co to może być kiedy dodaje gazu niezależnie od biegu wyrywa kierownicę w prawo po puszczeniu kierownica wraca na swoje miejsce ale efekt jest taki że jeżdzę od pasa do pasa. stało sie to od czasu kiedy został regenerowany swożeń po prawej stronie odrazu pojechałem nz zbieżność ale nic nie pomogło. facet który to robił twierdzi że to wina maglownicy przed naprawą swożnia nie było zadnych obiawów.
może ktoś miał podobny problem proszę o pomoc
ford probe 2.0 1994
marioszef@poczta.wp.pl
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Znoszenie przy dodawaniu gazu
W Twoim przypadku bardziej podejrzewalbym przeguby. Mozliwosci jest o wiele wiecej, ale po koleji...
- mozliwosc pierwsza: walnieta tyleja na wahaczu (sa 2 - przednia i tylna), a taki wlasnie mialem defekt i po wymianie poprawilo sie;
- mozliwosc druga: w 2.5L czesto puszczaja sruby mocowania przedluzenia polosi do silnika - efekt bedzie podobny, ale dodatkowo bedzie slychac nieregularne stukanie;
- mozliwosc trzecia: wyrobiona maglownica; dodajac gazu zwiekszasz cisnienie z pompy wspomagania, stad efekt;
- mozliwosc czwarta: walniety przegub; zdarza sie, ze przy sprawdzaniu wyglada na dobry, a po wymianie problem znika;
Mozesz tez sprawdzic najbardziej banalne sprawy - niedokrecone sruby. Nie raz spotkalem sie z przypadkami, ze mechanik po naprawie nie wszystko podokrecal. Sam kiedys dojechalem do domu i dopiero jak wysiadlem zorientowalem sie, ze mam kolo na 2 sruby przykrecone.
... zreszta jedz po prostu na st. diagn., gdzie maja rolki i szarpaki. Pownno okazac sie co dokladnie masz padniete, bo to co napisalem to tylko gdybanie.
- mozliwosc pierwsza: walnieta tyleja na wahaczu (sa 2 - przednia i tylna), a taki wlasnie mialem defekt i po wymianie poprawilo sie;
- mozliwosc druga: w 2.5L czesto puszczaja sruby mocowania przedluzenia polosi do silnika - efekt bedzie podobny, ale dodatkowo bedzie slychac nieregularne stukanie;
- mozliwosc trzecia: wyrobiona maglownica; dodajac gazu zwiekszasz cisnienie z pompy wspomagania, stad efekt;
- mozliwosc czwarta: walniety przegub; zdarza sie, ze przy sprawdzaniu wyglada na dobry, a po wymianie problem znika;
Mozesz tez sprawdzic najbardziej banalne sprawy - niedokrecone sruby. Nie raz spotkalem sie z przypadkami, ze mechanik po naprawie nie wszystko podokrecal. Sam kiedys dojechalem do domu i dopiero jak wysiadlem zorientowalem sie, ze mam kolo na 2 sruby przykrecone.
... zreszta jedz po prostu na st. diagn., gdzie maja rolki i szarpaki. Pownno okazac sie co dokladnie masz padniete, bo to co napisalem to tylko gdybanie.