Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????
Cześc!!
Dzisiaj wyjechałem z pracy i na parkingu pod sklepem nagle zapaliła mi się lapma LOW OIL i ANTI LOCK . Niemożliwe jest zebym miał brak oleju bo 1,5 miesiąca temu wymieniałem olej i wszystkie filtry i kable.
No to ok zagasiłem auto i już zdenerwowany zrobilem zakupy i do auta!!.
Teraz po zapaleniu silnika gasi się lampka ANTI LOCK i pojawia sie znowu z tak 0,5 sekundy. Powiedzcie mi co to może by . Bardzo was prosze auto po tym jechało normalnie hamowałem dodawałem gazu żadnych zmian.
Pomózcie mi bo się denerwuje co to się stało.
Dzisiaj wyjechałem z pracy i na parkingu pod sklepem nagle zapaliła mi się lapma LOW OIL i ANTI LOCK . Niemożliwe jest zebym miał brak oleju bo 1,5 miesiąca temu wymieniałem olej i wszystkie filtry i kable.
No to ok zagasiłem auto i już zdenerwowany zrobilem zakupy i do auta!!.
Teraz po zapaleniu silnika gasi się lampka ANTI LOCK i pojawia sie znowu z tak 0,5 sekundy. Powiedzcie mi co to może by . Bardzo was prosze auto po tym jechało normalnie hamowałem dodawałem gazu żadnych zmian.
Pomózcie mi bo się denerwuje co to się stało.

- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
W tym temacie jest opisane jak sprawdzić kody błędów. Nie ma już co prawda zdjęcia a mi nie chce się go szukać, ale opiszę Ci gdzie szukać tego czerwonego kabelka. Wystaje on z wiązki w komorze silnika zaraz obok lewego kielicha amortyzatora.
edit: Tu masz kody błędów
01 Profile Ignition Pick-Up
02 Crankshaft Position Sensor
03 Crankshaft Position Sensor #1
04 Crankshaft Position Sensor #2
05 Knock Signal
08 Vane Airflow Signal
09 Engine Coolant Temperature Sensor
10 Vane Air Temperature Sensor
12 Throttle Position Sensor
14 Barometric Pressure Switch
15 EGO Sensor (Lean)
16 EGR Valve Position Sensor
17 EGO Sensor (Rich)
25 Fuel Pressure Regulator Control Solenoid
26 Canister Purge Solenoid
28 EGR Control Solenoid
29 EGR Vent Solenoid
34 Idle Speed Control Solenoid
42 Turbocharger Boost Control Solenoid
edit: Tu masz kody błędów
01 Profile Ignition Pick-Up
02 Crankshaft Position Sensor
03 Crankshaft Position Sensor #1
04 Crankshaft Position Sensor #2
05 Knock Signal
08 Vane Airflow Signal
09 Engine Coolant Temperature Sensor
10 Vane Air Temperature Sensor
12 Throttle Position Sensor
14 Barometric Pressure Switch
15 EGO Sensor (Lean)
16 EGR Valve Position Sensor
17 EGO Sensor (Rich)
25 Fuel Pressure Regulator Control Solenoid
26 Canister Purge Solenoid
28 EGR Control Solenoid
29 EGR Vent Solenoid
34 Idle Speed Control Solenoid
42 Turbocharger Boost Control Solenoid
Ostatnio zmieniony 2006-04-19 21:03 przez Maciucha, łącznie zmieniany 1 raz.
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
Przepraszam ze nie poszukałem, ale naprawdę sie denerwuje bo teraz kasy nie mam a mam jecha w skałki 170 km od Bielska w długi weekend majowy. I boję sie zebym nie stanal na drodze. podjade do elektryka i to sprawdze. A oczywiscie powiedzcie mi gdzie potem dostane albo alternator alno regulator??? W Intercarsie jest szansa???

- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Miałem się nie odzywać ale to zrobię.
ABS (Anti lock jak kto woli) nie posiada złącza diagnostycznego. Jest to zupełnie osobny układ i nie ma nic wspólnego z kodami błędów opisanymi w FAQ.




ABS (Anti lock jak kto woli) nie posiada złącza diagnostycznego. Jest to zupełnie osobny układ i nie ma nic wspólnego z kodami błędów opisanymi w FAQ.

Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
No takMaciucha pisze:Dobry elektryk podepnie Ci zewnętrzny regulator np. od Poloneza -> tak jak u Pelota.


Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
anti lock + low oil to na 100 % alternator (szczotki lub regulator)
Mi przez pol roku auto sygnalizowało od czasu do czasu ten problem i wreszcie utknąłem w mieście
Generalnie jest to sprawa pilna i nie warto czekać tak jak ja
Ale jak się zapaliło tylko raz to może był przypadek, jakieś przepięcie lub coś w ten dekiel.
Zapoznaj się z tematem "jak wyciągnąć alternator" warto! jest to pioruńsko upierdliwe i często kończy się wyjęciem półosi....
Alternator kupisz używany za około 100,- (ja zamontowałem używkę)
Odnośnie wskaźnika to powinien być równo w połowie skali.
Jeżeli zapala się tylko kontrolka anti lock to jest kilka możliwości, np
zabrudzone opiłkami metalu czujniki - trzeba zajżeć i wyczyścić
albo uszkodzona zębatka abs, stary płyn hamulcowy, korozja pompy, etc
Mi przez pol roku auto sygnalizowało od czasu do czasu ten problem i wreszcie utknąłem w mieście

Generalnie jest to sprawa pilna i nie warto czekać tak jak ja

Ale jak się zapaliło tylko raz to może był przypadek, jakieś przepięcie lub coś w ten dekiel.
Zapoznaj się z tematem "jak wyciągnąć alternator" warto! jest to pioruńsko upierdliwe i często kończy się wyjęciem półosi....
Alternator kupisz używany za około 100,- (ja zamontowałem używkę)
Odnośnie wskaźnika to powinien być równo w połowie skali.
Jeżeli zapala się tylko kontrolka anti lock to jest kilka możliwości, np
zabrudzone opiłkami metalu czujniki - trzeba zajżeć i wyczyścić
albo uszkodzona zębatka abs, stary płyn hamulcowy, korozja pompy, etc
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Adtom zrób mi tę grzeczność i łaskawie przeczytaj porady i zasady umieszczone w FAQ. Będę tak miły i wkleję Ci link:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=2277
Damian chłopak jest z nami od niedawna to prawda, dziwi mnie jednak że Ty nie wiesz o "Zasadzie Wingera" - posty tego samego użytkownika jeden pod drugim są kasowane. Również zerknij do FAQ
.
Przy okazji - znalezienie takiego samego tematu zajęło mi 10 sekund:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ht=low+oil
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=2277
Damian chłopak jest z nami od niedawna to prawda, dziwi mnie jednak że Ty nie wiesz o "Zasadzie Wingera" - posty tego samego użytkownika jeden pod drugim są kasowane. Również zerknij do FAQ

Przy okazji - znalezienie takiego samego tematu zajęło mi 10 sekund:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ht=low+oil
Ostatnio zmieniony 2006-04-19 22:27 przez Sh(.)(.)ters, łącznie zmieniany 1 raz.
..........
.........
.....The Power of Dreams.....

.....The Power of Dreams.....
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
co do zapalania sie LOW OIL to tez tak mialem....uzupelnialem olej ale pomagalo tylko na chwile....
porada:
wymienilem olej plus filtr oleju i od tamtej pory nic sie nie zapala, silnik chodzi jak zegarek a nawet zauwazylem wieksze cisnienie oleju na wskazniku.
pozdro!!
porada:
wymienilem olej plus filtr oleju i od tamtej pory nic sie nie zapala, silnik chodzi jak zegarek a nawet zauwazylem wieksze cisnienie oleju na wskazniku.
pozdro!!
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN