zagazowałem probasa
zagazowałem probasa
No i wreszcie zagazowałem proboszcza. Oczywiście sekwencja butla w koło. Jeszcze za mało czasu minęło aby stwierdzi czy był to trafny wybór (miałem wahania między zwykłą instalacją a sekwencją). Narazie po pierwszych 50 km jestem zadowolony .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ja dałem zdaje się 2600 - za sprawdzoną instalację, ale bez pokrowca (jakieś 35 zeta).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
heh... i pomyśleć że rok temu dałem 2200 za zwykłą instalacje .... fakt że chodzi bez problemu ale co sekwencja to sekwencja..
ciekawe ile by kosztowała przeróbka na sekwencje
ciekawe ile by kosztowała przeróbka na sekwencje
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
za ok 2tys juz mozesz na allegro kupic sekwencje:] wtedy tylko sprzedac stara i zalozyc sekwencje;) w dowod juz masz wbity gaz wiec problemow nie bedzie
Ostatnio zmieniony 2006-10-17 20:26 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
za 1400(albo nawet mniej) można kupić AKME,sam przód,bo tylko tyle Ci potrzeba.
EDIT:
tutaj: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=133177362
jest za 1150pln
EDIT:
tutaj: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=133177362
jest za 1150pln
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Za 2 miliony to kawał porządnego autka dostaniesz, tylko czy wtedy jeszcze sens zakładać gaz?pytlar pisze:za ok 2000tys
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Dziś śmigałem na trasie mały teścik idzie pięknie. I jeszcze znalazła się czerwona calibra (gość po 50 do tego 3 lalki z liceum więc chciał się pokazać nie wyszło mu) piękna pogoda co chcieć więcej. Spalanie nie odbiega od znacznie normy.
Co do ceny faktycznie obdzwoniłem kilku gazoli i ceny różne. Ten gazownik już jednego probaska gazował więc zna temat i cene też opuścił normalnie to by było około 2900.
Co do ceny faktycznie obdzwoniłem kilku gazoli i ceny różne. Ten gazownik już jednego probaska gazował więc zna temat i cene też opuścił normalnie to by było około 2900.
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
Zwykła instalacja BRC kosztować cię będzie około 1600 zl zależy też od regionu kraju i od gazownika. Ja do swojego zalożylem za 1200 zł ale poprostu w tej branży pracuję więc mam po kosztach. A no i mixer mam od Audi 1.8 T (a tani nie byl). Tylko zdajesz sobie sprawę że frówać to już tak nie będzie jak na benzynie.Ja dodatkowo wrzyucilem silnik krokowy i jeżdże na śrubie i to dość skręconej na mniejsze spalanie.Ale teraz i tak moc mi nie potrzebna bo mi turbina umarla.
czyli rozumiec ze zwykla zamontuje za okolo 1600 hmmm az tak malo na zwykla to nie jest...
a co do tego fruwania to mi nie potrzebny jest do jakis tam wyscigów tylko zebym mogl nim oszczedniej jezdzic bo w tej chwili to mnie pozera na kasie:(
a co najwazniejsze wiecej i na dluzsze trasy
a co do tego fruwania to mi nie potrzebny jest do jakis tam wyscigów tylko zebym mogl nim oszczedniej jezdzic bo w tej chwili to mnie pozera na kasie:(
a co najwazniejsze wiecej i na dluzsze trasy
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 2006-08-22 16:44
- Galeria: viewtopic.php?t=9300
nom paparcie zioma z wojewodztwaKrzycho pisze:przecież mając zwykły gaz i chcąc się z kimś sprawdzić spod świateł można przełączyć na benzynę, objechać kolesia i wrzucić z powrotem na gaz
jak masz sekwencje to raczej tego nie musisz robic
a co do tego gazu, czyli w jakich granicach tak na serio zaloze zwykla instalacje...
interesuje mnie woj. łodzkie a szczegolnie poludnie od Łodzi:) znacie jakis zaufanych speców:)
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt: