Strona 3 z 6

: 2008-02-06 12:28
autor: HellHound
A tam :wink: Podobno jak jej nie ma to się lepiej silnik smaruje :lol:

: 2008-02-06 12:32
autor: Robert
HellHound pisze:Auto potrzebuje trzech rzeczy, powietrza, paliwa i iskry
Każdy, kto liznął aikido wie, że dobry timing to podstawa - tak więc jeszcze dochodzi zgranie tego w czasie. :roll:

: 2008-02-06 12:55
autor: R.K
el_talerzos pisze: -------------------------------------------------------------

Wreszcie usterka wykryta i naprawiona - okazało się że kable łączące czujnik wstrząsowy na kostce są przegnite i sobie mimowolnie odpadły :P
Strachu było co niemiara, ale już problem za mną
Miałem nie dawno to samo!Zdecydowałem się ten wyłącznik całkowicie usunąć.Te trzy kable skręciłem razem i auto odpala bez problemu na benzynie.Problem typu wyłącznik przeciwwstrząsowy zniknął na zawsze.

: 2008-02-06 16:29
autor: HellHound
Robert pisze:
HellHound pisze:Auto potrzebuje trzech rzeczy, powietrza, paliwa i iskry
Każdy, kto liznął aikido wie, że dobry timing to podstawa - tak więc jeszcze dochodzi zgranie tego w czasie. :roll:
Też prawda, ale Kolega nie pisał że grzebał coś przy zapłonie czy rozrządzie, więc to chyba logiczne @ :twisted: :lol: PS co się stało z Twoimi postami? Jakiś nowy trend na forum? :wink:

: 2008-03-01 13:30
autor: Zolak
Witam mam problem, auto nie chce odpalic

Iskra jest - dosyc mocna
paliwo dochodzi
Auto kreci ale nie chce zaskoczyc

Cały aparat zapłonowy , modul czy imo??

Czy w PRobe "96 padaja imo??!!

NAczytalem sie juz bardo duzo i mam metlik w glowie, prosze o pomoc

: 2008-03-01 13:44
autor: OLEY
Na logikę, to jeżeli jest dobra iskra, to raczej aparat i moduł odpadają.

Może faktycznie immo? :roll:
Ale immobilaiser też odciąłby jedną z tych rzeczy (paliwo, czy iskra)

A nie grzebałeś nic z rozrządem, albo zapłonem?

: 2008-03-01 14:04
autor: Zolak
Rozrzad byl wymieniony na nowy pare tygodni temu , z zaplonem nic nie grzebalem, jedyne przy czym grzebalem do vrisy. VRis 1 podlaczylem ze caly czas byl otwarty mialo to byc chwilowe rozwiazanie bo solenoid okazał sie byc trafionym i teraz czekam na sprawnego az do mnie dojdzie.

Co sprawdzac ??

JAK GO DLUGO KRECE TO CZUC BENZYNE, PRZY WSTRYSKIWACZACH JEST TKI ZAWOREK Z KTOREGO "SIKA BENZYNA" PO NACISNIECIU, CZYLI CISNIENIE BEZNYNY JEST DOBRE

dODAM ze z linki odpalic tez nie chce

: 2008-03-01 17:56
autor: crupek
W 96 nie pada aparat, ani immo,
Sprawdź czujnik położenia wału, a dokładnie to wtyczkę która jest przy osłonie rozrządu, zaraz pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego.
Wystarczy że ta szara wtyczka będzie lekko zawilgocona i już może nie odpalić,
U mnie już aparat chcieliśmy podmieniać od Ronina. Ale Dzięki Basfowi Roninowi i Miśkowi okazało się że to głupia wtyczka :)
Pozdro i powodzenia :)

: 2008-03-01 20:01
autor: HellHound
A czy przypadkiem zbiorniczek wyrównawczy nie jest po drugiej stronie, czyt. przed akumulatorem :wink:

: 2008-03-01 21:07
autor: crupek
hell są dwa wyrównawcze, nie kręć tutaj :) wazne ze wtyczka jest kolo koła pasowego i oslony rozrządu

: 2008-03-01 22:28
autor: Zolak
u mnie ta wtyczka jest sucha ale zauwazylem ze ktos juz ja kiedys naprawial te kable sa poskrecane i wystaja z nich druty, jutro to sprawdze dokladnie bo dzis bylo za cimno , niestety jednak watpie aby to byla przyczna tego ze PRobe nie odpala, problem pojawil sie juz nie po raz pierwszy z tym ze zawsze ladownie aku pomagało albo na drugi dzien mu przechodzilo...Jutro przyjezdza czlowiek ktory zna sie na samochodach jak malo kto i jesli on tego nie odpali to bedzie źle...

