świec nie zalewa, zawory też nie mają śladu wody i jestem w kropce bo niwiem co czynić dalej, jak już się rozgrzeje to nie dymi
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
CO WY NA TAKI PRZYPADEK
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Za mało szczegółowo opisałeś jak kopci ale "chyba "wiem co jest grane bo miałem podobnie w fordzie sierra.Ustawimy sie jakoś i pogadamy mój nr 886894437.mak500 pisze:Właśnie kupiłem probka 2 2.0 i mam problem taki że jak rano go pale to strasznie kopci, tak że star przy nim to pikuś. dym koloru białego więc pomyślałem uszczelka jednak po wymianie niewiele się zmieniło.
świec nie zalewa, zawory też nie mają śladu wody i jestem w kropce bo niwiem co czynić dalej, jak już się rozgrzeje to nie dymi![]()
CO WY NA TAKI PRZYPADEK
Kiedyś mi pisałeś, że przyczyną dymienia była lambda, teraz mówisz, że pompa. Co ma pompa do kopcenia podczas odpalania??? Pompuje za dużo wody do cylindrówel_talerzos pisze:Ja bym obstawiał pompę wody - też przed wymianą tak miałem i nie wiedziałem co, dopiero jak mi całkiem padła to wiedziałem jaka była przyczyna
Mak pisze:narazie to brakuje mi turbiny z poprzedniego
Ale niestety tak jestOLEY pisze:Cholera, nie chce mi się wierzyć, że branie oleju może objawiać się bialutkim dymem. a też stawiałbym na wodę (płyn?)
Napisałeś, że jak się rozgrzeje, to dymienie znika. Myślę, że to nie wina oleju.
200% wina oleju, czasami nawet ubywa 1l na 1000 km, a płyn chłodzączy bez zmian.OLEY pisze:Cholera, nie chce mi się wierzyć, że branie oleju może objawiać się bialutkim dymem. a też stawiałbym na wodę (płyn?)
Napisałeś, że jak się rozgrzeje, to dymienie znika. Myślę, że to nie wina oleju.
Teraz mam już 3wingerman pisze: Nie wiem jak Policzy kogos kto ma 2 posty