap FE3

: 2006-05-23 23:46
autor: KALI
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Silniczek już jest na miejscu czeka nas sporo pracy żeby go wkleić do probka. :) :arrow: Więcej info soon...

: 2006-05-24 02:27
autor: Gturbo
To jest najleszy zakup jaki zrobiliscie. Czy numer na glowicy jest FE3N?

: 2006-05-24 06:40
autor: KALI
Tak jest wytłoczony z przwej strony>FE3N :)

: 2006-05-24 07:29
autor: Drzymek
Zapowiada się mocna jedynka :D
A w rękach (i szczególności nogach) Roberta będzie na prawdę szybka :twisted:

: 2006-05-24 08:44
autor: Qki G
A jaką mocą legitymuję się ten silnik ?? i czy to jest jakiś kozacki silniczek??

: 2006-05-24 08:49
autor: Robert
Nie - skąd. Postanowiłem się ustatkować i za namową Kaliiego zmieniam silnik z 2.2 na 2.0 (w dodatku na razie bez turbinki).
Mniejsza pojemność, mniejsze opłaty, mniejsze czasy - wszystko mniejsze :lol:
No oprócz mocy - moc na razie (bez turbo) ta sama (może ociupinę większa)... :cry:

: 2006-05-24 09:29
autor: Lisiu
no no zapowiada sie niezła maszynka :D
a jak sie Bogdan pytał czy Robert kupił FE3 to sie nie przyznał :---)

: 2006-05-24 09:38
autor: Robert
|-X Jak się pytał to odpowiedziałem prawdę! :evil:
Kupiłem dopiero kilka godzin później... :twisted:

: 2006-05-24 09:58
autor: Kędziorek
No, no.
Robercie gratuluję
Dużo macie zamiar z tego wykrzesać?? :twisted:

: 2006-05-24 11:07
autor: Sqad
Robert pisze: No oprócz mocy - moc na razie (bez turbo) ta sama (może ociupinę większa)... :cry:
Raczej mniejsza bo ten silnik seryjnie ma 140 koni 8)

A dlaczego na razie bez turbo, toć to idealnie pasuje :twisted:

Do tego polecam lekturę F2T vs. FE3 NA
http://www.mx6.com/forums/archive/index ... 26984.html

: 2006-05-24 11:36
autor: Robert
A Kalii twierdził, że 150 :cry:

Czemu bez - bo Kamil chce szybko odpalić, posłuchać, pojeździć...

A potem na spokojnie spasować z turbiną, wyspawać co trzeba z kwasówki, bez ponaglania i gdy wiadomo na czym stoimy (tzn. mam nadzieję, że nie stoimy, ale jeździmy). Żeby się nie okazało, że na zlot nie mam czym jechać...
W dodatku mój Probek to przecież nie jedyny, którym się na bieżąco zajmuje.
Now before anyone says the infamous "SEARCH"...
:lol: :lol: :lol:

BTW: Przeczytałeś całość? Tam niektórzy "równiesz" mają problemy z pisownią i domyśl się co autor próbował powiedzieć :x

: 2006-05-24 16:02
autor: Sqad
Na pewno 140, ktoś tu bajki pisze 8) .
Co do kelktorów to pasują seryjne.

: 2006-05-24 16:47
autor: Gturbo
Ten silnik ma 140 koni. Ale potencjal na 400 koni. Przy standartowym booscie poprzedniego silnika masz 200 bez probelmowo. A podkrec tylko do 20 PSI to masz 400

: 2006-05-24 16:56
autor: Bogdan9999
Ale kręcisz robert sqad mi pisał dzień wcześniej że kupiłeś go jak chciałem od was numer do szrotu na którym on był. Ale cóż klub to tylko klub i niczego tu się spodziewać innego nie można z tego co widzę. Powodzenia w pracach będziesz go przed wsadzeniem remontował czy tak jak stoi ?? A później można będzie sie wzajemnie informować na temat postępów twoich i moich tylko że mi trochę dłużej zejdzie bo ja swojego remontuje uturbiał nikiel itp. Pozdrawiam i dzieki wam wszystkim za szczerość. :evil:

A co będzie sie działo przy 16 ?? Bo dalej to już bym musiał sie znowu przy kompie bawić.

: 2006-05-24 17:05
autor: KALI
Sqad pisze:Na pewno 140, ktoś tu bajki pisze 8) .
Co do kelktorów to pasują seryjne.
Może moc jest taka jak piszesz ale kolektory to już inna bajka. 8) Ssący to ok z małymi różnicami ale wydech to zupełnie co innego no i na pewno z 2,2 kolektor pod turbo nie pasuje :!:
:arrow: Sądze że Robert będzie chciał rozwiać wszystkie wątpliwości i przed zamontowaniem turbiny pojedzie na rolki .Były już przypadki w klubie że moc katalogowa nie = się mocy na rolkach. :wink:

: 2006-05-24 17:38
autor: Pelot
Bogdan9999 pisze:Ale kręcisz robert pelot mi pisał dzień wcześniej że kupiłeś go jak chciałem od was numer do szrotu na którym on był. .
Koles nie wypisuj bzdur :!: po pierwsze nie napisałem nic Tobie że Robert kupuję ten silnik :!:
Po 2.to pierwsze słyszę że chciałeś ode mnie jakiś nr.telefonu na szrot.

WIĘCEJ NIE MIESZAJ :evil:

: 2006-05-24 17:40
autor: Bogdan9999
To że kolektory wydechowe są inne to wiedziałem ale że mała różnica jest na ssącym to nie zauważyłem tego :?

Sory wielkie błąd naprawiłem tą wiadomość dostałem od Sqada zwracam honory zawsze mylą mi sie wasze niki nie wiem dlaczego. Pozdrawiam i jaszcze raz sory.

: 2006-05-24 17:56
autor: Sqad
kawałek pw, 2006-05-22 11:03 pisze:Ale
chyba
Robert go kupił dziś telefonu tam nie mam
Tsk więc prosze mnie o nic nie posądzać. Nie mam transmisji on line ze Złoto Kłosu i nie wiem kiedy dokładnie silnik kupili i przywieźli.

Kalii przeczytajcie dokładnie co tam jest napisane, bo jest praedopodobieństwo że w przypadku proba nie będzie się macha domykać z tym kolektorem
(Q) The FWD intake of the 12V F2 will mount onto the FE3 head with some modification, right?

I would say with a lot of modification. The Sportage intake manifold will not fit the hood line of the MX-6/Probe so you'll have to transfer the 12V intake manifold (primarily just a huge gasket match and redrill a couple flange holes with one hold-down bar for the center stud)

: 2006-05-24 18:04
autor: Bogdan9999
Dobra ok nie było tamatu tak czy siak silnik mam nie było tematu. Robert a ile dałeś za silnik ?? Jeśli mona wiedzieć i z którego on jest roku ??

: 2006-05-24 19:11
autor: Gturbo

: 2006-05-24 22:08
autor: Bogdan9999
Piękna cena nie ma co.

: 2006-05-24 22:45
autor: Marcos
Marzenia się spełniają..............jak widac.............w Złoto Kłosie :D :D

Naprawdę gratulację , i czekam na dalsze relacje

wow :arrow: złoty dekiel :roll:

: 2006-05-25 15:04
autor: Pelot
Drzymek pisze:Zapowiada się mocna jedynka :D
A w rękach (i szczególności nogach) Roberta będzie na prawdę szybka :twisted:
to są święte słowa :lol:

Robert,ja się Ciebie boję :twisted:

: 2006-05-31 22:37
autor: KALI
Nowe wiadomości z frontu.. - gdzieś ktoś kiedyś powiedział napisał wszystko pasuje wkładasz jeździsz no nie do końca trochę się trzeba namęczyć i poprzerabiać żeby to wszystko spasować :) ale warto dla tego silnika.Ciesze się że projekt który miał być kiedyś w mojej jedynce realizowany upadł z prostej przyczyny ktoś mi 2 lata temu sprzątnął silnik i niestety darowałem sobie -- aż tu nagle znalazł się chętny i to chyba jeszcze bardziej niż ja uzależniony od przyspieszenia. :twisted: .A więc było trochę problemu z ze spasowaniem kolektora,po drodze doszło sprzęgło które zakupione z silnikiem nie pasowało a mianowicie wieloklin i nie można było przykręcić skrzyni ,pozostaje jeszcze sprawa zapłonu muszę rozebrać oba i porównać ,przerobić przewody od wspomagania i na końcu wydech - na szczęście podpora od przegubu długiego pasuje do bloku [miałem obawy]. - nie wspomne o wiązce elektrycznej :twisted:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

:arrow: PS . Robo obiecuje jak najmniej posługiwać się diaksem :!: :wink: :lol:

: 2006-05-31 22:49
autor: Sqad
he he to się pewnie do mnie tyczy :D

nie mówiłem że sprzęgło pasuje tylko że skrzynia, co do kolektora to pisałem że trzeba podrobić, reszta oki zresztą już hen czasu temu podawałem linka do strony z pełnym info jakie problemy można spotkać na drodze. Wystarczyło użyć opcji szukaj :twisted:

Co do stwierdzenia wkaładasz i jedziesz wiadomo że niegy nie jest to tak łatwo, a chodziło mi o to że nie ma większych problemów, bo większości silników nie wrzucisz tu pod mache bo praktycznie nic nie pasuje.

Pozdro walduś 8)