No i wreszcie zagazowałem proboszcza. Oczywiście sekwencja butla w koło. Jeszcze za mało czasu minęło aby stwierdzi czy był to trafny wybór (miałem wahania między zwykłą instalacją a sekwencją). Narazie po pierwszych 50 km jestem zadowolony .
Pozdrawiam
heh... i pomyśleć że rok temu dałem 2200 za zwykłą instalacje .... fakt że chodzi bez problemu ale co sekwencja to sekwencja..
ciekawe ile by kosztowała przeróbka na sekwencje
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
za ok 2tys juz mozesz na allegro kupic sekwencje:] wtedy tylko sprzedac stara i zalozyc sekwencje;) w dowod juz masz wbity gaz wiec problemow nie bedzie
Ostatnio zmieniony 2006-10-17 20:26 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziś śmigałem na trasie mały teścik idzie pięknie. I jeszcze znalazła się czerwona calibra (gość po 50 do tego 3 lalki z liceum więc chciał się pokazać nie wyszło mu) piękna pogoda co chcieć więcej. Spalanie nie odbiega od znacznie normy.
Co do ceny faktycznie obdzwoniłem kilku gazoli i ceny różne. Ten gazownik już jednego probaska gazował więc zna temat i cene też opuścił normalnie to by było około 2900.
Panowie czytam to czytam, i mam pytanko czy do Turbo moze zalozyc zwykly gaz??? bo ja dzwonilem do gazownikow i mowia ze tylko sekwencja...
a tutaj lukam ze niektorzy maja zwykla to bylo by bardzo duzym pozytywem jak dla mnie:)
Zwykła instalacja BRC kosztować cię będzie około 1600 zl zależy też od regionu kraju i od gazownika. Ja do swojego zalożylem za 1200 zł ale poprostu w tej branży pracuję więc mam po kosztach. A no i mixer mam od Audi 1.8 T (a tani nie byl). Tylko zdajesz sobie sprawę że frówać to już tak nie będzie jak na benzynie.Ja dodatkowo wrzyucilem silnik krokowy i jeżdże na śrubie i to dość skręconej na mniejsze spalanie.Ale teraz i tak moc mi nie potrzebna bo mi turbina umarla.
czyli rozumiec ze zwykla zamontuje za okolo 1600 hmmm az tak malo na zwykla to nie jest...
a co do tego fruwania to mi nie potrzebny jest do jakis tam wyscigów tylko zebym mogl nim oszczedniej jezdzic bo w tej chwili to mnie pozera na kasie:(
a co najwazniejsze wiecej i na dluzsze trasy
przecież mając zwykły gaz i chcąc się z kimś sprawdzić spod świateł można przełączyć na benzynę, objechać kolesia i wrzucić z powrotem na gaz
jak masz sekwencje to raczej tego nie musisz robic
Krzycho pisze:przecież mając zwykły gaz i chcąc się z kimś sprawdzić spod świateł można przełączyć na benzynę, objechać kolesia i wrzucić z powrotem na gaz
jak masz sekwencje to raczej tego nie musisz robic
nom paparcie zioma z wojewodztwa
a co do tego gazu, czyli w jakich granicach tak na serio zaloze zwykla instalacje...
interesuje mnie woj. łodzkie a szczegolnie poludnie od Łodzi:) znacie jakis zaufanych speców:)