Strona 1 z 7

KLZE w Autku wykres w odpowiednim dziale.

: 2006-06-20 18:49
autor: totmes (gonciu)
witam wszystkich, jak wicie rozleciał mi sie silnik (brat na dokładke jechał bez oleju) wiec postanowiłem nie remontować silnika tylko kupić kl-ze,

wiec na początku chciałbym podzienkować za wszelkie starania, prace, chęci i wiele wiele więcej koledze Gturbo w załatwianiu silnika ze stanów, kol. Gturbo załatwił wszystko, wieć teraz czeka mnie odbiór silnika w polsce za jakieś 3/4 tygo. w związku z tym mam do was kilka pytań:
poza silnikiem klze, montuje podwójny wydech (od kolektora az do drugiego tumnika) czyli bedą szły dwie rury wiec pytanie jakies średnicy dać rure, wiadomo ze jeden układ (3gary) pójdzie starym wylotem) to jaką rude dac do drugiego????

kolejna sprawa to jest koło zamachowe: mysle ze od mx3 1.8 v6 bedzie idealne, co o tym sądzicie?? czy to nie bedzie przesada??? mam możliwość za 70zł koło takie mieć,

następna sprawa, nowe sprzęgło jakie konkretnie proponujecie, (firma itp.) bo zwykłego to chyba nie ma sensu dawać?? co o tym sądzicie???

i jeszcze na końcu sprawa z kompem, moze byc bez problemu stary ale jak ktoś miałby taki od klze to bym kupił, a jeszcze bardziej jak ktos by zgrał mi eeprom9 czy cos takiego)

z pozostałymi sprawami jak EGb (no z tymi spalinami) to kolega Gturbo deklarował ze pomoze,
i z innymi rzeczami tez mysle ze sobie poradze :D

dzis wymontowałem stary silnik (ile sie naje... przy wyciąganiu) wiec moze wiecie na co jeszcze zwrucić uwage póki silnik nie przyjdzie bo póżniej bedzie zapóżno --- za wszelkie odpowiedzi serdeczne dzieki


dzis załatwilismy wszelkie formalność (płatonści itp) wiec wyszło dużo nawet b. duzo ale czego sie nie robi dla probaska :D , sumy nie bede podawał bo po co, za tą kase to i mozna by było mieć drugiego probe, no ale wybrałem kl-ze, to jeszcze raz wielkie podzienkowania dla Gturbo :wink:

wybaczcie ze moge czasami nie odpisywać ale to z braku czasu (praca-studia-praca i tak w kółko) wiec postaram sie w miare mozliwości odpisywać i informować na bieżąco, bo czasu coraz mniej a jeszcze duzo roboty :D pozdro :D

: 2006-06-20 19:24
autor: Kamil_01
wow będzie pierwszy KLZE w klubie :) Gratulacje czekamy na finish :lol:

: 2006-06-20 19:55
autor: Sqad
Koła z MX-3 bardzo mało dają.

Sprzęgło, to kup sobie dobrego sascha, albo exedy metalowe. Nie montuj spieka, bo będziesz bluzgał, no chyba że jakiś kit ze stanów.

: 2006-06-20 20:11
autor: Lukask
Sqad a ty masz lekki zamach ??

: 2006-06-20 22:03
autor: totmes (gonciu)
Sqad pisze:Koła z MX-3 bardzo mało dają.

Sprzęgło, to kup sobie dobrego sascha, albo exedy metalowe. Nie montuj spieka, bo będziesz bluzgał, no chyba że jakiś kit ze stanów.
to znaczy,ze za 70zł nie warto montować koła od mx3, czytałem ze podobno daja ale niewiem jak sie to ma do klze???

to ile takie sprzegło bo jak byłem w sklepie to powiedzieli mi 300zł ale nie wiem jakiej firmy


tak mysle ze moze jak podwójny wydech+koło od mx3 to moze wyciągnie sie plus 10/15% mocy czyli jakies 220KM? :D to by było git
a jak nie to podwójny wydech da 10% wiecej mocy?

: 2006-06-20 22:11
autor: MISIEK
sprzeglo za 300 ? tzn sam docisk czy sama tarzca ?

podwojny wydech + 10% mocy ? hmm..... najlepiej pusc 6 rur ! kazdy cylinder osobny wydech ! - da Ci jeszcze wiecej mocy

no i stozek + 10 koni !

odciazysz auto - wywal tarcze, klocki, tylni akanape , wszystkie plastiki oleje z silnika i skrzyni - TO BEDZIE RAKIETA !!!

P.S. NIE ZAPOMINAJ O CZIPIE Z ALLEGRO ZA 20 ZL ! mozesz tez kupic ze stanow za 30 dolcow ! napewno lepszy bo made in USA :>

: 2006-06-20 22:48
autor: Sqad
goncia1 pisze: to znaczy,ze za 70zł nie warto montować koła od mx3, czytałem ze podobno daja ale niewiem jak sie to ma do klze???
To jest tylko 70 zł więc możesz zakładać, a nie lepiej od razu Fidanze targnąć ??

: 2006-06-20 22:57
autor: Kamil_01
MISIEK pisze:sprzeglo za 300 ? tzn sam docisk czy sama tarzca ?

podwojny wydech + 10% mocy ? hmm..... najlepiej pusc 6 rur ! kazdy cylinder osobny wydech ! - da Ci jeszcze wiecej mocy

no i stozek + 10 koni !

odciazysz auto - wywal tarcze, klocki, tylni akanape , wszystkie plastiki oleje z silnika i skrzyni - TO BEDZIE RAKIETA !!!

P.S. NIE ZAPOMINAJ O CZIPIE Z ALLEGRO ZA 20 ZL ! mozesz tez kupic ze stanow za 30 dolcow ! napewno lepszy bo made in USA :>
czyżby zazdrość :evil: :twisted:

: 2006-06-20 23:11
autor: MISIEK
Kamil_01 pisze:czyżby zazdrość :evil: :twisted:

Nie ;) ale stozki daja duzo mocy ;)


a tak serio - kolo od MX3 daje nawet sporo - silnik szybciej wchodzi na obroty (niestety szybciej tez z nich schodzi)

: 2006-06-20 23:29
autor: Sqad
MISIEK jak dla mnie koło nie wiele daje przynajmniej to z MX3

: 2006-06-20 23:34
autor: MISIEK
Sqad: silnik troche szybciej wchodzi na obroty i troszke bardziej szarpie :) tzn mniej wygodnie sie jedzie (pomijajac fakt ze z poduszki tylniej zostaly strzepy) :>

kolo mam od mx3 1.8

: 2006-06-20 23:38
autor: Sqad
A ja nie poczułem różnicy przed i po. Fakt że to nie w moim samochodzie. Ale jak bede sprzęgło robił to seryjne na pewno idzie na toczenie.

: 2006-06-21 06:27
autor: Sebastian
roznica z kolem i bez byla dla mnie widoczna, i to odrazu.
to nie daje wiecej mocy ale probek kreci sie jak szalony do czerwonego pola :twisted: ....wiec jesli ktos ma takie kolo, to niech zaklada :D

: 2006-06-21 08:15
autor: Kamil_01
Tylko że mowa tu o silniku KLZE, a czy do tego podpasuje koło od mx-3 :-k

: 2006-06-21 09:15
autor: totmes (gonciu)
300zł za samą tarcze,

to moze dac sobie spokój z kołem zamachowym i poprzestać na wylocie i dobrym sprzęgle , a póżniej na dolocie itp.

dobra z kołem zamachowym daje sobie spokój, pójdzie stare od kl

: 2006-06-21 09:18
autor: Lukask
Widzisz cały problem w tym że nikt w klubie nie ma KLZE a co dopiero z wsadzaniem do niego lekkiego zamachu :roll: Dlatego będziesz pionierem ale myślę że i tak poprawi to wkręcanie jak w KL.
Pzdr.

: 2006-06-21 12:16
autor: Sqad
goncia1 pisze:300zł za samą tarcze,

to moze dac sobie spokój z kołem zamachowym i poprzestać na wylocie i dobrym sprzęgle , a póżniej na dolocie itp.

dobra z kołem zamachowym daje sobie spokój, pójdzie stare od kl
Jak będziesz miał skrzynie na wierzchu to wrzuć to koło, mi chodzi o to że ktoś ma wyjmować skrzynie specjalnie tylko po to aby wkładać koło z MX3

A w ogóle to poczytaj probe-talk.com tam znajdziesz wszystko.

: 2006-06-21 15:46
autor: Gturbo
Mozesz wsadzic spokojnie od mazdy MX3 V6. Waga probe 21 lbs mazda 16lbs. Tak jak mowielm wsadz sobie kolo pasowe i bedziesz mila ten sam effekt. Ja w swoim KLZE wymienilem swiece, kable, pompe wodna i do tej pory nie mam wiekszego probelmu.

: 2006-06-21 16:21
autor: Sebastian
a byles moze na hamowni?

: 2006-06-21 16:37
autor: totmes (gonciu)
koledzy a po czym poznać czy tarcza sprzęgła jest zła albo dobra, bo wyjąłem sprzęgło i wygląda na dobre, ma grubość około 7,9mm a ile ma nowe?

: 2006-06-21 16:42
autor: Sqad
Zobacz czy nie jest okładzina gdzieś poprzypalana.

: 2006-06-21 16:59
autor: totmes (gonciu)
no chyba trzeba nową tarcze kupic, od środka jest jakby troche inny kolor i tak jakby przypalone z drugiej strony to samo, wiec lepiej jak kupie nowe sprzęgło, nacie jakis namiar na tarcze dobrej firmy??

: 2006-06-21 19:10
autor: Gturbo
Sebastian pisze:a byles moze na hamowni?
Nie ale bede jak zaloze turbo. Licze na 400 koni.

: 2006-06-21 19:10
autor: Sqad

: 2006-06-21 23:39
autor: Kamil_01
Gturbo pisze:
Sebastian pisze:a byles moze na hamowni?
Nie ale bede jak zaloze turbo. Licze na 400 koni.
400 kucy w przednio napędówce :-k :roll: :wink: