Strona 1 z 6

2.0 16V PADŁ MODUŁ (NAPRAWIONY I ŚMIGA) Dzięki BASFOWI :)

: 2006-11-03 20:30
autor: crupek
dzisiaj mialem pierwsza awarie PROBKA :(
pojechalem na miasto zaparkowalem zgasilem i poszedlem do sklepu po powrocie wsiadam przekrecam kluczyk, silnik zachłechtał i nic mysle zdziwiony (nie odpalil za pierwszym razem ?? hmmm..) I tak juz w ogole nie odpalil
- z poczatku myslalem ze sie paliwo skonczylo bo byla juz rezerwa- to polecialem na stacje km dalej. okaazalo sie ze nie mam lejka to musialem przeciac butelke. wsiadam kręce i to samo slychac tylko prace rozrusznika.
- no to tel. do BASFA poradził mi wiele rzeczy głownie zeby sprawdzic iskre. nie mialem jak wiec zadzwonilem po kumpla zholowalismy autko(Dobrze ze noc i nikt nie widzial bo wstyd jak nie wiem co taaakie auto ciągać i tak teraz mam auto na podworku.

Zmarazlem w aucie przez te 3 godziny czekania niemilosiernie.
Jutro z rana zaczne szukać usterki
KROK PO KROKU wszystko po kolei

EDIT:
1. Z początku myślałem że to nie może być IMMO bo kontrolka działa jak zawsze. Ale teraz już nie mam takiej pewności
2. ISKRA JEST (ale słaba)

cdn...

: 2006-11-03 20:39
autor: wingerman
1. Moduł to na pewno nie jest bo rozrusznik kręci (BASF mówił ze jak Mu padł moduł to rozrusznik nie kręcił)
Ciekawy wniosek.
To tak jakby powiedziec, ze skoro szyby sie otwieraja to znaczy ze jeszcze jest paliwo w baku i nie ma prawa palic sie rezerwa. :D

: 2006-11-03 20:40
autor: mers
mi pierwszy raz padł po 600 km, masakra no i też było wstyd holować to na lawecie elegancko go pozbierałem...

niestety w sprawach technicznych nie doradze bo jeszcze za mały w te klocki jestem...

ale życzę żeby probek szybko do zdrowia wrucił

: 2006-11-03 21:37
autor: SoTonkA
1. Moduł to na pewno nie jest bo rozrusznik kręci (BASF mówił ze jak Mu padł moduł to rozrusznik nie kręcił)
Mi jak padł moduł to rozrusznik kręcił.. :D
Powodzenia

: 2006-11-03 23:29
autor: tofil
Co ma moduł do rozrusznika? :D Zacznij od sprawdzenia iskry.

: 2006-11-04 09:30
autor: Basf_Wrocław
Oj czepiacie się. Zepsuło mu sie auto i się zakręcił :)

: 2006-11-04 11:23
autor: crupek
No sorki BASF cos nie doslyszalem i sie zakrecilem
Dzieki wszystkim
JEST ISKRA (baaardzo słaba)
Wykrecilem losowo jedna swiece i byla cala zasyfiona i czarna NGK. Byla na niej iskra ale bardzo malutka

Co dalej ?? Wyczyscic wszysktie swiece ??

: 2006-11-04 13:37
autor: Pelot
lepiej kupić nowe,nie wielki koszt :)

: 2006-11-04 13:40
autor: OLEY
Ach te dwójeczki. Odwieczny problem z iskrą, aparatem, modułem itd.
Nie wiem co to znaczy słaba iskra wg Ciebie? Mniejszy błysk, czy pojawia się co jakiś czas. Kiedy wymieniałeś świece i kable? Może kable mają przebicie? Zgłoś się do Voodoo. On jest specem w temacie iskry i wszystkiego, co jest za nią odpowiedzialne.

: 2006-11-05 11:01
autor: HellHound
Słuchaj upewnij się czy to nie jest immo.Ja miałem identycznie stanołem i nieodpaliłem okazało się że immo mi zablokował auto i tak zostało , dlatego go amputowałem i mam swięty spokój bo denerwowało mnie za każdym razem go wyłączać.Pozdr

Re: Przyszła kryska na matyska po 5 tys km :(

: 2006-11-05 11:36
autor: Piotrek (cien)
crupek pisze: ...wsiadam przekrecam kluczyk, silnik zachłechtał i nic ..

cdn...
A mi jak immo (czy cokolwiek to nie jest) zablokowało autko to rozrusznik ni huhu, aż do momentu kiedy zrezygnowany zepchnołem probka na parking i zorientowałem się że klapka wlewu paliwa jest otwarta :)

: 2006-11-05 12:52
autor: Chaos
A co ma klapa wlewu paliwa do immo :shock: :?:

: 2006-11-05 14:29
autor: Piotrek (cien)
chaos pisze:A co ma klapa wlewu paliwa do immo :shock: :?:
A skąd ja mam to wiedzieć? :roll:


Chciałem zatankować ale okazało się że dystrybutor był nie czynny więc chciałem podjechać pod inny a tu zonk . Mam taką "pestkę" którą muszę przyłożyc to takiego kółeczka (nie wiem czy to immo czy co ) ale bez tego mi auto nie ruszy. Wsiadłem a tu nic, zrezygnowany że już "pojeździłem" pomyślałem nic tylko na pivo do baru, patrze a tu wlew otwarty, po zamknięciu wsiadłem i auto odpaiło normalnie :D

: 2006-11-05 17:43
autor: skorik
cienki pisze:...patrze a tu wlew otwarty, po zamknięciu wsiadłem i auto odpaiło normalnie :D
:lol: :lol: :lol: No proszę cuda na tym świecie jeszcze się zdarzają ...

: 2006-11-05 18:29
autor: tofil
Nie macie pojęcia co mój Probas wyprawia jak przesunę fotel pasażera na max'a do przodu :lol: :wink:

: 2006-11-05 22:23
autor: Basf_Wrocław
Crupek - co z tym Probasem ? Żyje ?

: 2006-11-06 10:52
autor: crupek
No i narazie stoimy w miejscu bo byla niedziela nic nie moglem zrobic a teraz musialem pojechac do wrocka na dwa tyg. i zostawic auto w Głogowie. też dopiero za dwa tygodnie cos sie ruszy

Dzieki i pozdro tak mam zamiar kupic swiece:)
patrzylem na immo ale nie mialem mozliwosci go wykrecic (tragiczne dojscie)
za dwa tygodnie napewno bedzie zyl
Bo to albo immo albo moduł (tak jak mowilem jedno i drugie to pikus :P)

: 2006-11-06 19:27
autor: Dee Jay
tofil pisze:Nie macie pojęcia co mój Probas wyprawia jak przesunę fotel pasażera na max'a do przodu :lol: :wink:
Sorry za offtop ale co??

: 2006-11-06 19:42
autor: Lisiu
Dee Jay pisze:
tofil pisze:Nie macie pojęcia co mój Probas wyprawia jak przesunę fotel pasażera na max'a do przodu :lol: :wink:
Sorry za offtop ale co??
udaje low raidera :lol: 8) ( nie wiem jak to sie pisze)

: 2006-11-06 21:41
autor: RX
Witam,

A to nie jest oczywiste, że to moduł? Notorycznie pada. Swoją drogą - jaki masz przebieg na liczniku? :-)
Kiedyś, dawno temu znalazłem notkę... (bardzo żałuję, że jej nie zachowałem). Notka mówiła o wezwaniu większości probów 93 oraz 94 do serwisów z powodu awaryjnego modułu zapłonowego. Ciekawe.

Pzdr.

: 2006-11-18 14:42
autor: crupek
Tak Ronin Dzieki! Miałeś racje padła cewka
Sprawdzilem napiecie na pinie IG w DIAGNOSIS i okazalo sie ze jest napiecie .
Dzieki BASF za pomoc bez Ciebie to bym nie wiedzial od czego zacząć ale musze przyznac sie bez bicia ze IMMO nie ruszalem bo dziala jak nalezy ta dioda i guzik w breloczku. I wiem ze to cewka, Oczywiscie w najblizszym czasie bede musial zrobic moduł i immo dla swietego spokoju Smile
też teraz potrzebuje albo zewnetrzną cewke albo aparat ma ktos na sprzedaz ??

: 2006-12-08 19:32
autor: crupek
No i co ???
No i poddaje się :cry:
Pomóżcie!

- rozrusznik kręci
- jest bardzo słaba iskra
- wszyscy mówią że to cewka, bo na PINIE IG- jest NAPIĘCIE (szukałem już takiej cewki tydzień i zero efektu)

1. Wywaliłem IMMO, zwarłem odpowiednie PINY i zaizolowałem wtyczkę
2. Sprawdziłem dwie inne cewki od BASFA
3. Potrzebuje wiedzieć jak zrobić cewkę zewnętrzną (dokładne schematy itp itd)
4. Jeśli TO nie pomoże to najlepiej by było jakby ktoś z Wrocławia lub okolic przyjechał i naprawił, ponieważ nadal nie wiadomo czy to nie co innego, A może rzeczywiście trzeba też moduł zewnętrzny założyć - W razie powodzenia akcji zwracam koszta związane z dojazdem tej osobie + odsetki:) i stawiam flachę

: 2006-12-09 10:24
autor: tofil
Wymień moduł i ciesz się jazdą Probe. U mnie nie wiedzieć czemu patent Voodoo nie trybił. Co prawda iskra się pojawiła ale była bardzo słaba. Wysłałem moduł do naprawy, zapłaciłem 300 zł i chodzi jak nowy. W moim przypadku w module tranzystor mocy odkleił się od podłoża. Gościu go wywalił (tranzystor) i wstawił inny. Jego numer 886611644. A zapłon masz dobrze ustawiony?

: 2006-12-09 13:34
autor: Basf_Wrocław
Tofil - pewnie źle podpiąłeś moduł :) Proste, że w naszych modułach pali się tranzystor. Wymiana tranzystora w aparacie nie jest prosta ze względu na małą ilość mijsca. Dlatego robimy moduł zewnętrzy, który dodatkowo strasznie trudno skatować :)

: 2006-12-09 14:50
autor: crupek
No i klamka zapadła mam już dość widoku stojącego probe.
Jutro ciągnę go na holu 120 km do wrocka, a tam licze na pomoc BASFA :)
Może go wkońcu zrobimy. 3majcie kciuki