To moje cacko;)



i w końcu zrobiłem zdjęcia mojej przeróbki


bardzo prosta obsługa
jak skręcam dźwignię wprawo to dodaję gazu
a jak popycham do przodu to hamuje i cała filozofia
no i gałka na kierownicy, wiadomo po co
Witaj Andrev !andrev80 pisze:dzięki za opinie
jest to 2.0l automat 93r wersja usa troszke obniżonykolega wyżej napisał ze wersja base.
jest pięknytrzeba będzie troszkę pracy w niego włożyć.
wczoraj zmieniłem żarówkę w lampie i wylutowalem buzerek od pikania drzwi bo już nie mogłem z nim wytrzymaćapropo na tej płytce tuż nad buzerkiem jest zjarany rezystorek i tranzystor. do czego to słuzy? lampy się ściemniają tak jak powinny po zamknięciu drzwi (mile widziany schemacik)
z tym tłumikiem to też sobie tak pomyślałem że jakiś debil go przy malowaniu nie zasłonił. ale mój kolega pracuje w myjni i przyniesie mi paste tempo bo poprzednia sie już skończyla:) prubowaliśmy zrobić to kwasem do felg i rozpuszczalnika ale nie pomogło
...dokładnie, poza poziomem sprawdź jego barwę czy przypadkiem nie jest przepalony bo jeżeli jest ,,smoła" to należy go koniecznie wymienić...a tak poza tym to tylko się cieszyć z jazdypelot pisze:tylko uważaj, automatyczne skrzynie biegów są bardzo wrażliwe na braki oleju-jeden z najczęstszych powodów ich uszkodzenia
....to jest tzw. kick down zajefajna sprawaandrev80 pisze:.....ale ten guziczek na rączce zmiany biegów można czasem wcisnąć?:)
...proponuję dalej tego wątku nie kontynuować, każdy z nas ma swoje zdanie na ten tematKędziorkowie pisze:Nie wyobrażam sobie autka sportowego w automacie, nie ma to jak redukcja samemu.
Ok, ale nadal intryguje mnie ta część.Kędziorkowie pisze: Ja w autach amerykańskich w automacie spotkałem się z przyciskiem Overdrive, czy to nie to samo?? Wiem, ze Overdrive działa na zasadzie zwiększonej mieszanki paliwowej, którą otrzymuje po wciśnięciu przycisku
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... =overdriveKędziorkowie pisze:Ok, ale nadal intryguje mnie ta część.Kędziorkowie pisze: Ja w autach amerykańskich w automacie spotkałem się z przyciskiem Overdrive, czy to nie to samo?? Wiem, ze Overdrive działa na zasadzie zwiększonej mieszanki paliwowej, którą otrzymuje po wciśnięciu przycisku
P.S. Szczerze wątpię żeby ten przycisk działał na zasadzie "Kikc Down" bo to prawie jak tip tronic, skoro redukuje po naciśnięciu guzika.
Jak ktoś zna się na temacie niech się wypowie i przestaniemy śmiecić.
To jest chyba overdrive a nie kick down, bo kick down działa inaczej.Greg pisze: ....to jest tzw. kick down zajefajna sprawa![]()
![]()
...świetna sprawa przy wyprzedzaniu autko dostaje niezłego kopa coś podobnego jak redukcja w manualu z wyższego na niższy bieg. Np. pociskasz na 4 przełożeniu wciskasz kick down i masz przełożenie nr 3,a ponowne wciśnięcie spowoduje powrót na przełożenie nr 4...super bajer dlatego poważnie myślę o zakupie probe 2.5 GT, ale w automacie, nie dość że ma ogień w pedale to jeszcze świetny komfort jazdy w automacie...