jakie amorki ???
jakie amorki ???
Wlasnie musze wstawic nowe amorki (chwilowo tylko na przod, bo tych juz calkiem nie mam).... doradzcie jakie najlepiej wstawic ??? Oczywiscie tak cobym nie musial za nie polowy rodziny zastawic Z gory dzieki...
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Polecilbym ci regeneracje, z tym ze warsztat jest w łodzi. Moge go spokojnie polecic bo warsztat jest sprawdzony, podczas gdy jezdzilem w rajdach samochodowych to wlasnie ten warsztat robil nam amortyzatory i one wytrzymywalay ponad rok a jak sie domyslasz przy rajdowaniu dostaja mocno w dupe, nie raz polamalismy felgi na OS'ie od jednej do trzech (to najwieksza nasza strata felg podczas jednego z rajdu) i potem do mety bez gum ze o dziurach i innych wyrwach ne wspomne to jednak amorki od nich to wytrzymywaly.
Mozesz powiedziec by ci je troche utwardzili jesli oczywiscie chcesz.
Daja 6 m-cy gwarancji. jesli chodzi o ceny to sa przyzwoite nie wiem ile wezma za przod bo nie mam z przodem problemow ale za tylne 1 szt. okolo 150zł. oczywiscie z wyjeciem i wlozeniem, przod moze byc drozszy mysle ze gdzies o jakies 30 zł. ale to moje zdanie.
Decyzja oczywiscie nalezy do ciebie kupic czy robic.
Jak znam ich realia to zostawiasz samochod rano a po kilku godzinach odbierasz.
Mozesz powiedziec by ci je troche utwardzili jesli oczywiscie chcesz.
Daja 6 m-cy gwarancji. jesli chodzi o ceny to sa przyzwoite nie wiem ile wezma za przod bo nie mam z przodem problemow ale za tylne 1 szt. okolo 150zł. oczywiscie z wyjeciem i wlozeniem, przod moze byc drozszy mysle ze gdzies o jakies 30 zł. ale to moje zdanie.
Decyzja oczywiscie nalezy do ciebie kupic czy robic.
Jak znam ich realia to zostawiasz samochod rano a po kilku godzinach odbierasz.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- Witek.w-wa
- Posty: 272
- Rejestracja: 2003-12-09 13:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
zgadzam sie z wingerman,
jezeli chcesz zaoszczedzic kase to regeneruj ale TYLKO ORGINALNE i to w dobrym warsztacie. Jezeli masz regenerowac inne (patrz dostepne u nas tanie marki) do daj sobie spokoj. Najlepiej oczywiscie kupic orginalne od proby zreszta japonskie.
Nie wiem ile twoje autko ma lat ale mozesz juz w nim nie miec orginalow wtedy najlepiej kupic uzywane orginaly i dac do regeneracji do dobrego warszatu
powodzenia
jezeli chcesz zaoszczedzic kase to regeneruj ale TYLKO ORGINALNE i to w dobrym warsztacie. Jezeli masz regenerowac inne (patrz dostepne u nas tanie marki) do daj sobie spokoj. Najlepiej oczywiscie kupic orginalne od proby zreszta japonskie.
Nie wiem ile twoje autko ma lat ale mozesz juz w nim nie miec orginalow wtedy najlepiej kupic uzywane orginaly i dac do regeneracji do dobrego warszatu
powodzenia
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue-
trip computer, welur -regatta blue-
Mógłbyś podać namiar na ten warsztat?Czy te ceny odnoszą sie do amortyzatorów regulowanych elektronicznie?Ja mam do regeneracji przód i tył(I gt-92').wingerman pisze:Polecilbym ci regeneracje, z tym ze warsztat jest w łodzi. Moge go spokojnie polecic bo warsztat jest sprawdzony, podczas gdy jezdzilem w rajdach samochodowych to wlasnie ten warsztat robil nam amortyzatory i one wytrzymywalay ponad rok a jak sie domyslasz przy rajdowaniu dostaja mocno w dupe, nie raz polamalismy felgi na OS'ie od jednej do trzech (to najwieksza nasza strata felg podczas jednego z rajdu) i potem do mety bez gum ze o dziurach i innych wyrwach ne wspomne to jednak amorki od nich to wytrzymywaly.
Mozesz powiedziec by ci je troche utwardzili jesli oczywiscie chcesz.
Daja 6 m-cy gwarancji. jesli chodzi o ceny to sa przyzwoite nie wiem ile wezma za przod bo nie mam z przodem problemow ale za tylne 1 szt. okolo 150zł. oczywiscie z wyjeciem i wlozeniem, przod moze byc drozszy mysle ze gdzies o jakies 30 zł. ale to moje zdanie.
Decyzja oczywiscie nalezy do ciebie kupic czy robic.
Jak znam ich realia to zostawiasz samochod rano a po kilku godzinach odbierasz.
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Cholerka to jest w Łodzi na ul. Łowickiej nie pamietam namiarow ale podjade do nich na dniach, kiedy chcesz robic amorki? bo ja w pierwszych dniach kwietnia bede robil u nich tyl i go troszke utwardzal wiec jesli bylbys tez w tym termuinie to moglbym u nich troche potargowac .
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- Adamkat
- Posty: 320
- Rejestracja: 2004-03-08 19:52
- Samochód: ford probe gt 91
- Galeria: viewtopic.php?t=10500
- Lokalizacja: Lębork
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Do tej pory zawsze robili tak... ze umawiali sie na usluge wstawialem samochod i po poludniu odbieralem gotowy i po zawodach.
Napiszcie mi jakie macie do zrobienia... tyl czy przod.
Tak bym mogl z nimikonkretnie rozmawiac.
Rozumiem ze pasuje wam przyjazd zaraz po 10 kwietnia?
Napiszcie mi jakie macie do zrobienia... tyl czy przod.
Tak bym mogl z nimikonkretnie rozmawiac.
Rozumiem ze pasuje wam przyjazd zaraz po 10 kwietnia?
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
jakie amorki???
Ano takie - www.racinglab.com wg Red'a
Zakładka shocks and struts z wyborem marki i modelu
Pozdrawiam
______________________
Probe 24v medici, 96r
Zakładka shocks and struts z wyborem marki i modelu
Pozdrawiam
______________________
Probe 24v medici, 96r
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
ile kosztuje regeneracja?i jak dlugo ci one pocaigna? czy na dluzszy etap to jest oplacalne?
RED chyba nie znasz polskiej rzeczywistości.
Tutaj z "niczego" robi się "coś".
To nie USA, że ludzie zarabiają kupę kasy i wtedy mogą sobie pozwolić na wymiany części na nowe i oryginalne nawet jeśli te części są jeszcze do tzn "odzyskania".
jakie amorki???
Cynki
Dobrze czytasz, dobrze. Ale ile to będzie kosztowało u nas po sprowadzeniu nie wiem. A kto wie?
Pozdrawiam
__________________
Probe 24v medici, 96r - latest upgrade: EBC Greenstuff V4 Pads + EBC
Turbo Groove Rotors
Dobrze czytasz, dobrze. Ale ile to będzie kosztowało u nas po sprowadzeniu nie wiem. A kto wie?
Pozdrawiam
__________________
Probe 24v medici, 96r - latest upgrade: EBC Greenstuff V4 Pads + EBC
Turbo Groove Rotors
Re: amorki
a te amorki za 480 zyli, to oryginaly sa z regulacja ??? Jesli tak, to chyba niedrogo...lolek pisze:mi krzyczą amortyzatory po 480 zł/sz. na tył do probe I?
jakiej firmy, adres, lub telefon
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl