Ściąganie zderzaka
- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin
Ściąganie zderzaka
Witam jutro musze odkrecic zdezak w probku z powodu zapieczonych lamp autko wczoraj sciagniete z niemiec ale widocznie dlugo stalo i sie zapieklo tu i tam lampy nie otwieraja sie, nawet recznie ida bardzo ciezko a silniczki od lamp tak sie nagrzewaja ze az pażą, w celu ulatwienia sobie dostepu chcialem odkrecic przedni zdezak czy ma ktos jakis rady przy odkrecaniu zdezaka?jakie tam ida klucze i ile srub?
Dzieki
Dzieki
Ostatnio zmieniony 2006-06-02 12:02 przez kosmita, łącznie zmieniany 1 raz.
Black Shadow GT 92r
1. Aby wyciągnąć zderzak z przodu to dobrze jest sobie ściągnąć nadkola. 2. Od strony koła masz 1 śrubkę 6tkę czyli na klucz 10. Z pod spodu masz kolejną na wsporniku (od strony koła - strona lewa i prawa).
3. Potem musisz odkręcić migacze z postojowymi. Powinieneś się dostać (kiepsko je widać) do kolejne śruby 6tki ponad migaczami. Przydaję się tu średniej długości przedłuszka i klucz nasadowy (grzechotka).
4. Odkręcasz lampy (najlepiej całe) - kolejne 4 śruby.
5. Po ich odkręceniu masz dostęp do śrub w rogach zderzaka - szt. 2
6. Na belce środkowej masz kolejne chyba 4 szt.
7. Na spodzie bo długości zderzaka są też blachowkręty. Też chyba 4 szt.
Reasumując:
Ilość śrub do okręcenia to ok. 26 szt. Same 6tki powinny być.
-2 od strony koła na strone czyli 4 szt.
-1 na strone powyżej migacza czyli 2 szt.
-4 od lamp na strone czyli 8 szt.
-2 po rogach po wyciągnięciu lamp czyli 4 szt.
-ze 4 na belce środkowej
-ze 4 pod zderzakiem
Przydatne narzedzia:
1. Klucz 10 oczkowy, płaski
2. Klucz nasadowy 10 z różnymi przedłużkami
3. Śrubokręt krzyżak i płaski.
4. Nie wiem czym masz nadkole przykręcone
Powodzenia
Jak nie zapomnę to zerknę jutro u swojego bo mam wyciągnięty
3. Potem musisz odkręcić migacze z postojowymi. Powinieneś się dostać (kiepsko je widać) do kolejne śruby 6tki ponad migaczami. Przydaję się tu średniej długości przedłuszka i klucz nasadowy (grzechotka).
4. Odkręcasz lampy (najlepiej całe) - kolejne 4 śruby.
5. Po ich odkręceniu masz dostęp do śrub w rogach zderzaka - szt. 2
6. Na belce środkowej masz kolejne chyba 4 szt.
7. Na spodzie bo długości zderzaka są też blachowkręty. Też chyba 4 szt.
Reasumując:
Ilość śrub do okręcenia to ok. 26 szt. Same 6tki powinny być.
-2 od strony koła na strone czyli 4 szt.
-1 na strone powyżej migacza czyli 2 szt.
-4 od lamp na strone czyli 8 szt.
-2 po rogach po wyciągnięciu lamp czyli 4 szt.
-ze 4 na belce środkowej
-ze 4 pod zderzakiem
Przydatne narzedzia:
1. Klucz 10 oczkowy, płaski
2. Klucz nasadowy 10 z różnymi przedłużkami
3. Śrubokręt krzyżak i płaski.
4. Nie wiem czym masz nadkole przykręcone
Powodzenia
Jak nie zapomnę to zerknę jutro u swojego bo mam wyciągnięty
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Do wyjęcia całych lamp nie musisz ściągać zderzaka.
Ściągasz cięgna i wyciągasz lampy. Żeby odkręcić silniczek od strony kierowcy demontujesz podstawkę akumulatora , a od pasażera wyciągasz zbiornik wyrównawczy.
Ot i cała filozofia.
Ściągasz cięgna i wyciągasz lampy. Żeby odkręcić silniczek od strony kierowcy demontujesz podstawkę akumulatora , a od pasażera wyciągasz zbiornik wyrównawczy.
Ot i cała filozofia.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin
tak tylko niewim czy szybciej wyciagne lampy czy odkrece zdezak bo wszystko dziala tylko poprostu musze to przesmarowac i rozruszac
chcialem zmienic jeszcze filtry firmy filtron
filtr powietrza AP112 29.90 zł
filtr oleju OP597 25,10 zł
filtr paliwa PP889 66,40 zł
Co o tym sadzicie?
chcialem zmienic jeszcze filtry firmy filtron
filtr powietrza AP112 29.90 zł
filtr oleju OP597 25,10 zł
filtr paliwa PP889 66,40 zł
Co o tym sadzicie?
Black Shadow GT 92r
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Żeby odkręcić zderzak musisz ściągnąć lampy, bo masz dwie śrubki od zderzaka do błotnika przykręcone i nie ma tam dojścia.kosmita pisze:tak tylko niewim czy szybciej wyciagne lampy czy odkrece zdezak
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Nie no nie przeginaj, dwa cięgna na sworzniu, który się zapieka, a Ty chcesz serwisówkękosmita pisze:Moze ktos mi wyslac na maila z serwisówki budowe otwierania mechanizmu lamp juz wiem dokladnie co gdzie chaczy tylko chcialem to dokladnie obejzec na schemacie.
Dzieki
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin
Hehe a bo to jest tak ze autko mam chwilowo na wsi i tylko na chwilke tam zerknolem jak to jest a w domciu chcialem sobie popatrzec tylko mam taki problem bo to ciegno ktore idzie od lampy do tego jakby trojnika ulamial mi sie plastik jest to do zrobienia lub moze ma ktos do sprzedania to pierwsze ciegno od lampy? lampy chodza ale wolal bym aby bylo jak nalezy
Black Shadow GT 92r
- gizmoo3
- Posty: 16
- Rejestracja: 2005-11-01 12:13
- Galeria: viewtopic.php?t=8544
- Lokalizacja: Białystok
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
I powiadasz, że może się przydać przy ściąganiu zdeRZaka lub wymianie czy też naprawie cięgien?gizmoo3 pisze:wiem ze tej firmy nie lubicie ale JC ma filtr paliwa za 36pln
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ty się nie ciesz, tylko łaskawie zmień tego byka w tytule wątku
(edycja pierwszego postu)
(edycja pierwszego postu)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
nie trzeba ściągać lamp do odkręcenia tych 2 śrubekJedrek pisze:Żeby odkręcić zderzak musisz ściągnąć lampy, bo masz dwie śrubki od zderzaka do błotnika przykręcone i nie ma tam dojścia.kosmita pisze:tak tylko niewim czy szybciej wyciagne lampy czy odkrece zdezak
zwinne rączki i płaska 10 wystarczy do tego lampy muszą być otwarte
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
Panowie kupiłem auto 2 tygodnie wesje usa gl.I zauważyłem ze nie mam postojówek z przodu.gdzie w wersji usa sa matowane postoje bo po przegladnieciu instalacji na szybkiego cos mi sie zdaje ze u mnie nie ma.Chyba ze maja świecic pomarańczowe światła z boku zderzaka.Ale u mnie też nie świeca.
Ostatnio zmieniony 2006-06-03 00:49 przez guciek, łącznie zmieniany 1 raz.
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Gdzie są matowane to nie wiem. Może u lakiernika? Oni sporo matują. Wracając do postojówek, u mnie są zamontowane dodatkowe lampki. Nie wiem jak było wcześniej. A te pomarańczowe i białe jakie są obok siebie robią za kierunkowskazy.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- guciek
- Posty: 365
- Rejestracja: 2006-05-16 23:19
- Galeria: viewtopic.php?t=9590
- Lokalizacja: Trzebinia
Dzieki za szybka odp.Jutro popatrze dokladniej co u mnie jest.Mianowicie tak jak piszesz zolte i biale swieca mi jak włącze kierunek ale nie świeca żadne postoje .Moze uda mi sie wlaczyc boczne pomaranczowe zeby caly czas swiecily a gdy wlacze migacz to mrugaly.chyba tak ma byc w orginale.
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja