Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.

To mi gra - czyli co mówi głowica...

Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

To mi gra - czyli co mówi głowica...

Post autor: BiZoN »

Tak.
Dzisiaj "niezmiernie zadowolony" utrfaliłem za pomcą przenośnego urządzenia telekomunikacyjnego (telefonu) prace mojej głowicy.
2 nagrania wrzuciłem do strefu zrzutu do odsłuchu i oceny.

Acha proszę się dokładnie wsłuchać - to nie diesel na 100% :cry:
I znów trzeba będzie jechać do mechanika opier...., krzyczeć grozić - ech..

Dla leniwych linki:
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=318
http://www.probe.kim.pl/upload/goget.php?id=319

Normalnie tragedia panowie - chyba czeka mnie wymiana głowicy i przy okazji mechanika.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker »

Fajny Probe TDi :) a moze TDCi ?
Ford Scorpio 2.0 DOHC 90' automat+skóra
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

No przecież pisałem - PROSZE SIĘ WSŁUCHAĆ :!:

W sumie jak bym sam nie nagrywał to bym powiedział, że to zwykły Diesel one wtedy tak ładnie terkotały.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Stary Twoj Ford Probe zapatrzyl sie na Forda Transita....., szkoda że w Dieslu ;)
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Gość

Post autor: Gość »

zawory Ci klepia "super" :D

Dla pocieszenia dodam, ze mam ten sam problem - zrobilem dol silnika, a zapomnialem o gorze.
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

Teraz to kurcze wstyd jeździć :!:

Wiara sie zaraz patrzy - obciach na maxa.

Rozważam wymiane całej głowicy - na pewno będzie taniej tylko nie wiem czy aby skuteczniej.
Chyba że znacie inne wyjście z tej sytuacji.

Acha rozumiem, że to popychacze hydrauliczne tak napierdzielają :shock:
Ostatnio zmieniony 2003-11-26 13:53 przez BiZoN, łącznie zmieniany 1 raz.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Gość

Post autor: Gość »

sam sobie odpowiedziales - na 100% taniej

liczac ze komplet zaworow i czesci na jeden cylinder kosztuje okolo 500zl, to raczej lepiej wymienic glowice
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Wydaje mi się że b. głośno słychać tylko jeden zawór, jeśli to w ogóle zawór.
Stuka na zimnym,ciepłym czy stale ? który to rocznik ?
Przednia czy tylna głowica ?
Gość

Post autor: Gość »

Jutro chyba rozbiore swoj i napisze - wlasnie silnik mi padl, a objaw mialem taki sam. Podejrzewam, ze niezle go zajezdzilem, ale nie mialem wyjscia - jechalem do zony, gdyz miala wypadek i mialem gdzies czy padnie silnik.

Radze Ci nie jezdzic teraz autem - mozesz tylko spowodowac wieksze uszkodzenia.
Gość

Post autor: Gość »

To sa popychacze tak zwane szklanki tylko to musisz wymienci.
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

No widze, że ktoś tu po swojsku gada :)

Teraz należy zadać jedno zasadnicze pytanie :shock: :

ILE KOSZTUJE KOMPLET SZKLANEK :!:

I jaka jest gwarancja, że wymieniając tylko popychacze wszystko dojdzie do normy !?
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Gość

Post autor: Gość »

Popychacze zaworow AJUSA mam po 95zl, ale moze na www.moto-sklep.pl bedziesz mial taniej. Sprowadze je na lokalny magazyn i zrobie foto, bo cos mi nie pasuje z cena i opisem. W razie czego nr czesci AJUSA 85002800 - ten nr ulatwi Ci zakup i da pewnosc, ze pasuje.
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

BiZoN pisze:I jaka jest gwarancja, że wymieniając tylko popychacze wszystko dojdzie do normy !?
Jeżeli to jeden z popychaczy jest przyczyną hałasu to jeśli wszystkie wymienisz to masz 100% pewności że pomoże :lol: :lol: :lol: , a jeśli przyczyna leży gdzie indziej to możesz nawet dwa razy te popychacze wymienić i nie pomoże :lol: :lol: :lol:

Ja doskonale wiedziałem co trzeba wymienić zanim w ogóle zacząłem silnik rozbierać...
Zbyszek 626 2.5

Post autor: Zbyszek 626 2.5 »

Witam przeglądam czasami wasze forum i właśnie trafiłem na ten temat.
W tym przypadku może jeszcze być inny problem a mianowicie uszkodzeniu mógł ulec chydrauliczny napinacz paska rozrządu lub tak chałasować mogą tryba wałków rozrządu z powodu nadmiernego luzu które z tego co wiem da się regulować specjalnymi podkładkami .
Jeżeli myślicie podobnie mogę jutro podesłać numerki podkładek z EPC MAZDY .
W moim przypadku pomogła wymiana napinacza a chodził silnik jeszcze głośniej.
Pozdrówka ZBYSZEK
GG 2231037
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Witaj !
Ja u siebie właśnie te podkładki spręrzynujące wymieniłem :twisted:
W rocznikach 1993 ..94 są one źle zaprojektowane i przekładnie wałków rozrządu z czasem zaczynają stukać. Po prostu trzeba wymienić podkładki (talerzyki) i nakrętki na nowe - przeprojektowane.

Pozdrawiam Rafał

P.S.
Ciekawe czy wady konstrukcyjne w Probe i w Mazdzie 626 2.5V6 pokrywają się rocznikami ...
Awatar użytkownika
Vicky
Posty: 56
Rejestracja: 2003-09-15 21:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Baranowo

Post autor: Vicky »

Oooo... widze, że nie tylko mnie klapią zaworki :D U mnie klapie jeden i wszyscy się ze mnie śmieją... :cry:
Raz klepie, raz nie... zależy jak mu sie podoba... brzydal jeden! już mnie denerwuje pakowanie siana w to autko!!!! ile można :evil: ????
Najpierw sprzęgło, potem turbina, a teraz to głupie klepotanie i jeszcze mnie czeka naprawa układy wydechowego. Bo oczywiście tylko w moim wspaniałym aucie spaliny nie wydostają sie rurą wydechową z tyłu tak jak być powinno, tylko spod samochodu. Czasem wygląda jakby sie palił, albo unosił na małej chmurce!!!!
Ale jestem wściekła... musiałam sie wyżalić!!! :cry:

Pozdro!
Awatar użytkownika
Patee
Posty: 55
Rejestracja: 2003-05-01 11:53
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Patee »

Vicky radze przyzwyczajaj sie... Probe to mistrz fochow :?
Autko niestety wymaga opieki (czyt. kasy)
Patee
nr GG 4650291

Probe '95 GT V6
Gość

Post autor: Gość »

dla krotkiego wyjasnienia - probe jest malo awarjnym autem

zadbajcie najpier o podstawowe spawy, a nie czekacie az cos sie spier....

nawet przeglad jest bardzo istotny - aby bardzo dokladny
Awatar użytkownika
artix
Posty: 77
Rejestracja: 2003-11-05 14:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Sweden Malmö

Post autor: artix »

jak sluchalem tego to tez pomyslalem o napinaczu na pasku rozrzadu

w moim pierwszym probie to mialem

a zrobilem tak

zalozylem na ten napinacz dwie nakretki tak aby niedalo sie go wcisnac glebiej niz okolo jeden milimetr :lol:

tanio i pomoglo bo napinacz do tanich nienalezy :wink:
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

u mnie tez ostatnio cos tak jakby klekocze a czasem gwizdze. mialem wymieniany pasek rozrzadu jakies 1,5 miesiaca temu. musze sie temu przyjrzec, moze to wlasnie to?
amra 2.5 94 V6 24V
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”