brak mocy
musisz go po prostu posprawdzać! zapłon, świece, cały układ doprowadzenia powierza i układ paliwowy, jeśli po tym nic sie nie zmieni to problem jest mechaniczny, a tu to niech się inni wypowiedzą!
pozdro
			
			
									
						
							pozdro
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
			
						męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
Nie panowie, nie dolot - bo by w górnych partiach obrotów nie miał powera. Nie sądzę żeby to był zapłon czy kable. 
Silnik KL 2,5 V6 ma wewnątrz kolektora dolotowego przepustnice otwierane przez elektrozawory tzw. VRIS-y. Są one umieszczone z tyłu silnika (od grodzi). Elektrozawory otwierają przepustnice przy przekroczeniu konkretnych zakresów obrotów. Jest to dokładnie opisane w serwisówce (jeśli nie masz - priv), oraz kilkukrotnie na forum.
			
			
									
						
							Silnik KL 2,5 V6 ma wewnątrz kolektora dolotowego przepustnice otwierane przez elektrozawory tzw. VRIS-y. Są one umieszczone z tyłu silnika (od grodzi). Elektrozawory otwierają przepustnice przy przekroczeniu konkretnych zakresów obrotów. Jest to dokładnie opisane w serwisówce (jeśli nie masz - priv), oraz kilkukrotnie na forum.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
			
						GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Z Twojego opisu wynika że nie otwiera się pierwszy VRIS - powinien otworzyć się przy 3200 rpm 
myśle że powinieneś poczytać
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... light=vris
			
			
									
						
							myśle że powinieneś poczytać
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... light=vris
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
			
						GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- 
				Raf
 - Klubowicz
 - Posty: 1830
 - Rejestracja: 2002-09-02 11:46
 - Galeria: viewtopic.php?t=5495
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Czy komputer zgłasza jakieś błędy?
Przeczytaj jeszcze to:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=1181
			
			
									
						
							Przeczytaj jeszcze to:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=1181
Pozdrawiam, Rafał.
			
						- 
				Gość
 
"selenoda" ? co to jest ? moze słyszałeś sonda lambda? albo solenoid ??
solenoid - elektr. cewka, zwojnica cylindryczna z równomiernie nawiniętego drutu.
sonda lambda - Sonda lambda jest ogniwem elektronicznym, którego wielkość napięcia (od 0 do 1V) zależy od zawartości tlenu w spalinach. Zbudowana jest z dwóch platynowych płytek, rozdzielonych warstwą dwutlenku cyrkonu (ZrO2). Związek ten w obecności tlenu staje się elektrolitem, a na powierzchni płytek platyny pojawiają się jony tlenu o ładunku ujemnym. Czujnik jest tak skonstruowany, aby jedna jego strona mogła stykać się z powietrzem atmosferycznym (sygnał odniesienia), zaś druga z gorącymi spalinami.
			
			
									
						
										
						solenoid - elektr. cewka, zwojnica cylindryczna z równomiernie nawiniętego drutu.
sonda lambda - Sonda lambda jest ogniwem elektronicznym, którego wielkość napięcia (od 0 do 1V) zależy od zawartości tlenu w spalinach. Zbudowana jest z dwóch platynowych płytek, rozdzielonych warstwą dwutlenku cyrkonu (ZrO2). Związek ten w obecności tlenu staje się elektrolitem, a na powierzchni płytek platyny pojawiają się jony tlenu o ładunku ujemnym. Czujnik jest tak skonstruowany, aby jedna jego strona mogła stykać się z powietrzem atmosferycznym (sygnał odniesienia), zaś druga z gorącymi spalinami.