Tuning wewnętrzny
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
tak mi się przypomniało, w sumie to wiedziałem,ale przez matury sie zakręciłem.. przecież teraz, nawet ja w warsztacie nie wszystko klepie młotkiem i kowadełkiem. Robisz nawiercik-wkładasz specjalne urządzonko, wyciągasz pięknie blachę i jest jak nowa:).. a w USA podpatrzyłem,że robią to czymś w rodzaji.... małych drucików, jakby nity,które na jednego zgrzewa są przyczepiane do blachy (bez nawiertów,bez szpachlowania).. u nas to pewnie będzie za 10latpelot pisze: Jeden największy minu pianki,jak ktoś nam wejdzie bądz wgniecie delikatnie błotnik to już nie da się nic z ty zrobić.
Cos za coś...
więc pianka pianka.. no no..
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz