Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
II gen. V6 Turbo - Projekt Kalii
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Bogdan9999
- Posty: 4252
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Jeżu
- Posty: 79
- Rejestracja: 2004-01-30 00:36
- Galeria: viewtopic.php?t=5700
- Lokalizacja: Tarnów Mazda Mx6 2.5v6 4ws
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Moich nieustających przygód z turbo ciąg dalszy...Otóż na zlocie w Borkach miałem przyjemność przewieść dwie osoby na tamie,no i przy pierwszej było ok czyli samochód zapi.....ł tak jak zawsze natomiast przy drugim biegu coś się skopało i poszło wyższe ciśnienie i od tamtej pory auto nie jeździło już tak jak na początku.Myślałem że turbo albo sam nie wiem aż tu nagle czyli dziś postanowiłem wymienić poduszkę tylnią przy silniku no i w trakcie wykonywania owej czynności okazało się że jedno z miliona podciśnień w takim miejscu że nie było normalnie widać spadło i kolektor był nieszczelny co w konsekwencji zmniejszało ciśnienie doładowania i to była przyczyna spadku mocy.Co ja się nawk...em co się dzieje a tu taka bzdura.No i trzeba przewody na opaski pospinać żeby się powtórka nie zdarzyła.A co najdziwniejsze to nie było słychać żadnego syczenia a jedynym syndromem była nierówna praca silnika zimnego.Naszczęście jest ok.
Spoko misiek.!
Spoko misiek.!
Ostatnio zmieniony 2006-04-20 15:08 przez KALI, łącznie zmieniany 2 razy.
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Pierwszy etap zakończony przekroczone 200km na [Gazie] czas na benzynę tylko to potrwa trochę dłużej. Będę musiał skompletować graty typu wtryski ,pompa no i sterownik Perfekt Power i jeszcze raz na hamownie.Jestem trochę niepocieszony bo sądziłem że za pierwszym podejściem przekroczę granice 230km z mojego poprzedniego GT - ka ale tam była prostrza sprawa bo wystarczyło zmodyfikować mapę już istniejącą która była stwożona do silnika turbo a w 2ce trzeba będzie stwożyć nową bo jest ona z wolnossącego.Natomiast mimo wszystko jestem w szoku że taki wynik przy małym doładowaniu bo 0,4 bara i z odprężeniem dla porównania moja jedynka miała 230km ale ciśnienie było spore bo>1,2bara i na paliwe, też potencjał w tym silniku jest ogromny bo jeszcze można naprawde sporo wdmuchać. Sądze że i tak jestem zadowolony z momentu 350nm to już jest sporo i to by się zgadzało bo silnik ciągnie niesamowicie już z dołu czyli 2700.
Czyli prace trwają dalej
>>Przed <<
>>Po<<
Czyli prace trwają dalej
>>Przed <<
>>Po<<
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Fajne te kreski Pojezdzilby
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
I to sporo. Mi się wydaje, że na wykresie moc dochodzi do 220 kucykówKalii pisze:przekroczone 200km
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
O jakiej ty mocy mowisz? Z tego co widze ty masz 2.5 V6 czy moze miales. Wienc twoje auto na tej hamowni mialo by 130 koni. Wienc wez pod uwage konie na wal a konie na kola. Wienc on ma nie 58 koni tylko 90 przeslo. Do mocy 219 dodaj 10-15% ubytku, wienc masz prawie 300 koni. A dal lepszego zrozumienia zobacz sobie wykresy w topiku KLZE tam masz wykresy mocy z hamowni http://www.geocities.com/motorcity/5335/ze9397.htm
A dokladniej tutaj masz dokladnie co bys uzyskal na hamowni czerwona linia
http://www.geocities.com/motorcity/5335/klvsstk.htm
A dokladniej tutaj masz dokladnie co bys uzyskal na hamowni czerwona linia
http://www.geocities.com/motorcity/5335/klvsstk.htm
Wytlumacz o czym ty piszesz bo musze sie domyslac. Gdzie 160 koni. Czy ty wiesz o czym mowisz. Bo ja mowie o mocy na wal nie na kola. wiesz co to jest? Wienc jesli nie rozumiesz o co mi chodzi to przedzwon na kazda hamownie i ci wytlumacza.MISIEK pisze:Gturbo o czym Ty piszesz do nas ??? przeciez jest wykres przed (niecale 160) i po !
Albo przeczytaj naglowki kazdego pomiaru z hamowni ktore wyzej zalonczylem to moze zrozumiesz. A propo. Widze ze wszedzie sie wypowiadasz gdzie ja napisze. Sluchaj odpusc sobie twoja intryge, bo temat hamowni jak i turba mam bardzo dobrze opanowane. Jestes adminem na .net wienc daruj sobie to. Zrezygnowalem z tamtego forum i nie chce abys skakal mi tutaj do gardla jak to natarczliwie robisz.
PS Jako admin wykasuj moje konto jak i moje posty na .net. Okay to by bylo na tyle.
PS Jako admin wykasuj moje konto jak i moje posty na .net. Okay to by bylo na tyle.
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Panowie spokojniej trochę i proszę sprawy prywatne przenieść z ogólnego na PW.
Po za tym przypominam o nie pisaniu postów jeden pod drugim.
Wracając do tematu wykresów z hamowni niestety Gturbo, ale jeśli chodzi o przyrost o 100KM, to Misiek ma racje.
Oba testy (przed i po) były wykonane na tej samej hamowni z zachowaniem tych samych ustawień. Oba wykresy są wykresami mocy na silniku, a nie na kołach. I nie ma tu żadnego przeliczania strat.
Moc jaka była przed modyfikacjami to niecałe 160KM, natomiast po modach 220KM. Tak więc o ile jestem dobry z matematyki to przyrost jaki został uzyskany to 60KM na silniku, a nie jak twierdzisz 100.
Po za tym przypominam o nie pisaniu postów jeden pod drugim.
Wracając do tematu wykresów z hamowni niestety Gturbo, ale jeśli chodzi o przyrost o 100KM, to Misiek ma racje.
Oba testy (przed i po) były wykonane na tej samej hamowni z zachowaniem tych samych ustawień. Oba wykresy są wykresami mocy na silniku, a nie na kołach. I nie ma tu żadnego przeliczania strat.
Moc jaka była przed modyfikacjami to niecałe 160KM, natomiast po modach 220KM. Tak więc o ile jestem dobry z matematyki to przyrost jaki został uzyskany to 60KM na silniku, a nie jak twierdzisz 100.
Ford Probe 2.0 '94r.
Dzieki ze sie wypowiedziales. Wienc w poslce jak i moze w calej europie macje funkcje w oprogamowaniu aby okreslic moc na wal. O to mi chodzi. W USA okreslaja moc na kola, tak jak ja to okreslilem podajac linki. Wienc moja nie swiadomosc nie powinna byc krytykowana przez osobe ktora napisze sobie 160 koni i nie wie o czym pisze. Bo piszanc takie numery mozna sie tylko domyslic. Kazdy fabryczny ford probe 2.5 V6 ma moc podana na silnik nie na kola. I to jest uzasadnione na drugim linku ktory podalem.Voodoo pisze:Panowie spokojniej trochę i proszę sprawy prywatne przenieść z ogólnego na PW.
Po za tym przypominam o nie pisaniu postów jeden pod drugim.
Wracając do tematu wykresów z hamowni niestety Gturbo, ale jeśli chodzi o przyrost o 100KM, to Misiek ma racje.
Oba testy (przed i po) były wykonane na tej samej hamowni z zachowaniem tych samych ustawień. Oba wykresy są wykresami mocy na silniku, a nie na kołach. I nie ma tu żadnego przeliczania strat.
Moc jaka była przed modyfikacjami to niecałe 160KM, natomiast po modach 220KM. Tak więc o ile jestem dobry z matematyki to przyrost jaki został uzyskany to 60KM na silniku, a nie jak twierdzisz 100.
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Przyrost jak na 0.4 bara bardzo fajny i myślę że to dobry wynik ( moment super ). Szkoda że nie masz wyniku ze starą uszczelką tam z tego co pamiętam ładowałeś podobnie ciekawe jak by to tam wyszło ??
Co do przyrostu mocy to ja specem od hamowni nie jestem ale skoro dwa pomiary na tej samej były wykonane to raczej nic tu nie trzeba przeliczać i to jest prawidłowy wynik
Ja czekam na następny wykres bo wiem że kalii ma apetyt na moc i kwestią czasu jest 0,6 , 08 i 1bar
Co do przyrostu mocy to ja specem od hamowni nie jestem ale skoro dwa pomiary na tej samej były wykonane to raczej nic tu nie trzeba przeliczać i to jest prawidłowy wynik
Ja czekam na następny wykres bo wiem że kalii ma apetyt na moc i kwestią czasu jest 0,6 , 08 i 1bar
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Kalii ile planujesz jeszcze dmuchnąć silniczkowi i ile finalnie chcesz uzyskać koni? Bo już teraz 60 KM to dużo ale dobrze że odprężyłeś silnik. Będziesz wymieniał elementy silnika na kute?(ale to chyba droga zabawa ). Tak czy siak gratuluję dużego przyrostu mocy(i momentu)!
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...