Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Czy zwiększa się spalanie przy zastosowaniu zwężki ???
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Panowie, odświeżam temat!!!
Po pierwsze primo: co daje ta śrubka na przepływce, co jest pokazana na zdjęciu?

Po drugie primo: czy ma ktoś może do sprzedania chip zmieniający mapy zapłonu i przesuwający granicę odcięcia do 16PSI?
Po trzecie primo: czy uważacie że 1bar (14,55PSi) to jest już niebezpieczne ciśnienie dla silnika i turbiny?
Po pierwsze primo: co daje ta śrubka na przepływce, co jest pokazana na zdjęciu?

Po drugie primo: czy ma ktoś może do sprzedania chip zmieniający mapy zapłonu i przesuwający granicę odcięcia do 16PSI?
Po trzecie primo: czy uważacie że 1bar (14,55PSi) to jest już niebezpieczne ciśnienie dla silnika i turbiny?
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Bogdan9999
- Posty: 4266
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Nie wiem na 100% czy to akurat od tego ale jak rozebrałem to były pęknięte. Choc sądząc po nagarze jaki był od spalin w pęknięciu świadczy o tym ze już wcześniej musiało sie to stać. Podejrzewam że musiało to stać sie wtedy gdy stał rok czasu i gosciu sprowadzajac go do Polski odpalił a pewnie pierścienie sie ciut przyblokowały. 

PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4

- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Jak chcesz dmuchać 1 bar to musisz być pewien na 100% :
-że silnik jest całkowicie sprawny
-że układ paliwowy na pewno wydoli (sprawdź ciśnienie paliwa,i doładowanie zwiększaj powoli,monitorując AFR)
-że zapłon jest niezawodny(nowe przewody,kopułka ,palec,świece irydowe lub platynowe
Przyda się też kilka przeróbek ,ale te już masz: wolny wydech,bov
Koniecznie zmienione mapy wtrysku paliwa
Ryzyko i tak jest bo wszstko pracuje na granicy wydajności i wytrzymałości,ale u mnie na razie jest ok.
Na co dzień latam na 0,9 bara.
ps. Jak chcesz chip to daj znać na pw.
-że silnik jest całkowicie sprawny
-że układ paliwowy na pewno wydoli (sprawdź ciśnienie paliwa,i doładowanie zwiększaj powoli,monitorując AFR)
-że zapłon jest niezawodny(nowe przewody,kopułka ,palec,świece irydowe lub platynowe
Przyda się też kilka przeróbek ,ale te już masz: wolny wydech,bov
Koniecznie zmienione mapy wtrysku paliwa
Ryzyko i tak jest bo wszstko pracuje na granicy wydajności i wytrzymałości,ale u mnie na razie jest ok.


ps. Jak chcesz chip to daj znać na pw.
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Wszystkie wymogi spełniam:
Kable i świece iridiowe, całkowicie przelotowy wydech 2,5 cala, stożek z króciutkim dolotem, BOV, MBC, zestaw monitorujący (AFR, temp oleju i nowy Boost). Boję się tylko o sprzęgło, ale jak nie będę nim ślizgać to myślę że wytrzyma.
Moją ostatecznę przeróbką jeśli chodzi o turbo ma być właśnie 1bar - wtedy daję już spokój ze zwiększaniem ciśnienia
Kable i świece iridiowe, całkowicie przelotowy wydech 2,5 cala, stożek z króciutkim dolotem, BOV, MBC, zestaw monitorujący (AFR, temp oleju i nowy Boost). Boję się tylko o sprzęgło, ale jak nie będę nim ślizgać to myślę że wytrzyma.
Moją ostatecznę przeróbką jeśli chodzi o turbo ma być właśnie 1bar - wtedy daję już spokój ze zwiększaniem ciśnienia

BEAUTY...POWER...SOUL...
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Pachnie mi to awarią wastgate-a lub regulatora 

Ostatnio zmieniony 2006-10-03 22:28 przez MARCO, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
jaka jest średnica wewnętrzna przewodu w którym jest zwężka??
u mnie przy próbie wyjęcia go widze że jest caly sparciały i trzeba by go wymienić a stuki co probek jest mi potrzeby i jak będe go wyciągał to od razu chciałbym mieć drugi
u mnie przy próbie wyjęcia go widze że jest caly sparciały i trzeba by go wymienić a stuki co probek jest mi potrzeby i jak będe go wyciągał to od razu chciałbym mieć drugi
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
wkońcu wymieniłem wężyk na nowy, założyłem zwężke najpierw 0,8 a potem 0,65 i za cholere wskaźnik doładowania nie wychyla sie dalej niż 7psi., nie wiecie może co jest grane?? przecież otwory w zwężkach sporo sie różnią między sobą i wskazówka chyba powinna sie troche inaczej między nimi wychylac...a tu obojętne czy to zwężka seryjna, czy 0,8 czy 0,65...dodam że seryjną całkiem wyciągnołem...prosze o pomoc bo chciałbym uzyskać te 12psi a cosik nie idzie
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz