Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
tuning zderzak przod
tuning zderzak przod
potrzebuje zderzak (spoiler)przod do probe 94rok ,interesuje mnie cos takiego jak jest w tuning zone grafitowy probe ,interesuje mnie tez czy sa w sprzedazy turbiny do silnika 2,5 l jezeli ktos ma informacje na ten temat prosze o kontakt na email rwcoopers@aol.com
sprawdz
Ja kupilem kompletne turbo od goscia TKT za $3000 ale jak masz pojencie to mozesz sam to zrobic Powiem ten samochod potrzebuje turbo
Jak zalorze to podziele sie informaciami to jest ta storna tego goscia
http://www.geocities.com/knightturbos/ i klik na mazda i probe i zobacz
Jak zalorze to podziele sie informaciami to jest ta storna tego goscia
http://www.geocities.com/knightturbos/ i klik na mazda i probe i zobacz
Generalnie widzialem strone o Probe, z korego wycisnieto 400HP i strach pomyslec ile momentu obrotowego. Silnik rozwiercili do 2,7 l zalozyli Twin Turbo (dwie turbinki) przerobili glowice, rozrzad i zaprogramowali na nowo komputer... Chcialbym sie przejechac takim wozem...ale... nie chcialbym zaplacic za paliwo he he
tak ten gosciu wydal za duzo kasy 400 koni to wolalbym kupic Nissan 200 SX i ten silnik na fabrycznej turbinie morze dac 400 koni. On rozwiercal silnik i montowal korbowodzy i tloki aluminiowe o zwienkszonej wytrzymalosci. Fabryczny silnik ma hartowany wal ktory wytrzymuje spoko do okolo 500 koni ale reszta to juz problem. 2.5 silniki wytrzymaja ale zalerzy to tylko od mieszanki paliwowo powierztnej . To trzeba obliczyc bo widzicie cisnienie paliwove w 2.5 jest okolo 41 psi czyli kalkulujanc ze na kazy 1 bar cisniena turbiny trzeba dodac 7 psi paliwa aby byla mieszanka paliwowa. A tu napotykamy problem bo fabryczne Injectors traca wzor podawania paliwa jak przekrocza 85psi tak ze to robi limit. Co do palenia paliwa to morzna sterowac turbine aby na jazde na codzien miec 3 boost i kiedy chcem naprawde nacisnac to zmieniam za 7 psi jest duzo takich firm ktore staruja turbina i wszystkie najlepsze sa japonskie. Ma kumpla ktory ma 95 Volskwagen golf 2.0 litra on boostuje 20 lbs boostu ma zmienione injectory komputer dostrojony do nich i oprocz tego jescze pryska NOS na 55 koni. Silnik ma fabryczny ale obnirzyl kompresie na jakie 7.5 lub 8 silnika i zmienil pierscienie. Czas jaki osionga to 12 secund na 400 metrow to sobie obliczie bo nie wiem jaki ma czas do 100 km bo tu ludzie sie scigaja na quarter mile 400 metrow. Jakies pytania to moge odpowieziec A wogule mam prosbe czy macie kogos w Hiszpani ? Jak tak to dajcie znac
A zaponial bym jak zalorze turbine to morzemy zrobic zlot w kielce na tor Miedziana Gora i morzemy sprawdzic umiejentnosci zlotowiczow a takrze zobaczycie mojeo probe 2.5 z turbina. Jak jestescie za to dajcie swoje opinie ja zaplace za tor na kilka godzin mieszkam od toru jakies pienc minut i ma warunki na pokaz techniczny na srodkowej pentli in na duzej na czas duzo ludzi z krakowa przyjezda aby tu testowac samochody ktore sa opisowane w gazetach. A po zlocie morzemy zrobic gryl. Okay to narazie
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- jedrek2006
- Posty: 153
- Rejestracja: 2006-03-26 18:36
- Galeria: viewtopic.php?t=7993
- Lokalizacja: Brzeźnica
czy ktos przerabial zderzak do probaka II generacji
czy ktos przerabia;l zderzka do probaka prosze o informacje
....::::FORD PROBE 2.0 16V USA WERSION::::....
MAŁOPOLSKI TUNNING KLUB
............:::::WWW.MTK-KLUB.PL::::::..........
MAŁOPOLSKI TUNNING KLUB
............:::::WWW.MTK-KLUB.PL::::::..........
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Kalii ma w garażu niezagospodarowany pług do dwójki.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
No, ciekawy. Ale brakuje do kompletu progów i tylniego zderzaka. Nie komponuje się to teraz. Probek taki "to fast to furious" z przewagą na to drugie ze względu na brakujące elementy
Takie ospojlerowanie natomiast nie dla mnie, ale to kwestia gustu.
Takie ospojlerowanie natomiast nie dla mnie, ale to kwestia gustu.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Zderzak przedni
Witam, prace już prawie skończone oto rezultat. Jeszcze malowanie, halogeny i siateczka
http://www.fordprobe.pl/upload/files/dsc00642.jpg
http://www.fordprobe.pl/upload/files/dsc00641.jpg
http://www.fordprobe.pl/upload/files/dsc00642.jpg
http://www.fordprobe.pl/upload/files/dsc00641.jpg
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Mamy taki dział jak Galeria o Wielki Tuningowcu!
Tam też jest wątek z prośbą o oszczędzanie naszej strefy zrzutu (i instrukcja jak to robić na serwerze zewnętrznym).
Tam też jest wątek z prośbą o oszczędzanie naszej strefy zrzutu (i instrukcja jak to robić na serwerze zewnętrznym).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Robert nie marudz, w końcu to tuning.
A zderzak wyszedł fajnie bo bez wielkich przeróbek. Myslałem że będzie bardziej hardkorowo. [przynajmniej ja miałem tak w planach]
A zderzak wyszedł fajnie bo bez wielkich przeróbek. Myslałem że będzie bardziej hardkorowo. [przynajmniej ja miałem tak w planach]
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława