Mocniejsza pompa paliwa
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Mocniejsza pompa paliwa
Witam od kilku dni zastanawiam sie nad właśnie tym problemem. Idzie zima a mój zaworek w pompie jest uszkodzony i nie trzyma ciśnienia przez co musze długo kręcić przy zapalaniu co kończy się nie raz przy -30 rozładowaniem akumulatora
Zastanawiam sie na zakupem pompy Warblo 255 l/h ale nie wiem czy to nie jest przypadkiem przegięcie w moim przypadku Po zasięgnięciu informacji nasza pompa oryginalna jak i zamienniki do naszych samochodów maja wydajność 160 l/h a używana jest do silnika który na 150 km seryjnie. Co mnie zdziwiło to to że ta sama pompa i ten sam zamiennik jest stosowana do silnika misia 3000GT 3.0 V6 24V twin turbo VR4. Teraz sie głowie czy opłaca sie wydawać przeszło 400 zł na to aby mieś pompę warblo ?? Jesli seryjna pompa nadąża wykarmić silnik przeszło 300km ?? Może mój FE3N ma ponad 200 km może prawie 300km ale na pewno nie więcej. Więc opłaca sie kupować pompę warblo za ponad 400 zł czy kupić zamiennik oryginalnej za 160 zł ??
Zastanawiam sie na zakupem pompy Warblo 255 l/h ale nie wiem czy to nie jest przypadkiem przegięcie w moim przypadku Po zasięgnięciu informacji nasza pompa oryginalna jak i zamienniki do naszych samochodów maja wydajność 160 l/h a używana jest do silnika który na 150 km seryjnie. Co mnie zdziwiło to to że ta sama pompa i ten sam zamiennik jest stosowana do silnika misia 3000GT 3.0 V6 24V twin turbo VR4. Teraz sie głowie czy opłaca sie wydawać przeszło 400 zł na to aby mieś pompę warblo ?? Jesli seryjna pompa nadąża wykarmić silnik przeszło 300km ?? Może mój FE3N ma ponad 200 km może prawie 300km ale na pewno nie więcej. Więc opłaca sie kupować pompę warblo za ponad 400 zł czy kupić zamiennik oryginalnej za 160 zł ??
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
Re: Pompa paliwa
U mnie masz taká za ponad 500Bogdan9999 pisze:...pompę warblo za ponad 400 zł ...
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Pompa paliwa
Bogdan kupuj tą droższą będzie lepszaTYKWA pisze:U mnie masz taká za ponad 500Bogdan9999 pisze:...pompę warblo za ponad 400 zł ...
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
byłeś chyba bardzo zmęczony jak to pisałeśBodzio pisze:Może mój FE3N ma ponad 200 km może prawie 300km
coś mi się nie bardzo to widzi, samochód który,ma dwa razy więcej mocy dysponuje identyczną pompą paliwawydajność 160 l/h a używana jest do silnika który na 150 km seryjnie. Co mnie zdziwiło to to że ta sama pompa i ten sam zamiennik jest stosowana do silnika misia 3000GT 3.0 V6 24V twin turbo VR4
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
30 litrów spalisz średnio - chwilowe może być -nastokrotnie większe
Czyli średnio da radę, ale chwilami może się przytykać
Czyli średnio da radę, ale chwilami może się przytykać
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
To prawda chwilowe może byś większe do tego musze chyba najpierw kupić zegar ciśnienia paliwa i podepnę go pod listwę wtrysków i sprawdzę przed kupnem pompy czy ciśnienie przy 16 psi nie spada i dam odpowiedź albo jak ktoś mnie ubiegnie to proszę zamieścić wyniki. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
To rzeczywiście taka niewielka różnica prawie nie odczuwalna [proszę proszę proszę] bez takich skeczy.Może mój FE3N ma ponad 200 km może prawie 300km ale na pewno nie więcej.
Jedno jest pewne ''może''
Bogdan jak będziesz miał 300 to ja ci naprawdę pogratuluję osobiście się u ciebie pojawię z dobrą wódeczką.[powaga] Powiem ci że aby uzyskać taki power to trzeba już sporo floty zainwestować w sam silnik to nie takie proste jak ci się wydaje .Tylko nie pisz że to jakaś jechanka na ciebie ale taka jest prawda.\
Dla mnie 200 a 300 to ogromna różnica.
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Kalli w swojej starej jedynce dosc wydłubanej miał 230km a miał dość dużą turbine która jest dwa razy większa od naszej IHI
I sporo innych modów których Ty nie masz
FE3N ma w serii 140km a Ty jak go uturbiłeś to myślisz że będziesz miał przyrost dwu krotny?ja uzyskasz 200km to już będzie coś.
przyrostu ponad 100km już wymagają poważnej ingerencji w układ paliwowy.samochód samym powietrzem nie pojedzie a gdzie elektronika która, niestety ale jest bardzo drogą imprezą
Wy myślicie że chipy i większe doładowanie i już 100km więcej
I sporo innych modów których Ty nie masz
FE3N ma w serii 140km a Ty jak go uturbiłeś to myślisz że będziesz miał przyrost dwu krotny?ja uzyskasz 200km to już będzie coś.
przyrostu ponad 100km już wymagają poważnej ingerencji w układ paliwowy.samochód samym powietrzem nie pojedzie a gdzie elektronika która, niestety ale jest bardzo drogą imprezą
Wy myślicie że chipy i większe doładowanie i już 100km więcej
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Dla mnie też. No dobra koniec tych wywodów hamownia wszystko pokarze jak sprawy stoją albo jak leżą. Jedno jest pewne jak nie przewali mi 250 km to idzie na opych. Napisz Kalii co myślisz na temat tej pompyKALII pisze: Dla mnie 200 a 300 to ogromna różnica.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
nie zarzekaj sie tak...Jedno jest pewne jak nie przewali mi 250 km to idzie na opych.
uczyniles naprawde wielka rzecz.. jestem mozna by rzec (nie znosze tego slowa) Twoim fanem....
Ale niestety chlopaki maja racje ja obstawiam Twoja moc na max 220 km.... tylko.. albo razcej az 220 km... w przednionapedowym aucie to juz poczatek gornej granicy....
PS: jesli naprawde chesz go opchnac to daj znac
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
kalii ma racje pompa to nie duzy wydatek a twoj nowy silnik jest drogi wiec dobra rada nowa pompa co do wydajnosci pompy to pompe 255l/h okresla sie na 500kM wiec 160l/h to max 220-230kM co do dyskusji nad 3000gt panowie pamietajcie ze w tym autku siedzialy jeszcze inne silniki niz tylko 3.0 twin turbo wiec i pompa mogla pasowac
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Odświeżam temat, bo teraz dotyczy bezpośrednio mojego przypadku.
Czy po zainstalowaniu w aucie pompy paliwowej Walbro 255 i regulatora ciśnienia paliwa i ustawieniu go na takie same ciśnienie jak fabryczne wzrośnie spalanie paliwa?
Jeśli wzrośnie, to o ile?
Podkreślam że ustawienie ciśnienia paliwa na regulatorze byłoby takie samo jak jest fabrycznie. (tylko do wariacji by się podkręcało)
Czy po zainstalowaniu w aucie pompy paliwowej Walbro 255 i regulatora ciśnienia paliwa i ustawieniu go na takie same ciśnienie jak fabryczne wzrośnie spalanie paliwa?
Jeśli wzrośnie, to o ile?
Podkreślam że ustawienie ciśnienia paliwa na regulatorze byłoby takie samo jak jest fabrycznie. (tylko do wariacji by się podkręcało)
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ilość zużytego paliwa = ilość wtryśniętego + ubytki.
Ilość wtryśniętego ~ ciśnienie * pojemność wtryskiwaczy * czas otwarcia wtrysków.
Wszystko więc chyba zależy od tego, ile Ci bokiem ucieka
Ilość wtryśniętego ~ ciśnienie * pojemność wtryskiwaczy * czas otwarcia wtrysków.
Wszystko więc chyba zależy od tego, ile Ci bokiem ucieka
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
A kto mówił o szybszej jeździe?
Drzymek zakłada, bo lubi, ustawia wszystko "na fabrykę", nie ciśnie, nie ściga, nie startuje, nie pali...
Drzymek zakłada, bo lubi, ustawia wszystko "na fabrykę", nie ciśnie, nie ściga, nie startuje, nie pali...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade