tuning zderzak przod
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: tuning zderzak przod
Kolego - "zrób to sam" Ja co prawda przez rok przedniego nie ruszyłem (jeszcze się nie zdecydowałem na jeden z kilku moich projektów ), za to progi mam już dopracowane - a że to tylko mój pomysł ( tak jak np. z lampami tylnymi ) mam pewność że nikt takich w Polsce nie ma - a może i na świecie ?
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: tuning zderzak przod
A ja mam taki pomysł (pewnie zaraz powiecie, że wiocha ale co tam ) żeby wyciąc te kratki ze zderzaka w jedynce, ewentualnie wywalic halogeny i zamiast tego wstawic czarną siatkę ''ogrodzeniową'' i walnąc na niej napis "PROBE" oczywiście oryginalną czcionką ale nie wiem jeszcze w jakim kolorze. Możnaby było się jeszcze pokusic o jakieś podświetlenie tła albo samego napisu co by dawało efekt wizualny wieczorem. Co o tym sądzicie?
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- CBR
- Posty: 1877
- Rejestracja: 2009-02-06 00:20
- Samochód: No Probe
- Galeria: viewtopic.php?t=15220
- Lokalizacja: Nie jestem z Poznania
- MaryooSh89
- Klubowicz
- Posty: 612
- Rejestracja: 2006-01-23 22:54
- Samochód: Mazda 6 GG 2.3
- Galeria: viewtopic.php?t=15279
- Lokalizacja: Łódź
Re: tuning zderzak przod
że co???????? Powiedz proszę że chodzi Ci o siatex tuningowy?!Prezes1986 pisze:wstawic czarną siatkę ''ogrodzeniową''
Sam miałem podobny pomysł żeby wyciąć tą kratkę i na coolerze zrobić napis probe.
był: PROBE 2.2 GT '91 USA z Qresko red inside
jest: Mazda 6 GG 2.3 i sześćsetka
jest: Mazda 6 GG 2.3 i sześćsetka
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: tuning zderzak przod
A tuningowe zderzaki do jedynek są gdzieś ktoś robi i ile kosztują? Lub od czego pasują dokładki zwłaszcza przednie aby go obniżyć i powiększyć w przód.
- bes_pieczniq
- Posty: 51
- Rejestracja: 2008-08-22 18:47
- Galeria: viewtopic.php?t=16665
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: tuning zderzak przod
pokazanie coolera + ewentualnie napis na nim to co innego , bo to przynajmniej praktyczne jest ( lepsze chłodzenie intercoolera) ale wycinanie po to zeby wstawic pomalowaną siatke to agrotuning pełną geba... ale dobrze zrobione moze wcale źle nie wyglądać kwestia wykonania
byl Fiat 126p najszybszy w miescie
bylo Renault 19 LPG
byl Opel Omega 2.0 lpg z palety chwilowych
był 2.5 V6 II gen '93 czarny z palety groźnych
bylo BMW e36 325 z palety diesli
jest 2,5 V6 II gen '94 czerwony z palety szybkich
bylo Renault 19 LPG
byl Opel Omega 2.0 lpg z palety chwilowych
był 2.5 V6 II gen '93 czarny z palety groźnych
bylo BMW e36 325 z palety diesli
jest 2,5 V6 II gen '94 czerwony z palety szybkich
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: tuning zderzak przod
Codziło mi o siatkę ale żeby nie ruszac góry zderzaka tak jak na fotce powyżej. Chciałbym żeby to było starannie wykonane ale to narazie tylko taki pomysł. A co do dokladek to wolę raczej nie bo seryjny zderzak i tak ładnie nurkuje w każde dziury a dokładka to by mogła za pług w zimie robic .
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: tuning zderzak przod
Co ty mówisz mój wysoko ma ten zderzak i mnie to drażni właśnie - 10cm nad ziemią to rozumie ale nie przy kole tylko na początku. Sam zacząłem już myśleć i może coś z żywicy stworzę w wakacje takiego aby ten przód jeszcze dociskało przy prędkości a nie. Taki jakiś pusty jakby mu ktoś kopa zasadził i szczena się podniosła. Fakt że wtedy się miejsce parkingowe zwiększy bo teraz to na jedziesz na krawężnik przodem prawie 40cm jak nie więcej - no ale i tak za wysoko jak dla mnie nie podoba mi się. A z USA nie będę ściągał przecież bo kto ma przesyłki płacićPrezes1986 pisze:A co do dokladek to wolę raczej nie bo seryjny zderzak i tak ładnie nurkuje w każde dziury a dokładka to by mogła za pług w zimie robic .
