Dodatkowe wskaźniki
Używam wskaźników Autogauge już dwa lata, seria indiglo AFR ,boost,temp.oleju
Jestem zadowolony,BOOST wskazuje idealnie.AFR chyba też (bo silnik jeszcze żyje),a temperatura oleju nawet jak przekłamuje z 5 stopni to i tak nie ma znaczenia.
Jestem zadowolony,BOOST wskazuje idealnie.AFR chyba też (bo silnik jeszcze żyje),a temperatura oleju nawet jak przekłamuje z 5 stopni to i tak nie ma znaczenia.
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
To są fotki dwójki KALIIego - jeszcze kilka D.Generacji w Wawie ma wskaźniki na słupku. Wygląda ok - na pewno dużo lepiej, niż u Drzymka. Mocowanie jest ładnie wyrównane szpachlą i pomalowane tak, że nie widać miejsca łączenia. A czy ładne - kwestia gustu. Czy tarcze indiglo są ładne, czy odpustowe?
IMO jedynki GT nie potrzebują tego dowartościowania
IMO jedynki GT nie potrzebują tego dowartościowania
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Otóż w weekend zamontowałem dodatkowe wskaźniki i czy:
Oto jak wyglądają:
Patrzy się na nie super, bo zerkając na nie widzę wszystkie 3 na raz. Są na jednej linii i patrząc na obrotomierz od razu widzę też wskazania na dodatkowych wskaźnikach.
P.S. Teraz to aż się prosi Indiglo
to bym się kłócił Efekt końcowy jest super, a w nocy to po prostu powala. Wskaźniki są skierowane prosto na mnie i jest mi łatwiej na nie patrzeć niż byłyby na słupku, dodatkowo mogę sobie regulować ich nachylenie i obrót.Robert pisze: na pewno dużo lepiej, niż u Drzymka
Oto jak wyglądają:
Patrzy się na nie super, bo zerkając na nie widzę wszystkie 3 na raz. Są na jednej linii i patrząc na obrotomierz od razu widzę też wskazania na dodatkowych wskaźnikach.
P.S. Teraz to aż się prosi Indiglo
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Sorry - wg mnie wyglądają jak naklejony piesek z kiwającą się główką.
Tylko pieski nie były podświetlane.
Brakuje jeszcze naklejanej świecącej antenki na dachu, niepotrzebnie sprzedanych neonów i rzeczywiście tarcz indiglo.
Ale to moje subiektywne zdanie.
Tylko pieski nie były podświetlane.
Brakuje jeszcze naklejanej świecącej antenki na dachu, niepotrzebnie sprzedanych neonów i rzeczywiście tarcz indiglo.
Ale to moje subiektywne zdanie.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
Drzymek ty wiesz ze zawsze mi sie podobają Twoje modyfikacje....ale Robert ma racje i popieram to co napisał.
Lepiej by wyglądały wskaźniki na słupku. Fakt więcej roboty z tym jest bo to trzeba szpachlować malować ale wiem ze jak sie postarasz to to zrobisz.Naprawde teraz te auto w środku wygląda jak duży fiat tuning albo maluch.
Takie jest moje zdanie.
Lepiej by wyglądały wskaźniki na słupku. Fakt więcej roboty z tym jest bo to trzeba szpachlować malować ale wiem ze jak sie postarasz to to zrobisz.Naprawde teraz te auto w środku wygląda jak duży fiat tuning albo maluch.
Takie jest moje zdanie.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
No to po mnie pojechaliście...
A ja od początku chciałem mieć taką obudowę, bo nie mam tripa i tam było tak goło, poza tym zawsze mi się podobały takie dodatowe wskaźniki na środku...
A na słupku, to by mi tylko wsiadanie utrudniały (wystarczy że już są pasy).
Poza tym to jest lepsze rozwiązanie, bo patrze na obrotomierz i widzę od razu zegar z ciśnieniem, a jak by był na słupku, to albo, albo...
A ja od początku chciałem mieć taką obudowę, bo nie mam tripa i tam było tak goło, poza tym zawsze mi się podobały takie dodatowe wskaźniki na środku...
A na słupku, to by mi tylko wsiadanie utrudniały (wystarczy że już są pasy).
Poza tym to jest lepsze rozwiązanie, bo patrze na obrotomierz i widzę od razu zegar z ciśnieniem, a jak by był na słupku, to albo, albo...
Ostatnio zmieniony 2006-10-23 12:21 przez Drzymek, łącznie zmieniany 1 raz.
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
Owszem twój probek wyglada na prawde ładnie, ale teraz z zegarami to przesadziłes,
takie to przyklejone, wyglada no coz brzydko, do tego jeszcze widac kabelki
Mówię , że jeśli dodatkowe wskażniki, to albo na słupku, albo jakoś wkomponowane w deske, aby to na prawde ładnie wyglądało
takie to przyklejone, wyglada no coz brzydko, do tego jeszcze widac kabelki
Mówię , że jeśli dodatkowe wskażniki, to albo na słupku, albo jakoś wkomponowane w deske, aby to na prawde ładnie wyglądało
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Musze zgodzić się z przedmówcami. Dodatkowe zegary powinny być ładnie zabudowane by nie psuły lini deski rozdzielczej. Takie sterczące coś na desce psuje wygląg mimo że jest praktyczne.[/url]
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
Drzymek nie przejmuj sie:) jak bym dał na forum zdjecie jak zamontowałem shift lighta to dopiero by po mnie pojechali
Ps.przykreciłem go do obudowy licznika (to musi byc widoczne)
Teraz mi głupio zapytałem jak by wyglądały zegary na słupku a wszyscy pojechali po tobie
Jak mozesz to napisz gdzie sie wpiołes z cisnieniem oleju? bo koło fabrycznego czujnika nie ma za bardzo miejsca i dostepu
Ps.przykreciłem go do obudowy licznika (to musi byc widoczne)
Teraz mi głupio zapytałem jak by wyglądały zegary na słupku a wszyscy pojechali po tobie
Jak mozesz to napisz gdzie sie wpiołes z cisnieniem oleju? bo koło fabrycznego czujnika nie ma za bardzo miejsca i dostepu
Ford Probe 2.2GT USA
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Tak jak w 3000GT będzie ciężko. Ale jakbyś je ładnie obudował i polakierowałw kolerze deski to mogłoby to wyglądać ciekawie.
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Ten drugi jest naprawde fajny. Ile to kosztuje Voodoo?
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Tutaj możesz znaleźć jeszcze kilka innych
http://www.dragon.istore.pl/sklep,405,2 ... 12419.html
http://www.jedrasik.com/pokaz_produkty. ... azwa&str=1
http://www.dragon.istore.pl/sklep,405,2 ... 12419.html
http://www.jedrasik.com/pokaz_produkty. ... azwa&str=1
Ford Probe 2.0 '94r.
Wszyscy tylko słupek i słupek.....nic w tym praktycznego(choć jeden też mam na słupku)
Wskaźniki mają być widoczne bez zbędnych ruchów głowy,mają spełniać określoną funkcję a nie tylko ładnie wyglądać.U Drzymka nie wyglądają wcale źle i zgadzam sie że są lepiej widoczne niż na słupku
Wskaźniki mają być widoczne bez zbędnych ruchów głowy,mają spełniać określoną funkcję a nie tylko ładnie wyglądać.U Drzymka nie wyglądają wcale źle i zgadzam sie że są lepiej widoczne niż na słupku
Ostatnio zmieniony 2006-10-23 23:41 przez MARCO, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Marco jedno drugiego nie wyklucza.
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Zanim zamontowałem wskaźniki przyklejałem je taśmą w różne miejsca i dla mnie najlepsze miejsce jest po prawej stronie konsoli......a chciałem mieć na słupku
......a jaką kto wybierze formę oprawy zegarów to już wyłącznie sprawa gustu własciciela ,a gusta są różne i dobrze, bo czy chcieli byście aby wszystkie proby jednakowe były
......a jaką kto wybierze formę oprawy zegarów to już wyłącznie sprawa gustu własciciela ,a gusta są różne i dobrze, bo czy chcieli byście aby wszystkie proby jednakowe były
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!