Silnik (po remoncie) nie pali na wszystkie cylindry

Awatar użytkownika
R.a.f.a.l.
Posty: 31
Rejestracja: 2006-02-14 12:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Żywiec

Silnik (po remoncie) nie pali na wszystkie cylindry

Post autor: R.a.f.a.l. »

Bardzo prosze, jezeli ktoś sie zna na naprawie silnika w probie pierwszej generacji i jest z okolic bielska białej i ma zapas czasu, bardzo prosze aby ktokolwiek mógł przyjechać i pomóc mi naprawic autko bo nie mam pojęcia co sie z nim dzieje jest po kapitalnym remoncie. Podejżewam, że rozprogramował sie komputer. Jeśłi wsród klubowiczów jest jakiś szpec to bardzo prosze o pomoc. Kosztu dojazdu pokrywam a reszta kosztów to sie dogadamy. mój nr telefonu 0338626189.
Ostatnio zmieniony 2006-04-22 07:32 przez R.a.f.a.l., łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Opisz szczegolowo objawy i ich historie, to zapewne ulatwi dochodzenie i ewentualna decyzje o czyims przyjezdzie.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
R.a.f.a.l.
Posty: 31
Rejestracja: 2006-02-14 12:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: R.a.f.a.l. »

Auto było w remoncie, skasowali mnie 15000:| całe rozebrane od śróbki od blachary po zawieszenie, silnik. NIe złaczyli klem i teraz jak go palę nie idzie na wszystkie gary a jak dodam gazu to gaśnie. Podejrzęwam ze jest coś z solenoidem i przewodami podciśnienia ale nie jestem pewny. po prostu czarna Magia:| ja teraz lece do gdyni i bede dopiero w piątek wiec jakby cos to prosze o kontakt włąsnie w piątek ok godziny 18.00
Bede wdzieczny za jakieś info. Lub ja zadzwonie jak mi ktoś nr poda na PW.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

R.a.f.a.l. pisze:Auto było w remoncie, skasowali mnie 15000:| całe rozebrane od śróbki od blachary po zawieszenie, silnik.
:1111_worthy: W końcu ktoś porządnie zainwestował w remont ukochanej jedyneczki! :1111_ok:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

A ja i tak niewiele rozumiem z tego remontu, ze o rozumieniu objawow nie wspomne :roll:
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

grzesiu sie czepiasz....
źle poskładali, pewnie cos urwali bo przy tych rocznikach nietrudno jakis kabel urwać....

sądzę, że nie trzeba szukać gdzieś specjalnie głębko.... posprawdzaj najpierw czy masz prawidłowo założone kable WN na świecach bo ten objaw właśnie to mi przypomina... :)

potem trzeba posprawdzać kostki i kosteczki... :)

ale !
na płycie serwisowej jest taki pinpoint test i jakby ktos miał czas i chęci to mógłby ci podać procedurę jak to przetestować :)
Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Galeria: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: ADTOM »

Kurde napiszcie podjadę do niego i mu pomoge może razem dojedziemy do tego. Trzeba koledze pomóc!!!!
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

Cynki dobrze mówi - sprawdź kable WN (tzn ich kolejność)
Awatar użytkownika
R.a.f.a.l.
Posty: 31
Rejestracja: 2006-02-14 12:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: R.a.f.a.l. »

sprawdziłem te kable WM i okazało sie ze są potargane, już je połączyłem. Zobaczymy czy ruszy :?

ADTOM zobowiązał sie przyjechać za co jestem bardzo wdzieczny. Jak sie uda naprawić wszystko stawiam flaszke... petrygo :D

ADTOM był popatrzył, poradził i prawdopodobnie bedziemy go ciągnac do jego kolegi, który popatrzy na to i owo, i chyba bede robił 3 remont silnika 8) :!: :!: :!: moje Probe to wielki Prob(lem)e
Dzieki jeszcze raz ADTOM pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”