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: tuning zderzak przod
To znaczy tak ogólnie i wizualnie to wydaje się bardzo wysoko tylko mnie właśnie ta dolna częśc wkurza bo z jednej strony u mnie jest jakoś bliżej gleby i czasem tam jakaś trawa zostaje po przejeździe przez większe nierówności. Można by coś kombinowac z dokładką bo widziałem już kilka razy na allegro takie ale trzeba będzie coś samemu rzeźbic bo nie ma co liczyc na gotowe a ze stanów to tak jak mówisz.. No i żeby to się w całośc jakoś ładnie komponowało.. Tylko ''rzeźba'' zostaje .
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: tuning zderzak przod
Bo wiesz to plany tylko i będę myślał w wakacje lub przed. Na razie lukałem zdjęcia wieś tuningu jak to wiara robi, ale probe nie widziałem tam, pomyśle bo chciałbym go lekko obniżyć (zderzak) ale żeby to miało jaką funkcję docisku przy większej prędkości a nie tylko stawiało opór, aby było znowu opływowe musi być wysunięte lekko do przodu. No nie wiem kiedyś wezmę ołówek i będę malował. Pomyślimy zobaczymy
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: tuning zderzak przod
Liczy się pomysł a więc życzę powodzenia w jego realizacji no i udanego projektu .
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- bes_pieczniq
- Posty: 51
- Rejestracja: 2008-08-22 18:47
- Galeria: viewtopic.php?t=16665
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: tuning zderzak przod
no to trochę średnio wygląda intercooler wgląda jakby był tylko wciśnięty w tą dziurę dla picu jakby byl bardziej wgłąb schowany to było by troszkę ładniej ... no i jeszcze auto musiało by być umyte
byl Fiat 126p najszybszy w miescie
bylo Renault 19 LPG
byl Opel Omega 2.0 lpg z palety chwilowych
był 2.5 V6 II gen '93 czarny z palety groźnych
bylo BMW e36 325 z palety diesli
jest 2,5 V6 II gen '94 czerwony z palety szybkich
bylo Renault 19 LPG
byl Opel Omega 2.0 lpg z palety chwilowych
był 2.5 V6 II gen '93 czarny z palety groźnych
bylo BMW e36 325 z palety diesli
jest 2,5 V6 II gen '94 czerwony z palety szybkich
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: tuning zderzak przod
Tylko trzeba założyć że to jest zdjęcie poglądowe modyfikacji pewnie. Ja też nie kryję że pewnie przez dwa trzy miesiące będę śmigał ze zderzakiem przednim i połową auta w szpachlu i życwicy ale nie mam jakoś problemu z tym, liczy się wynik końcowy czyli po nałożeniu warstwy lakieru na bazę.... Nie wiem czy byście poznali to auto teraz (zakładam że jest skończone już).
I trzeba liczyć się też że zawsze znajdzie się jakiś debil który ci rzuci butelką lub kopnie w intelcooler i wtedy nie jest fajnie a nowy kosztuje Dlatego nie jestem za tym aby zostawiać itelcooler na wierzchu. Fakt może i wygląda ładnie no ale.
PS
Ponieważ nie radzę sobie z przeniesieniem wyobraźni na papier to chodzi mi mniej więcej o taki "grzebień z przodu po całej szerokości" pług zimą prawie pokazany na zdjęciu 1. tylko bez tego wycięcia w środku przy ziemi.
1. http://www.carbodykitstore.com/popup_image.php?pID=5729
A po bokach mniej więcej coś jak ma ten na linku 2. lecz zagrodzone ścianką od zewnątrz że powietrze wpada praktycznie na koło lecz tam w zderzaku skierowane jest na zewnątrz auta (chodzi o to że będzie tam górka która spowoduje docisk zderzaka do asfaltu przy tych 120 km/h chociażby).
2. http://www.carbodykitstore.com/popup_image.php?pID=5723
A całość mniej więcej ma być taka opływowa jak ten na rysunku 3. Możliwe że drobne skrzydełka jak ten ma carbonowe sie też pojawią skoro i tak będę dłubał zderzak.
3. http://www.carbodykitstore.com/popup_image.php?pID=5726
Tak rysowałem na kartce to wam powiem że nie jest aż taki straszny ten zderzak, myśleliście jakby tak tą kratkę nie wycinać doszczętnie lecz ją obsadzić głębiej z jakieś 5cm i lekko wygiąć do środka w poziomie? Z tej dokładki zderzaka zrobić taki "zbieracz" powietrza i on ładuje się w intercooler oraz chłodnice.
A mam do was pytanie czy probe miało jakąś dyktę pod silnikiem taką przykręcaną jak mają teraz auta np audi VW? w zderzaku niby otwory są ale po co to nie wiem. Jak zrobię podłogę trochę aby się nie sypała to myślę aby nie dać płaskiej podłogi z pseudo dyfuzorem na końcu. Ale Takim normalnym dyfuzorem a nie tylko dokładkę do zderzaka. Fak że dyfuzor nie będzie jak w F1 (zakazany chyba od tego sezonu był coś słyszałem) ale zawsze te kilka kratek można zrobić i wylot 10cm. Niby nic ale może to coś da (w końcu chyba podwozie mamy z 20cm nad ziemią jak nie 15) ale może coś da z płaską podłogą
I trzeba liczyć się też że zawsze znajdzie się jakiś debil który ci rzuci butelką lub kopnie w intelcooler i wtedy nie jest fajnie a nowy kosztuje Dlatego nie jestem za tym aby zostawiać itelcooler na wierzchu. Fakt może i wygląda ładnie no ale.
PS
Ponieważ nie radzę sobie z przeniesieniem wyobraźni na papier to chodzi mi mniej więcej o taki "grzebień z przodu po całej szerokości" pług zimą prawie pokazany na zdjęciu 1. tylko bez tego wycięcia w środku przy ziemi.
1. http://www.carbodykitstore.com/popup_image.php?pID=5729
A po bokach mniej więcej coś jak ma ten na linku 2. lecz zagrodzone ścianką od zewnątrz że powietrze wpada praktycznie na koło lecz tam w zderzaku skierowane jest na zewnątrz auta (chodzi o to że będzie tam górka która spowoduje docisk zderzaka do asfaltu przy tych 120 km/h chociażby).
2. http://www.carbodykitstore.com/popup_image.php?pID=5723
A całość mniej więcej ma być taka opływowa jak ten na rysunku 3. Możliwe że drobne skrzydełka jak ten ma carbonowe sie też pojawią skoro i tak będę dłubał zderzak.
3. http://www.carbodykitstore.com/popup_image.php?pID=5726
Tak rysowałem na kartce to wam powiem że nie jest aż taki straszny ten zderzak, myśleliście jakby tak tą kratkę nie wycinać doszczętnie lecz ją obsadzić głębiej z jakieś 5cm i lekko wygiąć do środka w poziomie? Z tej dokładki zderzaka zrobić taki "zbieracz" powietrza i on ładuje się w intercooler oraz chłodnice.
A mam do was pytanie czy probe miało jakąś dyktę pod silnikiem taką przykręcaną jak mają teraz auta np audi VW? w zderzaku niby otwory są ale po co to nie wiem. Jak zrobię podłogę trochę aby się nie sypała to myślę aby nie dać płaskiej podłogi z pseudo dyfuzorem na końcu. Ale Takim normalnym dyfuzorem a nie tylko dokładkę do zderzaka. Fak że dyfuzor nie będzie jak w F1 (zakazany chyba od tego sezonu był coś słyszałem) ale zawsze te kilka kratek można zrobić i wylot 10cm. Niby nic ale może to coś da (w końcu chyba podwozie mamy z 20cm nad ziemią jak nie 15) ale może coś da z płaską podłogą
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: tuning zderzak przod
No no - mistrzu - wysoko mierzysz. Dyfuzory z F1 do Probka
Odpuść sobie, bo będzie wyglądać jak Calibra po agrotuningu. Dyfuzory spełniają swoja rolę przy bardzo dużych prędkościach (nie mam tu na myśli 120 km/h ), które miałbyś kłopot nawet uzyskać. Poza tym dyfuzory to bardzo precyzyjnie wyprofilowane urządzenia. Pozornie wygląda jak kawał tworzywa, ,ale nad tym kawałkiem siedzi kilku naprawdę solidnych inżynierów, kombinując w tunelu aerodynamicznym czasem przez kilka miesięcy. Poza tym są one tylko uzupełnieniem ogólnie wyliczonej aerodynamiki auta, a nie elementem samym w sobie.
