sworzeń wahacza
sworzeń wahacza
Witam
Mam Probe2 1994r.2litry.Na ostatnim przeglądzie diagnosta stwierdził wybity prawy sworzeń wahacza.w związku z czym mam pytanie czy wymienia się sam sworzeń czy razem z wahaczem i gdzie go moge kupić.Dzięki za każdą informacje na ten temat.
			
			
									
						
										
						Mam Probe2 1994r.2litry.Na ostatnim przeglądzie diagnosta stwierdził wybity prawy sworzeń wahacza.w związku z czym mam pytanie czy wymienia się sam sworzeń czy razem z wahaczem i gdzie go moge kupić.Dzięki za każdą informacje na ten temat.
- 
				Sh(.)(.)ters
 - Posty: 1703
 - Rejestracja: 2004-01-28 21:17
 - Galeria: viewtopic.php?t=5520
 - Lokalizacja: Warszawa
 
w Probe II możesz wymienic sam sworzeń wahacza, ja u siebie juz kilka kompletów wymieniałem, zużywaja się bardzo szybko, więc jak będziesz kupował to kup cos pożadnego. Zamawiasz sworzeń od mazdy 626 , po 92 roku , pasuja, Koszt najtańszy kupisz juz za 40 zl ( nie polecam zaraz się rozwalą) te lepsze są po około 70 zł. Jakbys nie mógł znaleźć to ja mam dwa nowe CTR ( u mnie leża jak rezerwa ) to możesz podjechać to je opchnę za tyle ile za nie dałem około 65 zł  za sztukę. Ale wydaje mi się że w każdej hurtowni z częściami takie znajdziesz tylko pytaj o mazdę nie probe i nie zamawiaj najtańszych ( kiedyś kupiłem jakieś duńskie po 40 zł wytrzymały 3 m-ce)
			
			
									
						
										
						- 
				Gość
 
Pare groszy, to za ile ty masz orginalne wachacze, bo to nie jest wcale pare groszy.medici pisze:potwierdzam co mówi max. wymieniałem same swożnie.
aczkolwiek jeśli chciałbyś wymieniać wszystkie gumy na wahaczu(3) to opłaca się kupić cały nowy wahacz -dasz pare groszy wiecej ale wszystko masz gites....
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
- Zolak
 - Posty: 521
 - Rejestracja: 2006-01-07 20:46
 - Samochód: FP "97 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=8715
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
apropos sworznia
Sworzen moze tutaj tematu nie zalatwic. Do poki nie bedziesz mial na stole to mozna dyskutowac. Moze to byc rownie dobrze wyrobiony otwor w piascie - co sie wiaze z wymiana piasty . Moze byc rowniez luz na srubie sciskajacej sworzen. Przypomne ze raz dobrze dociagnieta sruba na sworzniu po odkreceniu powinna byc wyrzucona i zmieniona. W Probe II wchodzi tam 9 tka. Zazwyczaj w sklepach jest Fordowska 10-tka i trzba ja przerobic na 9mm - chyba ze jest JC albo serwis mazdy pod reka. Temat przerabialem rok temu i tez myslalem ze mam tylko sworzen do wymiany. Niestety pozniej wymienilem piaste i srube.  Sruba zciskajaca sworzen powinna byc bardzo wysokiej twardosci. Tyle 
			
			
									
						
							/Roofio Probe II 1995 USA
			
						- Zolak
 - Posty: 521
 - Rejestracja: 2006-01-07 20:46
 - Samochód: FP "97 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=8715
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Jestes pewien ze trzeba zdjemowac wahacz??? Ostatnim razem bylem w Norauto i wymieniono mi go bez demontarzu wahacza, ok dwa tygodni pozniej wymienialem sam tyle ze z drugiej strony i tez nie musialem zdejmowac wahaczaKALII pisze:Coś mi to pachnie malizną jak na ceny Norauto w grę wchodzi demontaż wachacza i wyciśnięcie na prasie sworznia,może wymiana końcówki tyle kosztuje dowiem się mam kumpla który pracuje w Norauto w Piasecznie
Były :
2.0 SE "96 JJ
2.5 GT "96 JJ
2.5 GT" 96 EZ
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ
2.0 SE "95 MQ
2.5 GT "94 MQ
Są :
2.5 GT "97 JJ
2.5 GT "96 CU
2.5 GT "95 GL
2.5 GT "94 HL
			
						2.0 SE "96 JJ
2.5 GT "96 JJ
2.5 GT" 96 EZ
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ
2.0 SE "95 MQ
2.5 GT "94 MQ
Są :
2.5 GT "97 JJ
2.5 GT "96 CU
2.5 GT "95 GL
2.5 GT "94 HL
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
Słuchaj czy my mówimy na pewno o sworzniu kulistym który jest na skrajnej części wachacza bo jeżeli tak to ja stawiam ci super flaszkę jeżeli na moich oczach zdemontujesz go bez użycia prasy  
  
 i jestem pewien tego co piszę bo nie raz robiłem takie rzeczy skoro tak to powiedz może jakich narzędzi używałeś??
			
			
									
						
										
						- Zolak
 - Posty: 521
 - Rejestracja: 2006-01-07 20:46
 - Samochód: FP "97 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=8715
 - Lokalizacja: Warszawa
 
...Panowie, a ile za sworzeń kulisty wahacza należy wybulić żeby jeszcze na tym pojeździć...koleś proponuje mi coś za 48zł 
 , ale myślę że to jakieś badziewie 
 ...może już lepiej kupić używany w dobrym stanie cały wahacz i go wymienić... 
			
			
									
						
							Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
			
						Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
- Zolak
 - Posty: 521
 - Rejestracja: 2006-01-07 20:46
 - Samochód: FP "97 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=8715
 - Lokalizacja: Warszawa
 
jak masz wymieniac to kupuj lepiej nowy sworzen,...bo jezeli kupujesz uzywke to tak naprawde nie wiesz ile na tym pojezdzisz??!! A kupujac nowke masz pewnosc ze jest to nowa czesc i mozesz spokojnie pedzic ile Ci fabryka dala....
			
			
									
						
							Były :
2.0 SE "96 JJ
2.5 GT "96 JJ
2.5 GT" 96 EZ
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ
2.0 SE "95 MQ
2.5 GT "94 MQ
Są :
2.5 GT "97 JJ
2.5 GT "96 CU
2.5 GT "95 GL
2.5 GT "94 HL
			
						2.0 SE "96 JJ
2.5 GT "96 JJ
2.5 GT" 96 EZ
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ
2.0 SE "95 MQ
2.5 GT "94 MQ
Są :
2.5 GT "97 JJ
2.5 GT "96 CU
2.5 GT "95 GL
2.5 GT "94 HL
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- Zolak
 - Posty: 521
 - Rejestracja: 2006-01-07 20:46
 - Samochód: FP "97 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=8715
 - Lokalizacja: Warszawa
 
]KALII pisze:Ja polecam tylko i wyłącznie firmy 555 -- aa i wymianę u kolegi zolaka co bez zdejmowania i wyciskania wymienia --- proszę .....
KALII jak widac niedowierza....Jak juz sie ich zywotnosc skonczy to zapraszam na wymiane:)
Sworzen od gory trzyma segier wlasnie firmy 555 kiedy go zdejmiesz sworzen wystarczy puknac lekko mlotkiem...
Zdarzaja sie sworznie bez segiera ktore sa punktowo spawane do wahaczy
Były :
2.0 SE "96 JJ
2.5 GT "96 JJ
2.5 GT" 96 EZ
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ
2.0 SE "95 MQ
2.5 GT "94 MQ
Są :
2.5 GT "97 JJ
2.5 GT "96 CU
2.5 GT "95 GL
2.5 GT "94 HL
			
						2.0 SE "96 JJ
2.5 GT "96 JJ
2.5 GT" 96 EZ
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ
2.0 SE "95 MQ
2.5 GT "94 MQ
Są :
2.5 GT "97 JJ
2.5 GT "96 CU
2.5 GT "95 GL
2.5 GT "94 HL
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- Zolak
 - Posty: 521
 - Rejestracja: 2006-01-07 20:46
 - Samochód: FP "97 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=8715
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Nie pisemnie pomagaj, tylko zjaw się i osobiście pomóż 
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- Pelot
 - Posty: 4620
 - Rejestracja: 2004-11-02 21:33
 - Samochód: F4
 - Galeria: viewtopic.php?t=5515
 - Lokalizacja: Wars i Sawa
 

