Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Duze spalanie 2.0 16v
Duze spalanie 2.0 16v
Witam Posiadam od tygodnia Probe z silnikiem 2,0 16v z 1997 r i mam maly problem autko po miescie mi pali okolo 10l przy spokojnej jezdzie tle samo na trasie moze ktos mi pomoze gdzie szukac przyczyny wydaje mi sie ze jest troche slaby zwlaszcza jak sie nagrzeje zapala bez problemu silnik chodzi rowno czasami zdaza sie ze mu spadna na moment obroty ale zaraz wraca do normalnych czyli 750 ma przebieg 170tys zauwazylem rowniez ze ktos spawal kolektor wydechowy ponizej sondy moze to cos ma do zeczy zgory dziekuje za pomoc
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
A spadają obroty bez powodu ? Sprawdź czy układ chłodzenia jest dobrze odpowietrzony, a przede wszystkim na początek sprawdź kody błędów. Jeśli chodzi o spalanie to myślę, że możnaby wymienić świece i sprawdzić sondy.
Mi na trasie pali max 8l a w mieście przed wymianą świec do 13, a teraz do 11
A nie oszczędzam go 
Mi na trasie pali max 8l a w mieście przed wymianą świec do 13, a teraz do 11



2.0, 16v, Klima, 94 r,
- RuCiK
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-11-07 20:50
- Galeria: viewtopic.php?t=11341
- Lokalizacja: Poznań
Re: Duze spalanie 2.0 16v
Po mieście to nic szokującego, ja z włączoną klimą mam 10,5l ale na na trasie to powinien palić ok 2 mniej, zależnie od średnich prędkości oczywiściezebek pisze:autko po miescie mi pali okolo 10l przy spokojnej jezdzie tyle samo na trasie

Bo silnik 2.0 w Probe jest niestety słaby. Jak chciałeś poczuć moc to trzeba było brać 2,5zebek pisze:wydaje mi sie ze jest troche slaby

Co do obrotów to sprawdź poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Ja miałem problemy z obrotami silnika przez zapowietrzony układ chłodzący.
Pozdrawiam
RuCiK
FORD PROBE 2.0 16v '95
RuCiK
FORD PROBE 2.0 16v '95
- el_talerzos
- Posty: 375
- Rejestracja: 2005-08-09 20:05
- Samochód: model wiadomy,94r 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=7985
- Lokalizacja: Łódź - Bournemouth
- akademia
- Posty: 163
- Rejestracja: 2004-09-27 12:09
- Galeria: viewtopic.php?t=5499
- cacek
- Posty: 1378
- Rejestracja: 2006-01-12 16:54
- Samochód: Wołowina
- Galeria: viewtopic.php?t=8555
- Lokalizacja: Police
- el_talerzos
- Posty: 375
- Rejestracja: 2005-08-09 20:05
- Samochód: model wiadomy,94r 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=7985
- Lokalizacja: Łódź - Bournemouth
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 2005-10-16 15:13
- Galeria: viewtopic.php?t=6634
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A patrzyłeś czy sąda jest cała?? podepnij się miernikiem pod bodaj biało czarny i zobacz jakie pokazuje napięcie, to że jest zmulony to też może być wina sądy.zebek pisze:Witam ponownie
wymienilem swiece przewody sonde i filter powietrza przeczyscilem przeplywomierz i bez zmian mailem okazje sie przejechac innym probkiem z takim samym silnikiem i okazalo sie ze moj jest owiele slapszy niewiem co dalej robic jutro jade go podlonczyc pod kompoter moze cos pokaze
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- arturo
- Posty: 71
- Rejestracja: 2005-05-06 19:28
- Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Witam,ja miałem to samo co opisujesz, tylko w 2,5 v6. Założyłem strumienicę łuskową zamiast katalizatora , i jest wszystko ok. Spalanie zeszło z 15 litrów, do 9,a wolno to ja nim teraz nie jeżdżę.Pozdrawiam arturo 

arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long
szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
HAHAHAHAAHarturo pisze:Witam,ja miałem to samo co opisujesz, tylko w 2,5 v6. Założyłem strumienicę łuskową zamiast katalizatora , i jest wszystko ok. Spalanie zeszło z 15 litrów, do 9,a wolno to ja nim teraz nie jeżdżę.Pozdrawiam arturo


gdzie ja zyje, biorac pod uwage to ze wczesniej palil 15 chyba o miasto ci chodzi....noooo teraz to 9

chyba zle sobie to przeliczyles, to ze V6 w miescie 9 pali, jest tak prawdopodobne, jak to, ze spotkasz 1.6 z 1000 KM pod macha

"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
N.D.M.: jakie miasto - takie spalanie 

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: