Strona 1 z 1

spalony bezpiecznik

: 2006-09-07 23:18
autor: daniel
witam wszystkich....mam maly problem. Dzisiaj stalem sie szczęśliwym posiadaczem probka I generacji gt wersja usa z pełną elektryka:)
Problem jest taki że przez calą jazde jak wracalem do domu( jakieś 210km) wszystko bylo super, aż tu nagle podjechalem pod dom i zobaczylem ze radio troche wyszlo, chcialem je wsunąć i nagle problem....zero podswietlania przy lusteku, przy nogach, radio nie dziala ogolnie wszystko zgaslo, chyba jakies zwarcie sie zrobilo i bezpiecznik poszedl ( po wlaczeniu zaplonu licznik sie podświetla normlanie) i tu moje pytanie jaki to bezpiecznik poszedl i gdzie on sie znajduje


Prosze pomocyyyy!!!:)

: 2006-09-07 23:20
autor: Drzymek
W nogach po lewej stronie. Otwórz skrzynkę i przeczytaj, albo poszukaj który bezpiecznik jest przepalony.

:)

: 2006-09-07 23:23
autor: daniel
po stronie kierowcy??? bo ponoć też jakieś bezpieczniki są pod siedzeniem pasażera

: 2006-09-07 23:26
autor: Drzymek
Tak po stronie kierowcy.
Jutro mogę Ci podać DOKŁADNIE który to bezpiecznik. Bo teraz już jestem w piżamie :P :lol: 8)

...

: 2006-09-07 23:28
autor: daniel
hehe, oki;) byłbym wdzięczny, bo ja raczej w tym zielonyyyy jestem heh

: 2006-09-07 23:29
autor: wingerman
Sprawdz tez pod maska w waskim pudelku miedzu akku a silnikiem.

PS. Wyjmij pozniej to radio i znajdz przewod ktory sie przetarl. Czy radio wysunelo sie samo czy wyszlo razem ze stalowa prowadnica i dolna polka?

.

: 2006-09-07 23:33
autor: daniel
radio wsumie bylo wsunięte bo wsuniete, to jakies stare radio blaupunkta w "kieszeni", chcialem je wyciągnąc, zeby kogos nie kusilo po nie wejsc no i po chwili doszlem do wniosku ze wychodzi z cala kieszenia, wiec wsunąlem je z powrotem i wtedy to sie stalo, nawet central zamek przestal dzialac


ps. radio i tak będe chyba jutro wyciągal bo wloze alpina wiec i tak musze do tych wszystkich kabli dojsc

: 2006-09-07 23:41
autor: Pelot
miej tylko nadzieje że Ci się przepalił bezpiecznik, w najgorszym wypadku spaliłeś CPU

: 2006-09-07 23:42
autor: Drzymek
pelot pisze:miej tylko nadzieje że Ci się przepalił bezpiecznik, w najgorszym wypadku spaliłeś CPU
Nie straszcie chłopaka!

:(

: 2006-09-07 23:43
autor: daniel
może być aż tak źle??


to "Drzymek" jakbyś mógł jutro luknąc jaki to bezpiecznik..... to bardzo byś mi pomugl :D no to dzisiaj nie pozostaje nic jak tylko sie modlic zeby to bezpiecznik byl :lol:

: 2006-09-07 23:51
autor: Pelot
ja nie straszę, informuję jednak że zwarcie jednego kabelka może się tak skończyć, ja już raz wymieniałem CPU...


to "Drzymek" jakbyś mógł jutro luknąc jaki to bezpiecznik..... to bardzo byś mi pomugl no to dzisiaj nie pozostaje nic jak tylko sie modlic zeby to bezpiecznik byl
nierób scen :lol: na bezpiecznik jest klapka a na klapce opis każdego :lol:

: 2006-09-07 23:54
autor: daniel
taaa.. tylko ze ja od elektryki z daleka sie trzymam:P zwlaszcza w samochodzie

: 2006-09-08 07:36
autor: wingerman
Poczytaj sobie ten temat to dowiesz sie jak w kilkadziesiat sekund wyjac radio wraz z jego fabrycznym stelazem, tylko wtedy bedziesz mogl dostac sie do wiazek elektrycznych ktore ida za nim i dobrze zamocowac nowe badz swoje stare radio.

: 2006-09-08 07:58
autor: daniel
tak.. tylko ze umnie całe radio praktycznie luźne... i wedlug mnie to one fabryczne nie jest,

a i jeszcze jedno, mam nadzieje że uda mi sie dzisiaj zrobić ten bezpiecznik :lol: i czy przed wymiana rada odlaczyc akumulator?? zeby znowu cos nie pierdyklo

: 2006-09-08 08:18
autor: wingerman
jaki narwaniec :twisted: niewazne czy radio oryginalne czy nie, jesli chcesz je dobrze zalozyc to musisz wjac FABRYCZNY stelaz radia, ktory wyjdzie z dolna polka. Potem Potem musisz rozkminic "rozgryzc" wszystkie kable , ktory gdzie iidzie i do czego.
Jak uzyjesz funkcji Obrazek szukaj na forum to zobaczysz ze temat byl niejednokrotnie omawiany a i rozpiske wszystkich kabli tez znajdziesz.

Przypominam o naszych zasadach.

: 2006-09-08 10:55
autor: Sqad
Straszycie chłopaka z tym CPU. Za radiem są kabelki i przekaźniki wszystkie od świateł i tym innych pierdół kiedyś tak zrobiłem że źle docisnęłem radio. Musisz wyjąć radio, i pogmerać tam przy kablach. ja to tak je bez sensu poprzewracałem włożyłem radio i już było git.

: 2006-09-08 10:57
autor: Bogdan9999
Jak ci padło cpu to koszt naprawy z 10 zł :lol:

: 2006-09-08 11:05
autor: Maciucha
Bogdan9999 pisze:Jak ci padło cpu to koszt naprawy z 10 zł :lol:
Bogdan! Nie strasz chłopaka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 2006-09-08 12:32
autor: Drzymek
Daniel. Wsadź głowę pod kierownicę i popatrz na sprzęgło i na lewo od sprzęgła masz taką czarną pokrywkę plastikową. To są bezpieczniki. Weź ją otwórz i sprawdź bezpiecznik room i door lock (czerwone bezpieczniki 10A). A najlepiej to sprawdź wszystkie. Wyjmuj po kolei i sprawdzaj pod światło czy drucik nie jest przerwany. Jak już znajdziesz ten spalony to go wymień na taki sam. I to chyba wszystko.

: 2006-09-08 14:16
autor: ADTOM
dokładnie zrób tak jak kolega powyżej napisał!!!

: 2006-09-08 22:16
autor: daniel
:D dzieki za pomoc, już wszystko chodzi 8) zmienilem przy okazji radyjko na alpine bo bylo jakies balupunkta, co sie okazalo bezpieczniki byly wszystkie dobre, ale cosik z kablami za radiem bylo nie tak, w rezultacie pojechalem do elektryka :twisted: ktory ponoc juz majstrowal przy probe tylko ze II gen. no ale na szczęscie wszystko gra;) autem buja jak podkreci sie muzyke :P tylko lewy glosnik w drzwiach nie chodzi bo nie szlo od niego kabla znalezc.

Dzieki wszystkim za pomoc :lol:

heh a teraz nowe zagadki zeby kolejnego tematu nie zakladac:P
- jakie cisnienie powinno byc w oponach?? bo u mnie z tego co sie dzisiaj dowiedzialem to mam 4 zimowki zalozone z przodu 205/65/15 a tyl to 195/65/15
- zagadka nr.2:P czy to normalne ze przy ostrej jeździe tzn, jakies 2 moze 3 razy szybko do ok. 140 i raptownie po heblach( tak w przeciagu moze 5 min.) to juz na ostatnim hamowaniu praktycznie nie bylo hamulcow tylko "zwalniacze" prawie nic nie hamowalo, no ale fakt ze az para z tarcz poszlo i jak dotknelem tarcze juz na parkingu :P to sie popazylem, ale czy to mozliwe ze tak szybko sie nagrzewaja?? fakt ze z takiej predkosci to raczej normalne hehe ale w probku nie czuc tak jak w passacie tych 140 wydaje sie jakby czlowiek 80 jechal

: 2006-09-08 22:47
autor: Sqad
daniel pisze::D dzieki za pomoc, już wszystko chodzi 8) zmienilem przy okazji radyjko na alpine bo bylo jakies balupunkta, co sie okazalo bezpieczniki byly wszystkie dobre, ale cosik z kablami za radiem bylo nie tak,
A pisałem to coś truli o bezpiecznikach i CPU :lol:
Sqad pisze:Straszycie chłopaka z tym CPU. Za radiem są kabelki i przekaźniki wszystkie od świateł i tym innych pierdół kiedyś tak zrobiłem że źle docisnęłem radio. Musisz wyjąć radio, i pogmerać tam przy kablach. ja to tak je bez sensu poprzewracałem włożyłem radio i już było git.

: 2006-09-09 00:10
autor: wingerman
Skoro wszystko sie wjasnilo to zamykam topic.
A daniela zapraszam koniecznie do poswiecenia 2min. na przeczytanie tego topicka.