Strona 1 z 10
Robo-prob Swap FE3
: 2006-05-23 23:46
autor: KALI
: 2006-05-24 02:27
autor: Gturbo
To jest najleszy zakup jaki zrobiliscie. Czy numer na glowicy jest FE3N?
: 2006-05-24 06:40
autor: KALI
Tak jest wytłoczony z przwej strony>FE3N
: 2006-05-24 07:29
autor: Drzymek
Zapowiada się mocna jedynka
A w rękach (i szczególności nogach) Roberta będzie na prawdę szybka
: 2006-05-24 08:44
autor: Qki G
A jaką mocą legitymuję się ten silnik ?? i czy to jest jakiś kozacki silniczek??
: 2006-05-24 08:49
autor: Robert
Nie - skąd. Postanowiłem się ustatkować i za namową Kaliiego zmieniam silnik z 2.2 na 2.0 (w dodatku na razie bez turbinki).
Mniejsza pojemność, mniejsze opłaty, mniejsze czasy - wszystko mniejsze
No oprócz mocy - moc na razie (bez turbo) ta sama (może ociupinę większa)...
: 2006-05-24 09:29
autor: Lisiu
no no zapowiada sie niezła maszynka
a jak sie Bogdan pytał czy Robert kupił FE3 to sie nie przyznał
: 2006-05-24 09:38
autor: Robert
Jak się pytał to odpowiedziałem prawdę!
Kupiłem dopiero kilka godzin później...
: 2006-05-24 09:58
autor: Kędziorek
No, no.
Robercie gratuluję
Dużo macie zamiar z tego wykrzesać??
: 2006-05-24 11:07
autor: Sqad
Robert pisze:
No oprócz mocy - moc na razie (bez turbo) ta sama (
może ociupinę większa)...
Raczej mniejsza bo ten silnik seryjnie ma 140 koni
A dlaczego na razie bez turbo, toć to idealnie pasuje
Do tego polecam lekturę F2T vs. FE3 NA
http://www.mx6.com/forums/archive/index ... 26984.html
: 2006-05-24 11:36
autor: Robert
A Kalii twierdził, że 150
Czemu bez - bo Kamil chce
szybko odpalić, posłuchać, pojeździć...
A potem na spokojnie spasować z turbiną, wyspawać co trzeba z kwasówki, bez ponaglania i gdy wiadomo na czym stoimy (tzn. mam nadzieję, że nie stoimy, ale jeździmy). Żeby się nie okazało, że na zlot nie mam czym jechać...
W dodatku mój Probek to przecież nie jedyny, którym się na bieżąco zajmuje.
Now before anyone says the infamous "SEARCH"...
BTW: Przeczytałeś całość? Tam niektórzy "
równiesz" mają problemy z pisownią i domyśl się co autor próbował powiedzieć
: 2006-05-24 16:02
autor: Sqad
Na pewno 140, ktoś tu bajki pisze
.
Co do kelktorów to pasują seryjne.
: 2006-05-24 16:47
autor: Gturbo
Ten silnik ma 140 koni. Ale potencjal na 400 koni. Przy standartowym booscie poprzedniego silnika masz 200 bez probelmowo. A podkrec tylko do 20 PSI to masz 400
: 2006-05-24 16:56
autor: Bogdan9999
Ale kręcisz robert sqad mi pisał dzień wcześniej że kupiłeś go jak chciałem od was numer do szrotu na którym on był. Ale cóż klub to tylko klub i niczego tu się spodziewać innego nie można z tego co widzę. Powodzenia w pracach będziesz go przed wsadzeniem remontował czy tak jak stoi ?? A później można będzie sie wzajemnie informować na temat postępów twoich i moich tylko że mi trochę dłużej zejdzie bo ja swojego remontuje uturbiał nikiel itp. Pozdrawiam i dzieki wam wszystkim za szczerość.
A co będzie sie działo przy 16 ?? Bo dalej to już bym musiał sie znowu przy kompie bawić.
: 2006-05-24 17:05
autor: KALI
Sqad pisze:Na pewno 140, ktoś tu bajki pisze
.
Co do kelktorów to pasują seryjne.
Może moc jest taka jak piszesz ale kolektory to już inna bajka.
Ssący to ok z małymi różnicami ale wydech to zupełnie co innego no i na pewno z 2,2 kolektor pod turbo nie pasuje
Sądze że Robert będzie chciał rozwiać wszystkie wątpliwości i przed zamontowaniem turbiny pojedzie na rolki .Były już przypadki w klubie że moc katalogowa nie = się mocy na rolkach.
: 2006-05-24 17:38
autor: Pelot
Bogdan9999 pisze:Ale kręcisz robert pelot mi pisał dzień wcześniej że kupiłeś go jak chciałem od was numer do szrotu na którym on był. .
Koles nie wypisuj bzdur
po pierwsze nie napisałem nic Tobie że Robert kupuję ten silnik
Po 2.to pierwsze słyszę że chciałeś ode mnie jakiś nr.telefonu na szrot.
WIĘCEJ NIE MIESZAJ
: 2006-05-24 17:40
autor: Bogdan9999
To że kolektory wydechowe są inne to wiedziałem ale że mała różnica jest na ssącym to nie zauważyłem tego
Sory wielkie błąd naprawiłem tą wiadomość dostałem od Sqada zwracam honory zawsze mylą mi sie wasze niki nie wiem dlaczego. Pozdrawiam i jaszcze raz sory.
: 2006-05-24 17:56
autor: Sqad
kawałek pw, 2006-05-22 11:03 pisze:Ale
chyba
Robert go kupił dziś telefonu tam nie mam
Tsk więc prosze mnie o nic nie posądzać. Nie mam transmisji on line ze Złoto Kłosu i nie wiem kiedy dokładnie silnik kupili i przywieźli.
Kalii przeczytajcie dokładnie co tam jest napisane, bo jest praedopodobieństwo że w przypadku proba nie będzie się macha domykać z tym kolektorem
(Q) The FWD intake of the 12V F2 will mount onto the FE3 head with some modification, right?
I would say with a lot of modification. The Sportage intake manifold will not fit the hood line of the MX-6/Probe so you'll have to transfer the 12V intake manifold (primarily just a huge gasket match and redrill a couple flange holes with one hold-down bar for the center stud)
: 2006-05-24 18:04
autor: Bogdan9999
Dobra ok nie było tamatu tak czy siak silnik mam nie było tematu. Robert a ile dałeś za silnik ?? Jeśli mona wiedzieć i z którego on jest roku ??
: 2006-05-24 19:11
autor: Gturbo
: 2006-05-24 22:08
autor: Bogdan9999
Piękna cena nie ma co.
: 2006-05-24 22:45
autor: Marcos
Marzenia się spełniają..............jak widac.............w Złoto Kłosie
Naprawdę gratulację , i czekam na dalsze relacje
wow
złoty dekiel
: 2006-05-25 15:04
autor: Pelot
Drzymek pisze:Zapowiada się mocna jedynka
A w rękach (i szczególności nogach) Roberta będzie na prawdę szybka
to są święte słowa
Robert,ja się Ciebie boję
: 2006-05-31 22:37
autor: KALI
: 2006-05-31 22:49
autor: Sqad
he he to się pewnie do mnie tyczy
nie mówiłem że sprzęgło pasuje tylko że skrzynia, co do kolektora to pisałem że trzeba podrobić, reszta oki zresztą już hen czasu temu podawałem linka do strony z pełnym info jakie problemy można spotkać na drodze. Wystarczyło użyć opcji szukaj
Co do stwierdzenia wkaładasz i jedziesz wiadomo że niegy nie jest to tak łatwo, a chodziło mi o to że nie ma większych problemów, bo większości silników nie wrzucisz tu pod mache bo praktycznie nic nie pasuje.
Pozdro walduś