Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
napiecie
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
napiecie
witam
wiec jest tak:
wystepuje dosc spory spadek napiecia przyz zalaczaniu sie wiatraka lub nawet przy opuszczaniu szyb ,jest widoczny i odczuwalny ,,,czy oznacza to stary akumulator czy ????
wiec jest tak:
wystepuje dosc spory spadek napiecia przyz zalaczaniu sie wiatraka lub nawet przy opuszczaniu szyb ,jest widoczny i odczuwalny ,,,czy oznacza to stary akumulator czy ????
probe 2,5l v6 24v 1994
[img]

- Emil
- Posty: 100
- Rejestracja: 2006-05-03 19:57
- Galeria: viewtopic.php?t=8658
- Lokalizacja: Głogów
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- Bogdan9999
- Posty: 4265
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
A ja mam rybki (regulator) na stałe wyciągnięte na zewnątrz puszki (alternatora).
Te wewnątrz były (i są) lekko nieświeże.
Te wewnątrz były (i są) lekko nieświeże.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Się podczepię bo tytuł odpowiedni
Mianowicie chyba mi zdycha aku. Jak odpalam po jakichś 12godzinach to czuje że zaczyna mu brakować kopa rozruchowego. Jeszcze niedawno dosłownie dostawał momentalnego "kopa" rozruchowego, a teraz zaczyna go brakować na rozruchu
Sprawdzałem dziś napięcie w aku kiedy silnik był jeszcze ciepły i wyszło 12,83. Jak odłączam klemę minusową i przykładam miernik do klemy i minusa aku pokazuje 12.20,mam taki alarm że jak rozłączam aku to zaczyna wyć(ma swoją osobną baterię). Czyli wygląda że coś żre ok 0,6(może jednak alarm). Obstawiam że po czterech dniach bez odpalania, już by nie odpalił
Alternator ładuje ponad 14, teraz moje pytanko, czy jak wszystko jest wyłączone auto może mieś aż taki pobór prądu, czy też wygląda na to że coś mi na bezczelnego wcina prąd? Jutro z rańca zmierzę ile prądu uciekło i napiszę. Pozdrawiam



Let The Galaxy Burn....
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Więc po nocy napięcie w aku wynosi 12,52, czyli spadło o 0,3, mech- elektryk twierdzi że pobór prądu jest w normie. Zalecił mi jednak wymianę elektrolitu i naładowanie baterii, co już uczyniłem
Dodatkowo rano zmierzyłem ile daje ładowania alternator, jak odpaliłem ,a wszystkie urządzenia pobierające prąd były wyłączone, to ładowanie wynosiło 14,52, jak włączyłem światła nadmuch i inne pierdoły ładowanie wzrosło do 14,80. Też mówił że norma
Pozdrawiam


Let The Galaxy Burn....
Czy coś "żre" prąd czy nie, to pokaże pomiar natężenia [A]. Pomiary napięcia nic Ci nie powiedzą. A odnośnie pomiaru napięcia to mierzy się zawsze kilka godzin po zaprzestaniu ładowania, aż elektrolit się uspokoi i ta wartość 12,51-12,53 to jest typowa i poprawna.HellHound pisze:Się podczepię bo tytuł odpowiedniMianowicie chyba mi zdycha aku. Jak odpalam po jakichś 12godzinach to czuje że zaczyna mu brakować kopa rozruchowego. Jeszcze niedawno dosłownie dostawał momentalnego "kopa" rozruchowego, a teraz zaczyna go brakować na rozruchu
Sprawdzałem dziś napięcie w aku kiedy silnik był jeszcze ciepły i wyszło 12,83. Jak odłączam klemę minusową i przykładam miernik do klemy i minusa aku pokazuje 12.20,mam taki alarm że jak rozłączam aku to zaczyna wyć(ma swoją osobną baterię). Czyli wygląda że coś żre ok 0,6(może jednak alarm). Obstawiam że po czterech dniach bez odpalania, już by nie odpalił
Alternator ładuje ponad 14, teraz moje pytanko, czy jak wszystko jest wyłączone auto może mieś aż taki pobór prądu, czy też wygląda na to że coś mi na bezczelnego wcina prąd? Jutro z rańca zmierzę ile prądu uciekło i napiszę. Pozdrawiam
Co do alternatora to napięcie ładowania akumulatora nie powinno przekraczać 14,4 V. Tak więc masz ciut dużo ... chociaż czy taka różnica jest groźna, to trudno powiedzieć.
wiśniowe gt 96'
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Podczepię się pod temat bo też coś mam z napięciem. A mianowicie mimo że mam słaby akumulator to jak jest Probek zimny odpala od razu na wszystkich garach i równo chodzi. Jak jest ciepły to dłużej kręci i ledwo ledwo zaskakuje jakby się dusił ale po chwili pracuje równo znowu. Naprawiałem moduł, cewkę, wszystkie przebicia w elektryce jakie były i wszystko jest ok tylko ten problem jak był tak jest. Czy ktoś się może orientuje co to może być za ciekawostka przyrodnicza? 

Probe II GT 2.5V6 93r.
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Czytałem ostatnio na Scorpio Team(2,9 Cosi) o podobnym przypadku. Jak zimny to pali idealnie, jak ciepły to ciężko, nie równo, i długo. Okazało się wtryskiwacz były zasyfione. Koleś zalał, czyściciela do baku i po jakimś czasie grało. Ale jak to mówią wysoka temperatura wrogiem elektryki
Zaglądałeś do świec?

Let The Galaxy Burn....
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Chyba przedmiesiączkowymLuxMario pisze:Podczepię się pod temat bo też coś mam z napięciem.

Wpisz w wyszukiwarce odpal* ciep* (od problemów z odpalaniem, gdy ciepły) i zaznacz wyszukiwanie wszystkich słów w II generacji.
A

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





Re: napiecie
Witam. Czy przyczyną zbyt wysokiego ładowania może być uszkodzony regulator? ładowanie u mnie wynosi 14,52-14,60V. A stan naładowania akumulatora 12,21V. Dodam, że akumulator rozładowuje się gdy samochód kilka dni stoi nie jeżdżony (około 3) Akumulator nie ma jeszcze nawet 1 roku.
2.5 II generacja 94r
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: napiecie
Bez obciążenia alternator powinien wytwarzać napięcie do około 14,7V. wygląda, że u Ciebie jest ok. Sprawdź jeszcze napięcie pod obciążeniem: włącz wszystkie odbiorniki prądu jakie możesz. Nie powinno spaść poniżej 11,5V-12V
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: napiecie
Jeżeli dobrze ci ładuje a na to wygląda to opcje są w sumie dwie - akumulator się kończy ( akumulatory czasem padają przed końcem gwarancji) lub coś ci wcina prąd - czytałem gdzieś że bywają radia które pobierają dużo prądu na uśpieniu , lub jakieś wzmacniacze. Mnie tak rozładowywał akumulator zegarek ;/ bo świecił bez przerwy. Dokładniej co i jak pisałem tutaj http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 45#p259045 możesz poczytać a nóż ci pomoże. Ostatecznie możesz jechać do firmy od akumulatorów oni maja specjalne mierniki i ci powiedzą czy dobrze ci ładuje i czy akumulator się chrzani .
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r
Niech gra muzyka i gaz do dechy

Komu w drogę temu pedał w podłogę :]