felgi
felgi
Ostatnio gdy byłem u mechanika, stwierdził on iż Probe I GT ma kierunkowe felgi, oraz zauważył że mam niestety wszystkie 4 felgi lewostronne (tzn. powinny znajdować się one z lewej strony samochodu). Faktycznie u mnie w tych z prawej strony szprychy układają się jakby "przeciwnie" do kierunku jazdy.
W związku z tym dwa pytania:
1. Czy ma rację ?
2. Czy ktoś ma 2 szt prawych alu-felg (może mała zamiana)?
W związku z tym dwa pytania:
1. Czy ma rację ?
2. Czy ktoś ma 2 szt prawych alu-felg (może mała zamiana)?
Probe GT 2.2 Turbo '89
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
a jakie sa wasze doswiadczenia z 17'... nie sa przy duze do jedynki ??? Nie beda przycierac o nadkola ??? Flanker ile on chce za te felgi - Twoje byly fajne
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
ciekaw jestem w jakim stanie sa te felgi na tak niskoprofilowych oponach.
poza tym koszt opon 17 jest abstrakcyjny w porownaniu z tradycyjnymi 15
Tak wiec kolego wojtecki przycierac nie beda ale z tak niskim profilem dla probe 1 gen trzeba bedzie parkowac na ulicy bo pod kraweznik to strach podjezdzac
poza tym koszt opon 17 jest abstrakcyjny w porownaniu z tradycyjnymi 15
Tak wiec kolego wojtecki przycierac nie beda ale z tak niskim profilem dla probe 1 gen trzeba bedzie parkowac na ulicy bo pod kraweznik to strach podjezdzac
felgi
Do II gen pasują felgi 17' z oponami o profilu 45. Trzeba uważać na wysokie i ostre chodniki i najlepiej z nich zrezygnować. Takich beznadziejnych chodników jak u nas nie ma w całej Europie. Probe z 17'
to jakby III/trzecia/ gen.
Pozdrawiam
PS. Takich felg się nie kupuje osobno, lecz wraz z samochodem.Taniej.
__________________
Probe 24v medici, 96r
to jakby III/trzecia/ gen.
Pozdrawiam
PS. Takich felg się nie kupuje osobno, lecz wraz z samochodem.Taniej.
__________________
Probe 24v medici, 96r
taaak... i wtedy zapakuje piekne siedemnastki . Dzis jednak poprzestane raczej na 16
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
Mój miał w trakcie jak go kupowałem 17 225/45, TRAGEDIA istne taczki z auta sie robią, na szczęście gość miał jeszcze oryginalne 16 więc je założyłem i z takimi kupiłem (oczywiście cena też poszła w dół). po naszych drogach 16 to max, zresztą auto też mniej cierpi, no i ceny opon jaj najbardziej niższe
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
hm... z tego co mowicie wyglada na to, ze do codziennej eksploatacji w jedynce najlpiej sprawdzaja sie pietnastki. I znowu wychodzi na to, ze kontruktorzy niewiele robia przypadkowo a autko powinno zostac w oryginale . Szkoda, bo autko Flankera na 17" wygladalo zaj....
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
Ja miałem kiedyś 17" ale musiałem sprzedać bo obcierały z tyłu o wahacz. Były dosyć szerokie wiec stąd te tarcie. Przy zakupie 17 warto je przymierzyć czy wszystko jest OK. A autko faktycznie super się prezentuje na takich kołach.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
felgi
W poprzednim Probe miałem felgi 16',opony 225/50, zawiasy OK
i nie uważam, żeby jeździło się bardziej komfortowo niż teraz na 17',
wręcz przeciwnie. Co ciekawsze do tego mam sprężyny H&R/obniżenie
30mm/ i właśnie od tego czasu jest OK, a do tego jeszcze super wygląd.
Komfort jazdy to dopasowanie wszystkich elementów/np. sprężyny
Ventura wywaliłem po miesiącu/ też karoseryjnych,zawieszenia silnika itd.
Jak jadę zwykłym samochodem osobowym np. Audi A4 to czuję się
jak stara pierdoła /to bujanie karoserii,przechyły na zakrętach etc./-
jeszcze za wcześnie /psychicznie/ na takie "luksusy".
Reasumując, da się jeżdzić z powodzeniem na 17'AZEV, 225/45,spr. H&R,amor.Kayaba/Tokico.
-nie kombinujcie więc koledzy i bierzcie się do porządków na wiosnę.
Pozdrowienia
PS. Czy się fela mieści ? - zwróć uwagę na ET.
____________________
Probe 24v medici, 96r
i nie uważam, żeby jeździło się bardziej komfortowo niż teraz na 17',
wręcz przeciwnie. Co ciekawsze do tego mam sprężyny H&R/obniżenie
30mm/ i właśnie od tego czasu jest OK, a do tego jeszcze super wygląd.
Komfort jazdy to dopasowanie wszystkich elementów/np. sprężyny
Ventura wywaliłem po miesiącu/ też karoseryjnych,zawieszenia silnika itd.
Jak jadę zwykłym samochodem osobowym np. Audi A4 to czuję się
jak stara pierdoła /to bujanie karoserii,przechyły na zakrętach etc./-
jeszcze za wcześnie /psychicznie/ na takie "luksusy".
Reasumując, da się jeżdzić z powodzeniem na 17'AZEV, 225/45,spr. H&R,amor.Kayaba/Tokico.
-nie kombinujcie więc koledzy i bierzcie się do porządków na wiosnę.
Pozdrowienia
PS. Czy się fela mieści ? - zwróć uwagę na ET.
____________________
Probe 24v medici, 96r
oz w morde... to juz chyba przesada ale...
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl