KLZE w Autku wykres w odpowiednim dziale.

Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

nie podlaczyles podcisnienia od czarnej puszczeczki pod szyba ;) w KLZE nie ma gdzie podlaczyc - musisz zastosowac trojnik :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Nawiew Ci się nie przełącza bo masz źle podciśnienie podpięte albo nie jest podpięte w ogóle. Kolektor KLZE ma inaczej niż KL, trzeba zastosować trujnik do przzewodu który idzie do kabiny i wpiąć się w istniejące podciśnienie pod maską, chyba że to coś innego, ale RX miał tą samą sytuacje.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

To morze trujnug? :wink:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
totmes (gonciu)
Posty: 379
Rejestracja: 2005-09-30 16:45
Galeria: viewtopic.php?t=10331
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: totmes (gonciu) »

Sqad,MISIEK pisze:Nawiew Ci się nie przełącza bo masz źle podciśnienie podpięte albo nie jest podpięte w ogóle. Kolektor KLZE ma inaczej niż KL, trzeba zastosować trujnik do przzewodu który idzie do kabiny i wpiąć się w istniejące podciśnienie pod maską, chyba że to coś innego, ale RX miał tą samą sytuacje.
dokładnie, :D tak zrobiłem i pomogło,
teraz wszystko juz jest ok (no poza tym prędkościomierzem ale to chyba kabelki/lek przerwany
piękinie sie zbiera ale co do konkretnych odczuć to wam narazie nie powiem dlatego ze go jeszcze pożądnie nie testowałem dlatego ze długo stał silnik i trzeba go troche rozruszać wiecc jak zrobie kilaset kilometrów to sie wtedy potestuje :D

no to chyba byłoby na tyle w tym temacie, no moze poza tym ze powrzucam jeszcze klika fotek i opisze (spróbuje opisać) wrazenia z jazdy :D
a na koniec to wielkie podzienkowania wszystkim którzy pomogli mi, a w szczególności kolegom Gturbo i MISIEK-owi,
Obrazek
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
totmes (gonciu)
Posty: 379
Rejestracja: 2005-09-30 16:45
Galeria: viewtopic.php?t=10331
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: totmes (gonciu) »

zdjęcia słabej jakości ale nie mam czym zrobić:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



i małą przeróbkę robie kolektora wydechowego zobaczcie sami :D :D

Obrazek

i na koniec trzeba sprawdzić na hamowni :D
Obrazek
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

ooo moj kolektor ssacy 8) 8)
..silniczek piekny i czekam na ten wykresik :D
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

Cieszy mnie ze jestes zadowolony. Teraz pojedz na hamownie i zaloncz wydruk. Jestem ciekawa jaki bedzie wynik bo ja nigdy nie mialem czasu tego zrobic.
totmes (gonciu)
Posty: 379
Rejestracja: 2005-09-30 16:45
Galeria: viewtopic.php?t=10331
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: totmes (gonciu) »

tak mysle ze moze w sobote sie wybiore ale mam dosyc daleko do najbliższej hamowni(łódż) czy ktos moze wie czy w czestochowie jest jakas hamownia?? a jak nie to w łodzi -gdzie (moze ktos ma jakis namiar??) i ile taki test kosztuje?? :D dzieki
Obrazek
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Samochód: model wiadomy,94r 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

Post autor: el_talerzos »

W Zastec'u mają ponoć niezłe rolki ale nie orientuję się ile trzeba im dać - przypuszczalnie około 200zł

Pozdrowionka
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

To drożej jak w Promotorze w Wawie, generalnie od 50zł hamowanie autka kosztuje.
totmes (gonciu)
Posty: 379
Rejestracja: 2005-09-30 16:45
Galeria: viewtopic.php?t=10331
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: totmes (gonciu) »

napisałem e-maila do Zastec-a i odpisali mi ze taka przyjemnośc 150zł, to troche drogo zwarzywszy ze mam kawał drogi,
Obrazek
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Nareszcie KL-ZE w klubie :D Brawo :!: :!: :!: =D>

Gturbo, a jakie Ty masz modyfikacje, bo jestem bardzo ciekawy?
BEAUTY...POWER...SOUL...
totmes (gonciu)
Posty: 379
Rejestracja: 2005-09-30 16:45
Galeria: viewtopic.php?t=10331
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: totmes (gonciu) »

dzis odzyły vrisy, zamontowałem układzik od mbmastera box vris , i cieka jak rakieta :D , miałem mały pożar :D dosłownie zapaliły sie hamulce(okładziny) :shock: , a przez miasto o mały włos bym sie nie zabił, (180km/h) przez miasto a tam baba z bramy wyjeżdża :shock: :shock: , myslałem ze juz po mnie, (pierwszy i ostatni raz tak szalałęm) , a smrud niesamowity, opony i klocki do wymiany,

jedynka a tu w miejscu stoje-patrze 6,5tys obr no to dwójka i parze dalej w miejscu :shock: :D :D , i oponki łyse,

jeszcze pozostało mi tak: jestem w trakcie spawania "baranów" kolektora wylotowego , wiec bedzie super
i skołowanie ecu i przepływomierza od klze, (chyba juz niedługo)
i to by było z silnikiem na tyle,

pozostaje mi pózniej zadbać o wygląd probka, minowicie:
nowiutki lakierek + spojlerek + zderzaczki+ progi i natym bym zakończył dzieło probaska, :D

moze na sam koniec cztery wydechy ale to chyba na wiosne
Obrazek
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Widzę że wreszcie odchyliłeś przepustnicę na max :D Moje gratulacje z za...stego silnika. Ciekawe jak wypadłoby KL-ZE w konfrontacji ze wzmocnionym KL RX-a :?:
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster »

Niestety widzialem na 2 autach nawet mialem okazje sie scigac i Kl-ZE pownien wciagnac nosem RX-a pomimo modyfikacji.
Obrazek
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Ale pamiętajcie tu komputer jest z kl więc nie mówił bym hop a rx ma kilka modyfikacji więc nie wiadomo do końca jak by to było ;)
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Nie powiem - z chęcią przy najbliższej okazji możemy stawać :-) Gratuluje dokończenia swapa!

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

Goncia ja nie chce cie miec na sumieniu :lol:
Teraz osobista uwaga goncia. Nigdy ale to nigdy nie przekrecaj obrotow wiencej niz 7500 rpms bo zdarza sie ze zawor moze sie znalesc w cylindrze. Jesli chcesz kreci wyzej co nie ma wiekszego wplywu na moc musisz kupic zawleczki jak retainers z tytanu.
Co do moich modyfikacji Dymek to mam tak.
KLZE, Sprzeglo ACT, wydech Greddy. Mam tez ECU i przeplywke ale nie zalozona. MOje auto teraz stoii w garazu i jest sporadycznie jezdzone, ale wiekszosci przepalane. Jak wiesz mialem probelmy z lakierem jak to kiedys moj dobry kolega zrobil mnie w balona wiesz o czym mowie. Pomalowalem auto jeszcze raz za 2000 zl i wyglada teraz jak nowy. Teraz nie mam czasu ale jak tylko znajde czas to bede chcial skonczyc swoj silnik do turba. Mam juz wszytko co potrzebne i nawet wczoraj kupilem nowe popychacze. CZy ktokolwiek zna firme ITM?, chodzi mi o jakosc. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... AMEWA%3AIT
Jeszcze musze kupic w dobrym stanie skrzynie biegow od mazdy MX6l lub 626 V6 z rocznikow 95-97 w dobrym stanie. Jesli sledziles moj turbo project na probe.net to wiesz jakie rzeczy mam.
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

ooo..widze ze jakis potwor szykuje 8)

pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
Indi
Posty: 97
Rejestracja: 2004-09-06 19:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Indi »

Sprawdż sobie CKP1, bo może masz uszkodzony. Po 95.r jest tylo jeden czujnik położenia wału i przy uszkodzeniu go auto jest unieruchomione.
W twojim przypadku może to było przyczyną problemu z podłączeniem układu.
Jak tam sprawa z przepływką :?:


pozdro 4ALL
Ford PROBE Blue 2.5 V6 96r.
Ford PROBE Black 2.0 16v 95r.
Takie były teraz jest taki
Ford PROBE Red 2.5 V6 96.r 72Kkm
Obrazek
Obrazek
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

Ja jezdze na KL03 ECU i nie mam zadnego problemu. Mialem wsadzony ECU od KLZE ale nastopil problem bo ecu byl od roczniaka 93-94 a moj jest 95 i od tego roczniak zaszly zmiany w aparacie zaplonowym jak i czujnikach temperatury. Mysle ze moc goncia powinienes sprawdzic na hamowni aby sprawdzic ubytek mocy na KL03 ecu.
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

mbmaster pisze:Niestety widzialem na 2 autach nawet mialem okazje sie scigac i Kl-ZE pownien wciagnac nosem RX-a pomimo modyfikacji.
Ale zauważ, że niestety gonica ma tylko silnik KLZE a kompa zwykłego,bez kompa i przepływki to jest moc w granicach 180-185KM i tak ładnie, ale sądzę, że w tym momencie RX-owi nie dał by rady :twisted:
Ostatnio zmieniony 2006-08-13 22:52 przez Kędziorek, łącznie zmieniany 1 raz.
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster »

A to mozliwe.
Obrazek
totmes (gonciu)
Posty: 379
Rejestracja: 2005-09-30 16:45
Galeria: viewtopic.php?t=10331
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: totmes (gonciu) »

koledzy wszystko w swoim czasie :D :D bedzie ecu i bedzie przepływka (moze juz niegługo) :D :D

ps. a znacie w katowicach albo oklice katowic niedroga hamownie??
Obrazek
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

A skąd ECU i przepływka? Tak z ciekawości, bo je bardzo ciężko dostać.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”