Zdam relacje jak sie wyjasni

Pozdro

: 2008-03-03 14:16
autor: Zolak
Sorry ze post pod postem ale moze komus to sie rzuci w oczy i mi pomoze :D

W beznynie mialem wode wec cala zostala wypompowana i zalalem benzyna z SHELLA V-POWER RACING.

Wczorja wykrecilem swiece na noc wyczyscilem je i dzis wkrecilem, auto odpalilo prawie odrazu, pojechalem na stacje aby zatankowac i w drodze auto mi jakby sie zaksztusilo po czym zgaslo i juz nie moglem odpalic, ojciec zaholowal mnie do domu gdzie wykrecilem swiece i okazalo sie ze sa suche...



Czego to moze byc wina??

: 2008-07-07 18:51
autor: HUNT18
Mam pytanie w sprawie tego modułu zewnętrznego ze schematu Voodoo. Czy składaliście to na płytce czy w jakiś inny sposób ??

: 2008-07-07 21:30
autor: Basf_Wrocław
pajączek Obrazek

: 2008-07-07 22:13
autor: HUNT18
No ale jednak musze to czyms zabezpieczyc :D Czy klej silikonowy ten w laskach na gorąco da rade?? czy jakos inaczej??

: 2008-07-08 07:10
autor: 2Ya
da rade taki klej :wink:

Pzdr. & c ya..

: 2008-07-10 19:08
autor: HUNT18
Kolejne pytanie mam tranzystor bu941 ale nie zp. Ten ma dwie nóżki da się go wykorzystać??

: 2008-07-10 21:10
autor: Basf_Wrocław
bu941zp lub bu931zp, o dwóch nóżkach nic nie wiem ;)

: 2008-07-11 09:11
autor: Voodoo
Dwie nóżki to prawdopodobnie obudowa TO-3
:arrow: http://www.datasheetcatalog.org/datashe ... s/1006.pdf

: 2008-07-11 11:23
autor: HUNT18
Czyli można go użyć???Rozumiem ,że role jednej nóżki pełni obudowa??Tylko której??

: 2008-07-11 11:48
autor: Voodoo
HUNT18 pisze:Rozumiem ,że role jednej nóżki pełni obudowa??Tylko której??
Na pierwszej stronie karty katalogowej masz dokładny opis.

: 2008-07-11 12:05
autor: HUNT18
Czyli ,że obudowę mam traktować jako jeden z twojego schematu?? Zrozum nie jest elektronikiem posiadam bardzo podstawowe wiadomości z tej dziedziny i potrzebuje jasnej odp.:D

Problem z Probe 2.0 16 v 95 benzyna

: 2008-09-18 12:33
autor: jpiotr
Witam serdecznie, coś czuje że teraz przyszła kolej na mnie :twisted: zaczęło się tak.... jadę sobie aż tu nagle probinka zaczęła przerywać by po chwili jechać normalnie. Po zgaszeniu zapalała super ale przerywał silnik coraz bardziej > objaw jak by paliwa nie dostawał, i jest bardzo słaby. Teraz jest problem z odpaleniem a jak odpali to chodzi na wolnych obrotach jak traktor i czasem gaśnie, jak podniosłem maskę to silnik na wolnych obrotach miał duże drgania. Immo jest odłączone, wszystko wymieniłem jak go kupiłem>> rozrząd, filtry oleje świece paski, pompa wody, jakieś 15 tys km temu. Nie wymieniałem przewodów wysokiego napięcia bo ładnie palił i sprawdzając w nocy nie zauważyłem niczego niepokojącego. Po przeczytaniu wilu postów nasuwa mi się na myśl aparat zapłonowy. A mam bodajże S1 o ile dobrze pamiętam. Myślę oddac auto do mechanika gdyż nie mam czasu żeby przy nim grzebać ze względu na prace w delegacji. Z tymi mechanikami to jednak druga strona medalu, co jeden to lepszy od drugiego jedno naprawi drugie zepsuje przy tym aucie....... ech szkoda gadać. Niestety nie dostaje rachunków na zaprawę więc mogę sobie pokląć. Co do aparatu mam możliwośc kupienia go kompletnego od anglika za bodajże 250 zł. Czy macie może jakieś rady??? pomysły???

: 2008-09-19 17:17
autor: Pitbull
Wymień kable, ja miałem podobny problem i wymieniłem kable, teraz śmiga jak należy.

Pozdro

Re: 2.0 16V PADŁ MODUŁ (NAPRAWIONY I ŚMIGA) Dzięki BASFOWI :)

: 2008-12-30 14:32
autor: Xp
co powiecie na temat modulow zewnetrznych??mam okazje taki kupic za 150zl od klubowicza(praktycznie juz kupilem).co napiszecie na ten temat.drogo ?tanio?
pzdr