KLZE w Autku wykres w odpowiednim dziale.
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
To morze trujnug?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
dokładnie, tak zrobiłem i pomogło,Sqad,MISIEK pisze:Nawiew Ci się nie przełącza bo masz źle podciśnienie podpięte albo nie jest podpięte w ogóle. Kolektor KLZE ma inaczej niż KL, trzeba zastosować trujnik do przzewodu który idzie do kabiny i wpiąć się w istniejące podciśnienie pod maską, chyba że to coś innego, ale RX miał tą samą sytuacje.
teraz wszystko juz jest ok (no poza tym prędkościomierzem ale to chyba kabelki/lek przerwany
piękinie sie zbiera ale co do konkretnych odczuć to wam narazie nie powiem dlatego ze go jeszcze pożądnie nie testowałem dlatego ze długo stał silnik i trzeba go troche rozruszać wiecc jak zrobie kilaset kilometrów to sie wtedy potestuje
no to chyba byłoby na tyle w tym temacie, no moze poza tym ze powrzucam jeszcze klika fotek i opisze (spróbuje opisać) wrazenia z jazdy
a na koniec to wielkie podzienkowania wszystkim którzy pomogli mi, a w szczególności kolegom Gturbo i MISIEK-owi,
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
zdjęcia słabej jakości ale nie mam czym zrobić:
i małą przeróbkę robie kolektora wydechowego zobaczcie sami
i na koniec trzeba sprawdzić na hamowni
i małą przeróbkę robie kolektora wydechowego zobaczcie sami
i na koniec trzeba sprawdzić na hamowni
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
ooo moj kolektor ssacy
..silniczek piekny i czekam na ten wykresik
..silniczek piekny i czekam na ten wykresik
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
tak mysle ze moze w sobote sie wybiore ale mam dosyc daleko do najbliższej hamowni(łódż) czy ktos moze wie czy w czestochowie jest jakas hamownia?? a jak nie to w łodzi -gdzie (moze ktos ma jakis namiar??) i ile taki test kosztuje?? dzieki
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- el_talerzos
- Posty: 375
- Rejestracja: 2005-08-09 20:05
- Samochód: model wiadomy,94r 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=7985
- Lokalizacja: Łódź - Bournemouth
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
napisałem e-maila do Zastec-a i odpisali mi ze taka przyjemnośc 150zł, to troche drogo zwarzywszy ze mam kawał drogi,
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
dzis odzyły vrisy, zamontowałem układzik od mbmastera box vris , i cieka jak rakieta , miałem mały pożar dosłownie zapaliły sie hamulce(okładziny) , a przez miasto o mały włos bym sie nie zabił, (180km/h) przez miasto a tam baba z bramy wyjeżdża , myslałem ze juz po mnie, (pierwszy i ostatni raz tak szalałęm) , a smrud niesamowity, opony i klocki do wymiany,
jedynka a tu w miejscu stoje-patrze 6,5tys obr no to dwójka i parze dalej w miejscu , i oponki łyse,
jeszcze pozostało mi tak: jestem w trakcie spawania "baranów" kolektora wylotowego , wiec bedzie super
i skołowanie ecu i przepływomierza od klze, (chyba juz niedługo)
i to by było z silnikiem na tyle,
pozostaje mi pózniej zadbać o wygląd probka, minowicie:
nowiutki lakierek + spojlerek + zderzaczki+ progi i natym bym zakończył dzieło probaska,
moze na sam koniec cztery wydechy ale to chyba na wiosne
jedynka a tu w miejscu stoje-patrze 6,5tys obr no to dwójka i parze dalej w miejscu , i oponki łyse,
jeszcze pozostało mi tak: jestem w trakcie spawania "baranów" kolektora wylotowego , wiec bedzie super
i skołowanie ecu i przepływomierza od klze, (chyba juz niedługo)
i to by było z silnikiem na tyle,
pozostaje mi pózniej zadbać o wygląd probka, minowicie:
nowiutki lakierek + spojlerek + zderzaczki+ progi i natym bym zakończył dzieło probaska,
moze na sam koniec cztery wydechy ale to chyba na wiosne
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Goncia ja nie chce cie miec na sumieniu
Teraz osobista uwaga goncia. Nigdy ale to nigdy nie przekrecaj obrotow wiencej niz 7500 rpms bo zdarza sie ze zawor moze sie znalesc w cylindrze. Jesli chcesz kreci wyzej co nie ma wiekszego wplywu na moc musisz kupic zawleczki jak retainers z tytanu.
Co do moich modyfikacji Dymek to mam tak.
KLZE, Sprzeglo ACT, wydech Greddy. Mam tez ECU i przeplywke ale nie zalozona. MOje auto teraz stoii w garazu i jest sporadycznie jezdzone, ale wiekszosci przepalane. Jak wiesz mialem probelmy z lakierem jak to kiedys moj dobry kolega zrobil mnie w balona wiesz o czym mowie. Pomalowalem auto jeszcze raz za 2000 zl i wyglada teraz jak nowy. Teraz nie mam czasu ale jak tylko znajde czas to bede chcial skonczyc swoj silnik do turba. Mam juz wszytko co potrzebne i nawet wczoraj kupilem nowe popychacze. CZy ktokolwiek zna firme ITM?, chodzi mi o jakosc. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... AMEWA%3AIT
Jeszcze musze kupic w dobrym stanie skrzynie biegow od mazdy MX6l lub 626 V6 z rocznikow 95-97 w dobrym stanie. Jesli sledziles moj turbo project na probe.net to wiesz jakie rzeczy mam.
Teraz osobista uwaga goncia. Nigdy ale to nigdy nie przekrecaj obrotow wiencej niz 7500 rpms bo zdarza sie ze zawor moze sie znalesc w cylindrze. Jesli chcesz kreci wyzej co nie ma wiekszego wplywu na moc musisz kupic zawleczki jak retainers z tytanu.
Co do moich modyfikacji Dymek to mam tak.
KLZE, Sprzeglo ACT, wydech Greddy. Mam tez ECU i przeplywke ale nie zalozona. MOje auto teraz stoii w garazu i jest sporadycznie jezdzone, ale wiekszosci przepalane. Jak wiesz mialem probelmy z lakierem jak to kiedys moj dobry kolega zrobil mnie w balona wiesz o czym mowie. Pomalowalem auto jeszcze raz za 2000 zl i wyglada teraz jak nowy. Teraz nie mam czasu ale jak tylko znajde czas to bede chcial skonczyc swoj silnik do turba. Mam juz wszytko co potrzebne i nawet wczoraj kupilem nowe popychacze. CZy ktokolwiek zna firme ITM?, chodzi mi o jakosc. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... AMEWA%3AIT
Jeszcze musze kupic w dobrym stanie skrzynie biegow od mazdy MX6l lub 626 V6 z rocznikow 95-97 w dobrym stanie. Jesli sledziles moj turbo project na probe.net to wiesz jakie rzeczy mam.
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
Ja jezdze na KL03 ECU i nie mam zadnego problemu. Mialem wsadzony ECU od KLZE ale nastopil problem bo ecu byl od roczniaka 93-94 a moj jest 95 i od tego roczniak zaszly zmiany w aparacie zaplonowym jak i czujnikach temperatury. Mysle ze moc goncia powinienes sprawdzic na hamowni aby sprawdzic ubytek mocy na KL03 ecu.
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ale zauważ, że niestety gonica ma tylko silnik KLZE a kompa zwykłego,bez kompa i przepływki to jest moc w granicach 180-185KM i tak ładnie, ale sądzę, że w tym momencie RX-owi nie dał by radymbmaster pisze:Niestety widzialem na 2 autach nawet mialem okazje sie scigac i Kl-ZE pownien wciagnac nosem RX-a pomimo modyfikacji.
Ostatnio zmieniony 2006-08-13 22:52 przez Kędziorek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
koledzy wszystko w swoim czasie bedzie ecu i bedzie przepływka (moze juz niegługo)
ps. a znacie w katowicach albo oklice katowic niedroga hamownie??
ps. a znacie w katowicach albo oklice katowic niedroga hamownie??
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt: