Strona 1 z 2

Mocniejsza pompa paliwa

: 2006-10-25 00:34
autor: Bogdan9999
Witam od kilku dni zastanawiam sie nad właśnie tym problemem. Idzie zima a mój zaworek w pompie jest uszkodzony i nie trzyma ciśnienia przez co musze długo kręcić przy zapalaniu co kończy się nie raz przy -30 rozładowaniem akumulatora :cry:
Zastanawiam sie na zakupem pompy Warblo 255 l/h ale nie wiem czy to nie jest przypadkiem przegięcie w moim przypadku :roll: Po zasięgnięciu informacji nasza pompa oryginalna jak i zamienniki do naszych samochodów maja wydajność 160 l/h a używana jest do silnika który na 150 km seryjnie. Co mnie zdziwiło to to że ta sama pompa i ten sam zamiennik jest stosowana do silnika misia 3000GT 3.0 V6 24V twin turbo VR4. Teraz sie głowie czy opłaca sie wydawać przeszło 400 zł na to aby mieś pompę warblo ?? Jesli seryjna pompa nadąża wykarmić silnik przeszło 300km ?? Może mój FE3N ma ponad 200 km może prawie 300km ale na pewno nie więcej. Więc opłaca sie kupować pompę warblo za ponad 400 zł czy kupić zamiennik oryginalnej za 160 zł ?? :roll:

: 2006-10-25 12:14
autor: Drzymek
Boguś, jak nasza wyrabia, to po co kupować jakiś kosmos?
Poza tym przecież nie jeździ się cały czas z pedałem w podłodze i nie jest aż tak źle! :D

Re: Pompa paliwa

: 2006-10-25 18:30
autor: TYKWA
Bogdan9999 pisze:...pompę warblo za ponad 400 zł ... :roll:
U mnie masz taká za ponad 500 :lol:

: 2006-10-25 21:39
autor: Bogdan9999
O jeszcze lepiej :lol:

Re: Pompa paliwa

: 2006-10-25 21:41
autor: Lukask
TYKWA pisze:
Bogdan9999 pisze:...pompę warblo za ponad 400 zł ... :roll:
U mnie masz taká za ponad 500 :lol:
Bogdan kupuj tą droższą będzie lepsza :wink:

: 2006-10-25 22:27
autor: Pelot
Bodzio pisze:Może mój FE3N ma ponad 200 km może prawie 300km
byłeś chyba bardzo zmęczony jak to pisałeś :shock:
wydajność 160 l/h a używana jest do silnika który na 150 km seryjnie. Co mnie zdziwiło to to że ta sama pompa i ten sam zamiennik jest stosowana do silnika misia 3000GT 3.0 V6 24V twin turbo VR4
coś mi się nie bardzo to widzi, samochód który,ma dwa razy więcej mocy dysponuje identyczną pompą paliwa :roll:

: 2006-10-26 00:56
autor: Bogdan9999
No dla mnie tez było to bardzo dziwne ale to prawda wydajność tych pomp jest taka sama 160 l/h i zamiennik jest ten sam :shock:

: 2006-10-26 15:01
autor: Anyszes
no tak na chłopski rozum ... jadac na maxa ... spalasz no max 30 litrów i jeszdziesz predkoscia max 250 jjesli pompa pompuje 160l/h to: 2,5x30 = 75litrow spalisz w godzine a pompa moze dac 3 razy tyle .... wiec ?

: 2006-10-26 15:37
autor: Robert
30 litrów spalisz średnio - chwilowe może być -nastokrotnie większe 8)
Czyli średnio da radę, ale chwilami może się przytykać :wink:

: 2006-10-26 15:51
autor: Anyszes
a te 160l/h w pompie to jest szczytowe czy srednie ? moze srednie jest wieksze : P

: 2006-10-26 15:56
autor: Bogdan9999
To prawda chwilowe może byś większe do tego musze chyba najpierw kupić zegar ciśnienia paliwa i podepnę go pod listwę wtrysków i sprawdzę przed kupnem pompy czy ciśnienie przy 16 psi nie spada i dam odpowiedź albo jak ktoś mnie ubiegnie to proszę zamieścić wyniki. Pozdro

: 2006-10-26 23:00
autor: KALI
Może mój FE3N ma ponad 200 km może prawie 300km ale na pewno nie więcej.
:arrow: To rzeczywiście taka niewielka różnica prawie nie odczuwalna :cry: :cry: :cry: [proszę proszę proszę] bez takich skeczy.
:arrow: Jedno jest pewne ''może''
Bogdan jak będziesz miał 300 to ja ci naprawdę pogratuluję osobiście się u ciebie pojawię z dobrą wódeczką.[powaga] Powiem ci że aby uzyskać taki power to trzeba już sporo floty zainwestować w sam silnik to nie takie proste jak ci się wydaje .Tylko nie pisz że to jakaś jechanka na ciebie ale taka jest prawda.\

Dla mnie 200 a 300 to ogromna różnica.

: 2006-10-26 23:10
autor: Pelot
Kalli w swojej starej jedynce dosc wydłubanej miał 230km a miał dość dużą turbine która jest dwa razy większa od naszej IHI
I sporo innych modów których Ty nie masz

FE3N ma w serii 140km a Ty jak go uturbiłeś to myślisz że będziesz miał przyrost dwu krotny?ja uzyskasz 200km to już będzie coś.
przyrostu ponad 100km już wymagają poważnej ingerencji w układ paliwowy.samochód samym powietrzem nie pojedzie a gdzie elektronika :?: która, niestety ale jest bardzo drogą imprezą :?:
Wy myślicie że chipy i większe doładowanie i już 100km więcej :evil:

: 2006-10-26 23:49
autor: Bogdan9999
KALII pisze: Dla mnie 200 a 300 to ogromna różnica.
Dla mnie też. No dobra koniec tych wywodów hamownia wszystko pokarze jak sprawy stoją albo jak leżą. Jedno jest pewne jak nie przewali mi 250 km to idzie na opych. Napisz Kalii co myślisz na temat tej pompy :roll:

: 2006-10-27 02:37
autor: Eli
Jedno jest pewne jak nie przewali mi 250 km to idzie na opych.
nie zarzekaj sie tak...

uczyniles naprawde wielka rzecz.. jestem mozna by rzec (nie znosze tego slowa) Twoim fanem....

Ale niestety chlopaki maja racje ja obstawiam Twoja moc na max 220 km.... tylko.. albo razcej az 220 km... w przednionapedowym aucie to juz poczatek gornej granicy....







PS: jesli naprawde chesz go opchnac to daj znac :twisted:

: 2006-10-27 10:41
autor: KALI
Co do pompy ja bym wstawiał większą jeżeli chcesz sporo wycisnąć ze swojego probka przecież po to go robiłeś.

: 2006-10-27 11:26
autor: Quaki
kalii ma racje pompa to nie duzy wydatek a twoj nowy silnik jest drogi wiec dobra rada nowa pompa co do wydajnosci pompy to pompe 255l/h okresla sie na 500kM wiec 160l/h to max 220-230kM co do dyskusji nad 3000gt panowie pamietajcie ze w tym autku siedzialy jeszcze inne silniki niz tylko 3.0 twin turbo wiec i pompa mogla pasowac
Pozdrawiam

: 2006-12-01 22:46
autor: Bogdan9999
Prawda siedziały inne silniki ale gościu twierdzi ze to do 3.0 V6 Twin Turbo VR4. A mam do was prośbę gdzie w Polsce i za jaka flotę można dostać regulator ciśnienia paliwa ?? :roll:

: 2006-12-02 09:45
autor: KALI
250zł JC auto tuning division

: 2007-03-11 12:58
autor: Drzymek
Odświeżam temat, bo teraz dotyczy bezpośrednio mojego przypadku.

Czy po zainstalowaniu w aucie pompy paliwowej Walbro 255 i regulatora ciśnienia paliwa i ustawieniu go na takie same ciśnienie jak fabryczne wzrośnie spalanie paliwa?
Jeśli wzrośnie, to o ile?
Podkreślam że ustawienie ciśnienia paliwa na regulatorze byłoby takie samo jak jest fabrycznie. (tylko do wariacji by się podkręcało)

: 2007-03-11 17:17
autor: Robert
Ilość zużytego paliwa = ilość wtryśniętego + ubytki.
Ilość wtryśniętego ~ ciśnienie * pojemność wtryskiwaczy * czas otwarcia wtrysków.
Wszystko więc chyba zależy od tego, ile Ci bokiem ucieka :wink:

: 2007-03-11 17:26
autor: Drzymek
Czyli z tego wynika że przy seryjnym ciśnieniu spalanie się nie zwiększy... :roll:

: 2007-03-12 10:52
autor: Bogdan9999
Drzymek a jak ci mówiłem ?? :?

: 2007-03-12 18:45
autor: Pelot
szybsza jazda wiąże się raczej z większym spalaniem, jak założysz walbro 255, to licz się z wirem w baku...

: 2007-03-12 18:53
autor: Robert
A kto mówił o szybszej jeździe?
Drzymek zakłada, bo lubi, ustawia wszystko "na fabrykę", nie ciśnie, nie ściga, nie startuje, nie pali...