Strona 1 z 9
					
				WYDECH / TŁUMIK
				: 2003-12-02 10:48
				autor: DENAT
				Mam problem w moim Probe 2.2 GT '89, pekla mi calkowicie rura wydechowa (ta ostatnia, jakies 25cm przed ostatnim tlumikiem). Czy można z jakiegos modelu dopasowac (mam na mysli wymiane, bo ze spawanie to nie ma sensy), moze pasuje do mojego z II generacji. Pomożcie bo mi stuka rura o rure na wolnych obrotach i az wstyd stanac gdzies na swiatlach. HELP.
			 
			
					
				
				: 2003-12-02 10:55
				autor: Wojtas
				Pasuje od mazdy626 ale nie wiem czy nie bedziesz musial wymieniac calego wydechu bo ja wlasnie mialem to samo(posypala sie rura wydechowa) i musialem wymienic caly wydech.Kosztowalo mnie to 600zl z montazem wiec przyzwoicie a masz nowe rury az do katalizatora.
PoZdRo
			 
			
					
				Wydech GT
				: 2005-07-27 22:07
				autor: Alek
				Orientujecie się może jaką średnicę ma wydech w 2.2 GT???? 
 
Z czego może spsowac bo u mnie już się całkowicie rozleciał i konczy sie na katalizatorze 

Mechanik doradza od poloneza albo fiata 125  
  
  moze byc i czy nie wpłynie na osiągi 
   
 
			 
			
					
				
				: 2005-07-27 22:24
				autor: Bogdan9999
				Cały wydech Pasuje od MAZDY 626 GD i niech ten mechanik nie pierdzieli ci takich ściem nasze rury mają przekrój 5.5 cm a poldek te gównio chyba 4 więc sam wyciągnij wnioski !!!!!!!!!! 
  
 
			 
			
					
				
				: 2005-07-27 23:09
				autor: Gość
				wydech jest bodaj 2" , i nie montuj przypadkiem od poloneza ma to bardzo duży wpływ na osiągi.
			 
			
					
				
				: 2005-07-27 23:20
				autor: Drzymek
				Sqad pisze:wydech jest bodaj 2" , i nie montuj przypadkiem od poloneza ma to bardzo duży wpływ na osiągi.
Szczególnie przy turbodoladowanym silniku...
 
			 
			
					
				
				: 2005-07-27 23:31
				autor: Gość
				A jak jest z tą strumienicą w GT  jedynce to nie wiem ja słyszałem że nic nie daje. Wiem że dużo daje wywalenie kata w jedynce bo w dwójce jest gorzej i to potwierdzone już organoleptycznie.
Ale jak to jest z tą strumienicą to nie wiem. Turbo samo w sobie pcha dość mocno spali i nie potrzeba ich dodatkowo wyciągać.
			 
			
					
				
				: 2005-07-28 00:02
				autor: Drzymek
				Brak kata i brak środkowego tłumika, wydaje mi się że ta kombinacja będzie dawać najlepsze rezultaty bez strumienicy, ale jak ktoś mnie oświeci to chwała mu...
			 
			
					
				
				: 2005-07-28 00:12
				autor: Bogdan9999
				Za miast kata lepiej dać strumienicę niz wcale nic !
			 
			
					
				
				: 2005-07-28 00:57
				autor: Maxxum
				Cóż - ja wywaliłem kata w swoim GT i jakiejś oszałamiającej różnicy nie zauważyłem, choć musze przyznać, że kat miał bardzo dobry przelot. 
Po wywaleniu zapchanego kata może być znaczna różnica, tak myślę.
			 
			
					
				
				: 2005-07-28 07:48
				autor: Zbigniew
				Ja w swoim 2.2GT wymieniłem tłumik środkowy na strumienicę Weglarskiego. Zauważyłem niewielką zmianę na plus (jakby ciut więcej mocy na niższych obrotach). Ale do pełni szczęścia musiałbym jeszcze wymienić tłumik i katalizator na sportowy.
			 
			
					
				
				: 2005-07-28 14:58
				autor: Pelot
				Witam
ja jak wymieniałem  wydech to musiałem załozyć taki jaki miałem czyli środkowy wygląda jak końcowy od poloneza-Kaszana totalna autko gorzej się wkręca 

 
			 
			
					
				
				: 2005-07-28 16:57
				autor: Gość
				Bogdan9999 pisze:Cały wydech Pasuje od MAZDY 626 GD
Jesteś pewien że pasuje z GD ?? W Maździe ostatni tłunik ma jedną rure a ja w GT mam 2   
 
Za jakiś czas będę musiał go wymienić i przyda mi sie info jaki wydech szukać.
 
			 
			
					
				
				: 2005-07-28 17:08
				autor: Bogdan9999
				
			 
			
					
				
				: 2005-07-28 20:15
				autor: Alek
				A gdzie go można szukać i w jakiej ceny można się spodziewać 
  
 
			 
			
					
				
				: 2005-07-28 21:24
				autor: Gość
				Układ jest z mazdy 626GT Coupe roczniki 88-92
			 
			
					
				
				: 2005-07-28 22:48
				autor: Bogdan9999
				
			 
			
					
				
				: 2005-07-29 07:20
				autor: Gość
				Za tyle to kupisz chyba asmeta ale wydaje mi się że oni nie maja wszystkiego do probasa 
http://www.asmet.pl/asmet/katalog/katalog.htm
Za bosala trzeba zapłacić znacznie więcej  
 http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... rch=Szukaj 
			 
			
					
				
				: 2005-07-29 09:28
				autor: Drzymek
				No właśnie: ole kosztuje porządny wydech od samego początku, tyle że bez kata, środkowego tłumika, ze strumienicą i końcowym tłumikiem z nierdzewki?
Ile coś takiego może kosztować???
			 
			
					
				
				: 2005-07-29 09:36
				autor: Gość
				powyżej 60 dych z metra.
			 
			
					
				
				: 2005-07-29 10:21
				autor: Gość
				Ceny orginałów są takie:
Ostatni tłumik (mazda 626 GT) z bosala kosztuje (u mnie) 482 zł , walker - 462, asmet - brak.
Środkowy bosal 340 zł, walker 320, polska podróbka 120 zł.
Rura łącząca środkowy z ostatnim bosal 225 zł.
			 
			
					
				
				: 2005-07-29 11:36
				autor: Gość
				mbwacek ma racje, takie są ceny dobrych seryjnych wydechów.
			 
			
					
				
				: 2005-07-29 11:51
				autor: Maciucha
				mbwacek pisze:Ceny orginałów są takie:
Ostatni tłumik (mazda 626 GT) z bosala kosztuje (u mnie) 482 zł , walker - 462, asmet - brak.
Środkowy bosal 340 zł, walker 320, polska podróbka 120 zł.
Rura łącząca środkowy z ostatnim bosal 225 zł.
Możesz podać nr katalogowe bosala?
 
			 
			
					
				
				: 2005-07-29 12:32
				autor: Gość
				
			 
			
					
				
				: 2005-07-29 12:38
				autor: Gość
				Maciucha pisze:mbwacek pisze:Ceny orginałów są takie:
Ostatni tłumik (mazda 626 GT) z bosala kosztuje (u mnie) 482 zł , walker - 462, asmet - brak.
Środkowy bosal 340 zł, walker 320, polska podróbka 120 zł.
Rura łącząca środkowy z ostatnim bosal 225 zł.
Możesz podać nr katalogowe bosala?
 
ale to już było
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ght=bosala