Co do zabudowania dołu auta, to w sumie warto chociażby ze względu na nieczystości. Kumpel kiedyś mi wspominał o firmie która robi z jakiegoś laminatu takie rzeczy praktycznie do każdego auta (zarówno pod sam silnik, jak i pod całe auto). Zabudowywał w ten sposób Peugeoata 206 S16. Jak znajdę, to podeślę Ci na PW. Aerodynamika nieznacznie na pewno się poprawi, bo wyeliminuje to zawirowania w nierównościach podwozia, ale Ty i tak tego nie odczujesz, bo to po prostu nie ta liga (nie te prędkości, nie te moce itd)
Mody ze zderzakiem są jak najbardziej ok (jeżeli myślę o tym, samym co Ty). Wydrukuj sobie foto swojego auta i ołówkiem narysuj, jak to ma wyglądać. Może coś podpowiemy
Co do materiałów - staraj się stosować zdecydowanie więcej żywicy niż szpachli. Będziesz miał nisko ten zderzak, więc przy parkowaniu może się zdarzyć, ze lekko nim zahaczysz o podłoże. Głupio będzie wyglądać, jak w takim momencie posypie się "tynk z elewacji frontowej"
Odpuść sobie, bo będzie wyglądać jak Calibra po agrotuningu. Dyfuzory spełniają swoja rolę przy bardzo dużych prędkościach (nie mam tu na myśli 120 km/h ), które miałbyś kłopot nawet uzyskać. Poza tym dyfuzory to bardzo precyzyjnie wyprofilowane urządzenia. Pozornie wygląda jak kawał tworzywa, ,ale nad tym kawałkiem siedzi kilku naprawdę solidnych inżynierów, kombinując w tunelu aerodynamicznym czasem przez kilka miesięcy. Poza tym są one tylko uzupełnieniem ogólnie wyliczonej aerodynamiki auta, a nie elementem samym w sobie.
Co do zabudowania dołu auta, to w sumie warto chociażby ze względu na nieczystości. Kumpel kiedyś mi wspominał o firmie która robi z jakiegoś laminatu takie rzeczy praktycznie do każdego auta (zarówno pod sam silnik, jak i pod całe auto). Zabudowywał w ten sposób Peugeoata 206 S16. Jak znajdę, to podeślę Ci na PW. Aerodynamika nieznacznie na pewno się poprawi, bo wyeliminuje to zawirowania w nierównościach podwozia, ale Ty i tak tego nie odczujesz, bo to po prostu nie ta liga (nie te prędkości, nie te moce itd)
Mody ze zderzakiem są jak najbardziej ok (jeżeli myślę o tym, samym co Ty). Wydrukuj sobie foto swojego auta i ołówkiem narysuj, jak to ma wyglądać. Może coś podpowiemy
Co do materiałów - staraj się stosować zdecydowanie więcej żywicy niż szpachli. Będziesz miał nisko ten zderzak, więc przy parkowaniu może się zdarzyć, ze lekko nim zahaczysz o podłoże. Głupio będzie wyglądać, jak w takim momencie posypie się "tynk z elewacji frontowej"
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: tuning zderzak przod
No i skoro masz jedyneczkę to nie uderzaj w obłe kształty przedniego zderzaka z dwójeczek
No i tyle razy już ktoś coś projektował do I gen. ale nic z tego nie wyszło ... Może tobie się uda
No i tyle razy już ktoś coś projektował do I gen. ale nic z tego nie wyszło ... Może tobie się uda
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: tuning zderzak przod
Projekt powstanie na na pewno tylko nie wiem czy zostanie wprowadzony w życie (kasa). Wiem że dużo żywicy mało szpachlu wiem
A dyfuzor nie będzie robiony specjalnie tylko po to żeby był lecz to będzie uzupełnienie płaskiej podłogi. (oczywiście tutaj trzeba założyć że najpierw zrobię podłogę i progi - przynajmniej wyczyszczę rdzę i zamaluje epoksydowym czymś) Podłoga i tak musi się podnieść przy tylnym zderzaku więc akurat będzie miejsce na te skrzydełka czy jak one się zwą i na pewno jakieś tam podciśnienie się wytworzy a to że nie odczuje tego to wiem...
Dlaczego mi pojechałeś że nie wyciągne probem 120? Przecież 80 to ja po mieście jezdze a autostradą staram sie utrzymywać 140 (ogranicza mnie tylko spalanie auta czyli koszt ) Auto do 150 ma przecież niecałe 17s (jak wierzyć pomiarom ze skorzęcina 2009). Nie wiem dlaczego mi pojechałeś no ale nie istotne to dla mnie.
Tak wiem tygrysie o tym że probe moje jest kanciate a zdjęcia dałem od 2 generacji bo jest ich masa nie to co do jedynki mam już narysowane mnie więcej jak to ma być ale nie mam skanera tutaj.
Co myślicie o kratce aby ją wepchnąć do środka powstanie takie jakby wgłębienie będzie chyba lepiej się prezentował. Zderzak po środku mógłby mieć nawet takie wcięcie bo faktycznie jest tam mi nie potrzebne powietrze bo to dodatkowy opór wpadający na chłodnicę a auto mi się nie przegrzewa przecież. lepiej żeby zostało przy asfalcie i poszło pod autem
PS papierowa wersja przeróbki zderzaka mniej więcej tak ma wyglądać
A dyfuzor nie będzie robiony specjalnie tylko po to żeby był lecz to będzie uzupełnienie płaskiej podłogi. (oczywiście tutaj trzeba założyć że najpierw zrobię podłogę i progi - przynajmniej wyczyszczę rdzę i zamaluje epoksydowym czymś) Podłoga i tak musi się podnieść przy tylnym zderzaku więc akurat będzie miejsce na te skrzydełka czy jak one się zwą i na pewno jakieś tam podciśnienie się wytworzy a to że nie odczuje tego to wiem...
Dlaczego mi pojechałeś że nie wyciągne probem 120? Przecież 80 to ja po mieście jezdze a autostradą staram sie utrzymywać 140 (ogranicza mnie tylko spalanie auta czyli koszt ) Auto do 150 ma przecież niecałe 17s (jak wierzyć pomiarom ze skorzęcina 2009). Nie wiem dlaczego mi pojechałeś no ale nie istotne to dla mnie.
Tak wiem tygrysie o tym że probe moje jest kanciate a zdjęcia dałem od 2 generacji bo jest ich masa nie to co do jedynki mam już narysowane mnie więcej jak to ma być ale nie mam skanera tutaj.
Co myślicie o kratce aby ją wepchnąć do środka powstanie takie jakby wgłębienie będzie chyba lepiej się prezentował. Zderzak po środku mógłby mieć nawet takie wcięcie bo faktycznie jest tam mi nie potrzebne powietrze bo to dodatkowy opór wpadający na chłodnicę a auto mi się nie przegrzewa przecież. lepiej żeby zostało przy asfalcie i poszło pod autem
PS papierowa wersja przeróbki zderzaka mniej więcej tak ma wyglądać
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: tuning zderzak przod
Nie, to dokładnie tak jeździłoadrian_seki pisze:Tylko trzeba założyć że to jest zdjęcie poglądowe modyfikacji pewnie.
