Strona 1 z 2

andrev80

: 2006-06-19 18:59
autor: andrev80
Siema !!!
To moje cacko;)

Obrazek Obrazek Obrazek

i w końcu zrobiłem zdjęcia mojej przeróbki

Obrazek Obrazek

bardzo prosta obsługa
jak skręcam dźwignię wprawo to dodaję gazu
a jak popycham do przodu to hamuje i cała filozofia
no i gałka na kierownicy, wiadomo po co

: 2006-06-19 19:29
autor: cacek
Bardzo ciekawie wygladający Probek :) hmm ale myśle ze każdy kto przegląda byłby ciekaw choć małego info o Twoim autku, roczek itd ;)

: 2006-06-19 19:35
autor: Dee Jay
Bardzo ładny, ale nie ma to jak oryginalna kierownica probe. :wink:

: 2006-06-19 21:28
autor: Basf_Wrocław
Roczek 93 wersja base :) Bardzo ciekawe wnętrze.

: 2006-06-19 21:54
autor: Tomasz S
Prezentuje się byczo !
Ciekawe wnętrze ...
:1111_ok:
...Dobrze , że radzisz sobie z wózkiem...

: 2006-06-19 22:21
autor: Ronin
Rewelacyjne wnętrze, kiera ładniejsza(mniejsza) niż oryginał, ładny lakier tylko końcówka wydechu nie potrzebnie pryśnięta byle jak sprayem. Ale ogólnie furnik git! :P

: 2006-06-20 15:18
autor: Kędziorek
Niebieski kokpit, extra :wink:

: 2006-06-20 15:43
autor: Lukask
Fajne felusie i podłokietnik 8)

: 2006-06-20 17:36
autor: andrev80
dzięki za opinie
jest to 2.0l automat 93r wersja usa troszke obniżony 8) kolega wyżej napisał ze wersja base.
jest piękny :D trzeba będzie troszkę pracy w niego włożyć.
wczoraj zmieniłem żarówkę w lampie i wylutowalem buzerek od pikania drzwi bo już nie mogłem z nim wytrzymać :evil: apropo na tej płytce tuż nad buzerkiem jest zjarany rezystorek i tranzystor. do czego to słuzy? lampy się ściemniają tak jak powinny po zamknięciu drzwi (mile widziany schemacik)
z tym tłumikiem to też sobie tak pomyślałem że jakiś debil go przy malowaniu nie zasłonił. ale mój kolega pracuje w myjni i przyniesie mi paste tempo bo poprzednia sie już skończyla:) prubowaliśmy zrobić to kwasem do felg i rozpuszczalnika ale nie pomogło

: 2006-06-21 23:34
autor: Tomasz S
andrev80 pisze:dzięki za opinie
jest to 2.0l automat 93r wersja usa troszke obniżony 8) kolega wyżej napisał ze wersja base.
jest piękny :D trzeba będzie troszkę pracy w niego włożyć.
wczoraj zmieniłem żarówkę w lampie i wylutowalem buzerek od pikania drzwi bo już nie mogłem z nim wytrzymać :evil: apropo na tej płytce tuż nad buzerkiem jest zjarany rezystorek i tranzystor. do czego to słuzy? lampy się ściemniają tak jak powinny po zamknięciu drzwi (mile widziany schemacik)
z tym tłumikiem to też sobie tak pomyślałem że jakiś debil go przy malowaniu nie zasłonił. ale mój kolega pracuje w myjni i przyniesie mi paste tempo bo poprzednia sie już skończyla:) prubowaliśmy zrobić to kwasem do felg i rozpuszczalnika ale nie pomogło
Witaj Andrev !
Każdą powierzchnię lakierowaną możesz łatwo zmyć preparatem "Skansol" , Lub ciężko dostępnym "Tri"

: 2006-06-22 14:08
autor: Greg
...ładniutkie i świetnie dobrane kolorystycznie wnętrze :P ...delikatnie sugeruję tylko przymierzyć się do założenia oryginalnego tylnego spojlera na tylną klapę i będzie git :wink:
Andrev....sprawdź koniecznie poziom i stan oleju w przekładni automatycznej :shock: ....i szerokiej drogi :D

: 2006-06-22 17:50
autor: andrev80
dziś sprawdziłem poziom oleju w skrzyni i musiałem dolać bo było za mało. dolałem też do silnika bo też było minimum i od razu ciszej pracuje. musze zlikwidować wyciek oleju bo na pasek leci i alternator.wycieka też troszkę pomiędzy silnikiem a skrzynią taki czerwony olej przekładniowy napewno. dostałem od kolegi inną końcówkę wydechu firmy sebring i na szczęście nie pomalowaną tylko mi się wydaje że będzie za duża.tylko żeby nie był głośny bo wole jak jest cichutki. jak zamontuje to cykne zdjęcie:)

: 2006-06-22 21:27
autor: Pelot
tylko uważaj, automatyczne skrzynie biegów są bardzo wrażliwe na braki oleju-jeden z najczęstszych powodów ich uszkodzenia

: 2006-06-23 08:32
autor: Greg
pelot pisze:tylko uważaj, automatyczne skrzynie biegów są bardzo wrażliwe na braki oleju-jeden z najczęstszych powodów ich uszkodzenia
...dokładnie, poza poziomem sprawdź jego barwę czy przypadkiem nie jest przepalony bo jeżeli jest ,,smoła" to należy go koniecznie wymienić...a tak poza tym to tylko się cieszyć z jazdy :wink:

: 2006-06-23 08:51
autor: Dee Jay
Czy mi się wydaje czy nie masz jednej listwy z przodu??

: 2006-06-23 12:41
autor: andrev80
masz racje nie mam tej małej listewki tuż za prawym kołem. o automatach coś słyszałem że są bardzo delikatne(ale ten guziczek na rączce zmiany biegów można czasem wcisnąć?:) ). nie mogę się doczekać kiedy już będę nim jeździł

: 2006-06-23 13:00
autor: Greg
andrev80 pisze:.....ale ten guziczek na rączce zmiany biegów można czasem wcisnąć?:)
....to jest tzw. kick down zajefajna sprawa :lol: :lol: :lol: ...świetna sprawa przy wyprzedzaniu autko dostaje niezłego kopa coś podobnego jak redukcja w manualu z wyższego na niższy bieg. Np. pociskasz na 4 przełożeniu wciskasz kick down i masz przełożenie nr 3,a ponowne wciśnięcie spowoduje powrót na przełożenie nr 4...super bajer dlatego poważnie myślę o zakupie probe 2.5 GT, ale w automacie, nie dość że ma ogień w pedale to jeszcze świetny komfort jazdy w automacie... :wink:

: 2006-06-23 13:18
autor: Kędziorek
Nie wyobrażam sobie autka sportowego w automacie, nie ma to jak redukcja samemu.

Ja w autach amerykańskich w automacie spotkałem się z przyciskiem Overdrive, czy to nie to samo?? Wiem, ze Overdrive działa na zasadzie zwiększonej mieszanki paliwowej, którą otrzymuje po wciśnięciu przycisku

: 2006-06-23 13:54
autor: Greg
Kędziorkowie pisze:Nie wyobrażam sobie autka sportowego w automacie, nie ma to jak redukcja samemu.
...proponuję dalej tego wątku nie kontynuować, każdy z nas ma swoje zdanie na ten temat :wink: , a tak przy okazji pozdrawiam wszystkich wajchowiczów :lol:

: 2006-06-23 14:04
autor: Kędziorek
Kędziorkowie pisze: Ja w autach amerykańskich w automacie spotkałem się z przyciskiem Overdrive, czy to nie to samo?? Wiem, ze Overdrive działa na zasadzie zwiększonej mieszanki paliwowej, którą otrzymuje po wciśnięciu przycisku
Ok, ale nadal intryguje mnie ta część.

P.S. Szczerze wątpię żeby ten przycisk działał na zasadzie "Kikc Down" bo to prawie jak tip tronic, skoro redukuje po naciśnięciu guzika.

Jak ktoś zna się na temacie niech się wypowie i przestaniemy śmiecić.

: 2006-06-23 14:56
autor: Greg
Kędziorkowie pisze:
Kędziorkowie pisze: Ja w autach amerykańskich w automacie spotkałem się z przyciskiem Overdrive, czy to nie to samo?? Wiem, ze Overdrive działa na zasadzie zwiększonej mieszanki paliwowej, którą otrzymuje po wciśnięciu przycisku
Ok, ale nadal intryguje mnie ta część.

P.S. Szczerze wątpię żeby ten przycisk działał na zasadzie "Kikc Down" bo to prawie jak tip tronic, skoro redukuje po naciśnięciu guzika.

Jak ktoś zna się na temacie niech się wypowie i przestaniemy śmiecić.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... =overdrive

...i skończmy ten temat bo to przecież nie nasza galeria :wink: andrev zapoznaj się koniecznie z linkiem powyżej 8)

: 2006-06-23 16:13
autor: Sqad
Greg pisze: ....to jest tzw. kick down zajefajna sprawa :lol: :lol: :lol: ...świetna sprawa przy wyprzedzaniu autko dostaje niezłego kopa coś podobnego jak redukcja w manualu z wyższego na niższy bieg. Np. pociskasz na 4 przełożeniu wciskasz kick down i masz przełożenie nr 3,a ponowne wciśnięcie spowoduje powrót na przełożenie nr 4...super bajer dlatego poważnie myślę o zakupie probe 2.5 GT, ale w automacie, nie dość że ma ogień w pedale to jeszcze świetny komfort jazdy w automacie... :wink:
To jest chyba overdrive a nie kick down, bo kick down działa inaczej.

: 2006-06-24 11:50
autor: RX
Sqad pisze: To jest chyba overdrive a nie kick down, bo kick down działa inaczej.
W 2.0 Base mojego znajomego ATX to był overdrive.

Pzdr.

: 2006-06-26 10:49
autor: Ronin
Kick down powinien się znajdować przy manetce gazu, pedał gazu przy maxymalym wciśnięciu dociska ten guziczek a ten powoduje,że skrzynia redukuje na najniższy z możliwych biegów. Ten przycisk na manetce od skrzyni to coś al'a funkcja "sport" - zwiększony zakres obrotów. Bynajmniej ja tak miałem w Omedze 3.0.
Sorki za OFF-a. :wink:

: 2006-06-26 11:04
autor: Drzymek
U ojca w Lexusie jest tryb sport i oprócz tego overdrive. Przy trybie sport auto się żyłuje, a ovedrive chyba zrzuca bieg na niższy, bo po wciśnięciu obroty rosną.