Jeżeli chodzi blache osłaniającą ECU, to wystarczy śruby z okrągłymy zkończeniami rozwiercić i zastąpić zwykłymi śrubami, blache lepiej zostawić spełnia role ochrony mechanicznej i ekranującej.
Jeżeli chodzi o sygnały to jest kilka sposobów na zlokalizowanie.
Rozumiem że głównie chodzi o sygnał z TPS-a i tzw tacho, wystarczy posiadać miernik uniwersalny, z 1,5 metra przewodu.
UWAGA: WSZYSTKO ROBIMY PRZY ODłąCZONYM AKU
Miernik ustawiamy na sprawdzanie tzw przejść i jeden koniec przewodu(1,5m) wpinamy do wtyczki tps-a (wcześniej oczywiście ją ściągamy) potrzebny nam sygnał to TP(zwykle żółty kabel)niżej jest opis sygnałów wtyczki z tpsa zaczerpnięty ze strony
www.ford-probe.net , drugi koniec przewodu łączymy z końcówką miernika, a drugą końcówką miernika sprawdzamy poszczególne piny na wtyczkach przy ECU.
http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=40
Podobnie postępujemy przy szukaniu sygnały z tzw Tacho.
Ale tu są dwie możliwości, sygnał z aparatu zapłonowego lub CKP2(głównie roczniki po 95, ale w tedy trzeba przekalibrować układ sterowania Vrisów).
Jeżeli chodzi o sygnał z CKP2, to ta sama historia jak z tps-em wedle opisu ze strony
www.ford-probe.net, potrzebny sygnał to CKP2
http://www.ford-probe.net/index.php?opt ... &Itemid=40
Zamieściłem też opis sygnałów we wtyczkach z aparatu zapłonowego
http://www.fordprobe.pl/upload/files/95disty02.jpg
postępujemy analogicznie jak wyżej.
pozdro 4ALL
Ford PROBE Blue 2.5 V6 96r.
Ford PROBE Black 2.0 16v 95r.
Takie były teraz jest taki
Ford PROBE Red 2.5 V6 96.r 72Kkm
![Obrazek](http://images20.fotosik.pl/151/376df112f706e38f.jpg)