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: tuning zderzak przod
Źle mnie zrozumiałeś, przyjacielu. Nie chodziło mi o to, że nie pojedziesz 120 km/h, tylko o to, ze dyfuzory spełniają swoją rolę przy dużo większych prędkościach od najczęściej uczęszczanych 120 km/h (to jest prędkość, z którą najczęściej ludzie jeżdżą po naszych "cudownych i równych"drogach). Co do Twojego Probka, to nie mam wątpliwości, ze poleci dużo więcej, bo 200km/h udało mi się wydusić z 2.0 II gen, czyli 116KM, a Twoja jedynka ma na pewno więcej. Problem w tym, że owe dyfuzory zaczynają spełniać swoją rolę pow 200km/h, a więc przy prędkości granicznej dla większości Probków.adrian_seki pisze:
Dlaczego mi pojechałeś że nie wyciągne probem 120? Przecież 80 to ja po mieście jezdze a autostradą staram sie utrzymywać 140 (ogranicza mnie tylko spalanie auta czyli koszt ) Auto do 150 ma przecież niecałe 17s (jak wierzyć pomiarom ze skorzęcina 2009). Nie wiem dlaczego mi pojechałeś no ale nie istotne to dla mnie.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
- TYGRYSEX
- Posty: 1713
- Rejestracja: 2008-03-19 15:25
- Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14841
- Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów
Re: tuning zderzak przod
Ała, ała, ałaaa ... To nie wygląda dobrze ... Oj nie ... Z takim pługiem zima cię nie zaskoczy jak naszych drogowców ...No ale to Twój projekt więc wcielaj go w życie
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: tuning zderzak przod
Nom wiec zacznę od Taxona. Nie wiem bo nie wnikałem jeszcze konkretnie jak działa dyfuzor ale gdzieś kiedyś na TVN lub w Polsacie mówili że F1 przy 100km/h może jeżdzić po suficie, i kiedyś też czytałem że dyfuzor jest też dość ważnym elementem dlatego się nie będe sprzeczał bo jeszcze nie wiem za dużo na ten temat
Tygrys masz coś do mojego zderzaka
Zderzak jak zderzak a w sumie dokładka tylko taka jakby, Spokojnie zderzak i tak będzie przecież 10-15cm nad ziemią
Tygrys masz coś do mojego zderzaka
Zderzak jak zderzak a w sumie dokładka tylko taka jakby, Spokojnie zderzak i tak będzie przecież 10-15cm nad ziemią
- Bendek
- Posty: 553
- Rejestracja: 2007-01-22 20:53
- Galeria: viewtopic.php?t=14998
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków
Re: tuning zderzak przod
Ja bym zglebował przód i nie cudował z dokładkami bo zderzak w jedynce gt jest na prawde spoko....ale o gustach sie nie dyskutuje...
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: tuning zderzak przod
Co tu dużo dodawać po prostu mi sie nie podoba i już Myślę że taka dokładka by była całkiem dobra i dużo tańsza niż nowe amortyzatory oraz sprężyny.Bendek pisze:....ale o gustach sie nie dyskutuje...
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: tuning zderzak przod
Jak Ci sie nie podoba od Gt, to masz jeszcze 3 inne. Jest w czym wybierac !
- Taxon
- Posty: 826
- Rejestracja: 2007-01-12 09:09
- Samochód: Cougar 2,5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13840
- Lokalizacja: Warszawa
Re: tuning zderzak przod
A ja tam popieram sprawę kombinowania ze zderzakiem. Na allegro jest ich w cholerę za grosze, więc nawet jak efekt końcowy nie będzie zbyt zadowalający, to go wywali i założy serię. Aczkolwiek uglebienie (delikatne 2-3 cm) przodu faktycznie spotęgowałoby efekt i w połączeniu z trochę dłubniętym zderzakiem wyglądałoby byczo.
Pomyśl o tym. Co do dyfuzorów - zarówno te wystające elementy z przodu, na których pokazałeś przepływ powietrza, jak i dyfuzory z tyłu zepsują wygląd, a nic nie dadzą, więc raczej daruj je sobie i skup się na estetyce. Zrób ładny otwór na IC, wkomponuj światła (od razu uwzględnij światełka do jazdy dziennej - oby nie były to diody DayLine) i pomaskuj co trzeba siateczką, ale nie rób pługa z przodu i siewnika z tyłu
Pamiętasz Probka Kędziorka ? On też wprowadził subtelne zmiany w przednim zderzaku i wyglądało to super, choć wydawałoby się, że w przypadku IIgen nie ma sensu nic zmieniać. Warunek jest taki, że ma być subtelne. Inaczej wyjdzie wiocha. Pozdrawiam i czekamy na info z postępów.
Pomyśl o tym. Co do dyfuzorów - zarówno te wystające elementy z przodu, na których pokazałeś przepływ powietrza, jak i dyfuzory z tyłu zepsują wygląd, a nic nie dadzą, więc raczej daruj je sobie i skup się na estetyce. Zrób ładny otwór na IC, wkomponuj światła (od razu uwzględnij światełka do jazdy dziennej - oby nie były to diody DayLine) i pomaskuj co trzeba siateczką, ale nie rób pługa z przodu i siewnika z tyłu
Pamiętasz Probka Kędziorka ? On też wprowadził subtelne zmiany w przednim zderzaku i wyglądało to super, choć wydawałoby się, że w przypadku IIgen nie ma sensu nic zmieniać. Warunek jest taki, że ma być subtelne. Inaczej wyjdzie wiocha. Pozdrawiam i czekamy na info z postępów.
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V