KLZE w Autku wykres w odpowiednim dziale.
: 2006-06-20 18:49
witam wszystkich, jak wicie rozleciał mi sie silnik (brat na dokładke jechał bez oleju) wiec postanowiłem nie remontować silnika tylko kupić kl-ze,
wiec na początku chciałbym podzienkować za wszelkie starania, prace, chęci i wiele wiele więcej koledze Gturbo w załatwianiu silnika ze stanów, kol. Gturbo załatwił wszystko, wieć teraz czeka mnie odbiór silnika w polsce za jakieś 3/4 tygo. w związku z tym mam do was kilka pytań:
poza silnikiem klze, montuje podwójny wydech (od kolektora az do drugiego tumnika) czyli bedą szły dwie rury wiec pytanie jakies średnicy dać rure, wiadomo ze jeden układ (3gary) pójdzie starym wylotem) to jaką rude dac do drugiego????
kolejna sprawa to jest koło zamachowe: mysle ze od mx3 1.8 v6 bedzie idealne, co o tym sądzicie?? czy to nie bedzie przesada??? mam możliwość za 70zł koło takie mieć,
następna sprawa, nowe sprzęgło jakie konkretnie proponujecie, (firma itp.) bo zwykłego to chyba nie ma sensu dawać?? co o tym sądzicie???
i jeszcze na końcu sprawa z kompem, moze byc bez problemu stary ale jak ktoś miałby taki od klze to bym kupił, a jeszcze bardziej jak ktos by zgrał mi eeprom9 czy cos takiego)
z pozostałymi sprawami jak EGb (no z tymi spalinami) to kolega Gturbo deklarował ze pomoze,
i z innymi rzeczami tez mysle ze sobie poradze
dzis wymontowałem stary silnik (ile sie naje... przy wyciąganiu) wiec moze wiecie na co jeszcze zwrucić uwage póki silnik nie przyjdzie bo póżniej bedzie zapóżno --- za wszelkie odpowiedzi serdeczne dzieki
dzis załatwilismy wszelkie formalność (płatonści itp) wiec wyszło dużo nawet b. duzo ale czego sie nie robi dla probaska , sumy nie bede podawał bo po co, za tą kase to i mozna by było mieć drugiego probe, no ale wybrałem kl-ze, to jeszcze raz wielkie podzienkowania dla Gturbo
wybaczcie ze moge czasami nie odpisywać ale to z braku czasu (praca-studia-praca i tak w kółko) wiec postaram sie w miare mozliwości odpisywać i informować na bieżąco, bo czasu coraz mniej a jeszcze duzo roboty pozdro
wiec na początku chciałbym podzienkować za wszelkie starania, prace, chęci i wiele wiele więcej koledze Gturbo w załatwianiu silnika ze stanów, kol. Gturbo załatwił wszystko, wieć teraz czeka mnie odbiór silnika w polsce za jakieś 3/4 tygo. w związku z tym mam do was kilka pytań:
poza silnikiem klze, montuje podwójny wydech (od kolektora az do drugiego tumnika) czyli bedą szły dwie rury wiec pytanie jakies średnicy dać rure, wiadomo ze jeden układ (3gary) pójdzie starym wylotem) to jaką rude dac do drugiego????
kolejna sprawa to jest koło zamachowe: mysle ze od mx3 1.8 v6 bedzie idealne, co o tym sądzicie?? czy to nie bedzie przesada??? mam możliwość za 70zł koło takie mieć,
następna sprawa, nowe sprzęgło jakie konkretnie proponujecie, (firma itp.) bo zwykłego to chyba nie ma sensu dawać?? co o tym sądzicie???
i jeszcze na końcu sprawa z kompem, moze byc bez problemu stary ale jak ktoś miałby taki od klze to bym kupił, a jeszcze bardziej jak ktos by zgrał mi eeprom9 czy cos takiego)
z pozostałymi sprawami jak EGb (no z tymi spalinami) to kolega Gturbo deklarował ze pomoze,
i z innymi rzeczami tez mysle ze sobie poradze
dzis wymontowałem stary silnik (ile sie naje... przy wyciąganiu) wiec moze wiecie na co jeszcze zwrucić uwage póki silnik nie przyjdzie bo póżniej bedzie zapóżno --- za wszelkie odpowiedzi serdeczne dzieki
dzis załatwilismy wszelkie formalność (płatonści itp) wiec wyszło dużo nawet b. duzo ale czego sie nie robi dla probaska , sumy nie bede podawał bo po co, za tą kase to i mozna by było mieć drugiego probe, no ale wybrałem kl-ze, to jeszcze raz wielkie podzienkowania dla Gturbo
wybaczcie ze moge czasami nie odpisywać ale to z braku czasu (praca-studia-praca i tak w kółko) wiec postaram sie w miare mozliwości odpisywać i informować na bieżąco, bo czasu coraz mniej a jeszcze duzo roboty pozdro