Strona 1 z 2

Probe 2,2 z turbo od Audi TT???

: 2006-11-25 20:05
autor: diabel
Witam,wiec mam taki sobie plan żeby wstawić turbo do mojego probka był zwykłym autkiem bez udziwnień czyli GL 2.2 automat.Nie dawno wstawiłem sobie skrzynie od wersji GT, jeździ się super ale brakuje mi mocy.Myślałem o turbo od Audi TT ale nie wiem czy to jest dobry pomysł?.Ile koni wytrzymają seryjne części?tzn wtryskiwacze,papa paliwa,tłoki jakie doładowanie!!!!.Oraz jakiego blo boxa mam zamontować????pozdrawiam mam nadzieje ze pomożecie mi jakoś!!!!! :) :) :) :)

: 2006-11-25 20:30
autor: Lukask
Super pomysł zwłaszcza z blue boxem ale sie uśmiałem :)

Do 1 GL proponuję jakiegoś AEMa albo Megasquirta i T4 do tego jeszcze jakieś LSD i będzie latać :)

A blue boxa najlepiej czerwonego :lol: :lol:

: 2006-11-25 21:14
autor: RX
Witam,

Wszystko da się zrobić - kwestia kasy. Odezwij się do Kaliiego - polecam. On będzie wiedział co zrobić, żeby podkręcić moc. Wg mnie, przy obecnych cenach Probków chyba taniej byłoby kupić GT i dalej Gt'ka dłubać. Oprócz większej mocy wyjściowej dostaniesz również ładniejszy wygląd zewnętrzny.

Pzdr.

: 2006-11-26 00:03
autor: wingerman
RX dobrze pisze.
Lepiej dlubac w GT niz w GL, a jak chcesz cos niezwyklego to zapakuj sobe silnik z Probe I gen ale 3.0L V6 i zapodaj mu kompresor uruchamiany przelacznikiem gdzies wewnatrz autka... swietna moc na zamowienie w kazdej chwli na codzien zadnej turbodziury.

: 2006-11-26 04:21
autor: Sebastian
... 8) chyba ze chcesz calkiem szalec, to wtedy kup silnik 3 litrowy i 2.wie turbiny z 3000GT 8) ...przynajmniej bedziesz mial w autcie cos trwalego :D

: 2006-11-26 09:39
autor: Drzymek
eeeee, lepiej od razu kup silnik 6.0 V12 z mercedesa S-klasy z 94roku i zrób swapa. To nic że ostatnie 2 cylindry to będziesz mieć na tylnej kanapie :lol: :wink:

A tak na powagę, to tylko GT i kosztem tego co wsadziłbyś w GL`a, to GT będzie już imponująco śmigać :twisted:

turbo od audi tt

: 2006-11-26 09:46
autor: diabel
no tak ale ile seryjne graty wytrzymają

Re: turbo od audi tt

: 2006-11-26 09:56
autor: Drzymek
diabel pisze:no tak ale ile seryjne graty wytrzymają
Ze sprzęgłem to już są jaja powyżej 220koni (łatwo spalić), Pompa paliwowa, turbo, wtryski, tłoki - seryjne pozwalają na max ok 250koni (tak żeby auto jeszcze pojeździło), więc wydaje mi się że w przednionapędówce wystarczy :twisted: :twisted: :twisted:

P.S. są to dane orientacyjne

: 2006-11-26 10:04
autor: diabel
dokładnie o to mi się rozchodziło.wychodzilem z założenia ze 250 koni mi wystarczy dziekuje

Re: turbo od audi tt

: 2006-11-26 11:03
autor: Anyszes
Drzymek pisze:
diabel pisze:no tak ale ile seryjne graty wytrzymają
Ze sprzęgłem to już są jaja powyżej 220koni (łatwo spalić), Pompa paliwowa, turbo, wtryski, tłoki - seryjne pozwalają na max ok 250koni (tak żeby auto jeszcze pojeździło), więc wydaje mi się że w przednionapędówce wystarczy :twisted: :twisted: :twisted:

P.S. są to dane orientacyjne
Oley na serii spalił sprzegło ...

Re: turbo od audi tt

: 2006-11-26 11:32
autor: Lisiu
Anyszes pisze:
Drzymek pisze:
diabel pisze:no tak ale ile seryjne graty wytrzymają
Ze sprzęgłem to już są jaja powyżej 220koni (łatwo spalić), Pompa paliwowa, turbo, wtryski, tłoki - seryjne pozwalają na max ok 250koni (tak żeby auto jeszcze pojeździło), więc wydaje mi się że w przednionapędówce wystarczy :twisted: :twisted: :twisted:

P.S. są to dane orientacyjne
Oley na serii spalił sprzegło ...
nie tylko on...... :twisted:

Re: turbo od audi tt

: 2006-11-26 11:38
autor: Lukask
Lisiu pisze:
Anyszes pisze:
Drzymek pisze: Ze sprzęgłem to już są jaja powyżej 220koni (łatwo spalić), Pompa paliwowa, turbo, wtryski, tłoki - seryjne pozwalają na max ok 250koni (tak żeby auto jeszcze pojeździło), więc wydaje mi się że w przednionapędówce wystarczy :twisted: :twisted: :twisted:

P.S. są to dane orientacyjne
Oley na serii spalił sprzegło ...
nie tylko on...... :twisted:

No właśnie :twisted: :twisted:

: 2006-11-26 13:01
autor: Anyszes
No Dobra nie tylko on :P nooo ;P a tak nawiasem Łukasz naprawiłes usterke ?

: 2006-11-26 19:13
autor: diabel
A co oprócz turbo mógł bym wstawić żeby zwiększyć moc??? myślałem nad spiekowym sprzegłem oraz odciarzeniem koła zamachowego.wydech mam juz zrobiony z nierdzewki.co jeczsze???

: 2006-11-26 19:19
autor: Drzymek
W GL`u to raczej nie zrobisz większej mocy. Wogóle w silnikach wolnossących bardzo ciężko jest podnieść moc bez uturbiania, lub kompresora. Wyjście to nitro, ale to nie to samo :?

: 2006-11-26 19:31
autor: KALI
A dlaczego wogóle audi tt nie czaję wyboru tak drogiej turbawki :?:

: 2006-11-26 20:02
autor: TYKWA
a ja nie czaje dlaczego ten temat jest w ogóle otwarty , skoro wszystkie sprawy byly juz poruszane :?:
Kolejne fantazjowanie i bzdety bez konkretów. Gdzie sá Moderatorzy tak skrupulatnie pilnujácy porzádku :?: :?: :?:

: 2006-11-26 20:07
autor: Drzymek
To prawda, wszystkie pytania tego typu i gdybania, powinny być w temacie np. "Pomysły na tuning".

: 2006-11-26 20:16
autor: Lukask
Ale to nie pomysł tylko bzdura kompletna !!

: 2006-11-26 20:53
autor: Bogdan9999
Dokładnie.

: 2006-11-26 21:13
autor: RX
Witam,

Dużo moc szybko uzyskana to nitro. Przy małym strzale nawet silnik za bardzo po tyłku nie dostanie (przy zachowaniu zasad używania nitro).

Pzdr.

: 2006-11-26 21:14
autor: Maciucha
lukask pisze:Ale to nie pomysł tylko bzdura kompletna !!
Ja tam kiedyś widziałem, szybko znikające w lusterku wstecznym czerwonego GL'a, pewne łaciate teraz 2.5V6 ;)

: 2006-11-26 21:17
autor: Lisiu
Maciucha pisze:
lukask pisze:Ale to nie pomysł tylko bzdura kompletna !!
Ja tam kiedyś widziałem, szybko znikające w lusterku wstecznym czerwonego GL'a, pewne łaciate teraz 2.5V6 ;)
:lol: :lol: :lol:

: 2006-11-26 21:19
autor: Lukask
Maciucha pisze:
lukask pisze:Ale to nie pomysł tylko bzdura kompletna !!
Ja tam kiedyś widziałem, szybko znikające w lusterku wstecznym czerwonego GL'a, pewne łaciate teraz 2.5V6 ;)
Bo kierownik tego V6 jeździł do 3 tysi obrotów żeby spalanie było mniejsze :)

: 2006-11-26 21:20
autor: Lukask
Maciucha pisze:
lukask pisze:Ale to nie pomysł tylko bzdura kompletna !!
Ja tam kiedyś widziałem, szybko znikające w lusterku wstecznym czerwonego GL'a, pewne łaciate teraz 2.5V6 ;)
Bo kierownik tego V6 jeździł do 3 tysi obrotów żeby spalanie było mniejsze :)

W sumie dobrze maciek ze sie odezwałeś wytłumacz koledze że lepiej silnik z Gt wsadzać ty się znasz lepiej i nie kombinowałeś z dłubaniem zwykłego 2.2
:idea: