Strona 1 z 1
: 2006-10-21 18:29
autor: totmes (gonciu)
witam, wczoraj przejeżdzałem przez łódz i postanowiłem ze skoro juz jestem to wjade na hamownie i tak zrobiłem,
co sie okazało to 180KM troche mnie zdziwiło bo myslałem ze troche wiecej, gosciu na hamowni powiedział ze to na 99% złej roboty kolektor wydechowy(ten który spawałem sam) moze cos w tym jest ??
pierwszy raz byłem na hamowni i jestem troche zdziwiony, gościu sam robił pomiar to tez nie wiem czy dobrze cisnoł ?? tez ta hamownia troche dziwna??
ps. czy faktycznie zle zrobiony kolektor moze byc winą spadku mocy,
podejzewam ze to co pospawał wuj to jest dobrze ale póżniej sam spawałęm pod silnikiem i tam chyba kicha mi wyszła,

: 2006-10-21 18:45
autor: RX
Witam,
Spróbujesz hamować na seryjnym kolektorze? Może być dużo lepiej.
Pzdr.
: 2006-10-21 18:49
autor: totmes (gonciu)
na pewno tak z tym ze zmienie hamownie i musze kupic kolektor bo stary pociąłem
: 2006-10-21 20:14
autor: TYKWA
gonciu1 pisze:na pewno tak z tym ze zmienie hamownie i musze kupic kolektor bo stary pociąłem
Po zmianie hamowni nie bedziesz mial powtórzenia wyniku i nie bedziesz wiedzial czy rzeczywiscie wine ponosi wydech. Bédziesz znowu musial robic dwa pomiary przed i po zmianach. Ja bym na Twoim miejscu pojechal w to samo miejsce, nawet jesli koles robi cos zle. Chyba ze zakladasz dwa pomiary w nowym miejscu.
: 2006-10-22 18:10
autor: Robert
4 posty mniej - na PW info do stratnych (straceńców).
: 2006-10-23 09:17
autor: totmes (gonciu)
koledzy spokojnie,

mnie tez troche zaskoczył ten pomiar na hamowni,
przepływke mam od klze czyli je50 . i ten chip od klze , tu jest nawet pokazane jak to zrobic w kl07,
http://perso.orange.fr/olivier.p24/boit ... prom01.htm
też mysle ze tu jest ok, jak nie to moze byc wina ecu , (gturbo wspomniał ze ma wiec jak przyjedzie to sie zobaczy)
plan mam na razie taki ze założe stary(seryjny) kolektor i pojade ponownie na ną samą hamownie, zobaczmy wtedy, jak bedzie kicha to bedziemy mysleć
: 2006-10-23 11:33
autor: Kędziorek
Walcz Gonciu bo szkoda wydać tyle siana za przyrost rzędu 15KM

, może się okazać, że to jakaś głupota.
Powodzenia
: 2006-10-23 11:43
autor: totmes (gonciu)
bede wałczył
ale tak teoretycznie:
silniki kl maja 163/164KM wiec niektórzy na hamowni maja około 158/9 a niektórzy wiecej ,
a silniki klze maja 192KM wiec na hamowni około 185KM
sami zobaczcie wykresy klze na hamowniach, no chyba ze cos zle patrze
http://www.geocities.com/motorcity/5335/zevs03.htm
http://www.geocities.com/motorcity/5335/ze9397.htm
http://www.geocities.com/motorcity/5335/klvsstk.htm
: 2006-10-23 21:25
autor: Przemo
Gonciu, a może zapodaj sobie
taki kolektor.
: 2006-10-24 10:18
autor: totmes (gonciu)
Przemo pisze:Gonciu, a może zapodaj sobie
taki kolektor.
piękny

, moze na wiosne pomysle o takim,
teraz szukam zwykłego , moze ktos ma??>byłby wdzięczny
: 2006-10-24 13:37
autor: Anyszes
na tych kolektorach jest odejscie (kawałek rurki w bok) do czego to ?
: 2006-10-25 08:04
autor: MISIEK
Gonciu ale te pomiary to WHP

u nas sie mierzy moc na silniku (oblicza straty) - pogadaj z Gturbo, on Ci wyjasni
: 2006-11-01 01:14
autor: Robert
gonciu1 pisze:MISIEK pisze:Gonciu ale te pomiary to WHP

u nas sie mierzy moc na silniku (oblicza straty) - pogadaj z Gturbo, on Ci wyjasni
i tu własnie nie rozumiem?? pierwszy raz byłem na hamowni i nie wiem co i jak , zapytam gturbo z tym ze on jest dosc czesto niedostępny , to moze wyjasnisz

TYKWA pisze:Misiek, czy ja w dobrym kierunku ide, czy ta róznica w pomiarach wynika z pomiaru mocy z silnika albo o moc juz na kolach ( oczywiscie ta zawsze bedzie mniejsza ) ??
Wydzieliłem to jednak z wątku wykresów - przy okazji "gubiąc" 2 posty, które wklejam powyżej - sorry Gonciu i Tykwa.
: 2006-11-01 18:58
autor: pawelc
Anyszes pisze:na tych kolektorach jest odejscie (kawałek rurki w bok) do czego to ?
pewnie egr
