dziwne "cycycycycycycycy"
dziwne "cycycycycycycycy"
witam
mam taki dziwny problem.
dzisiaj jak jechalem do pracy:/ zauwazylem ze cos jest nie tak przy dodawaniu gazu, a dokladniej uslyszalem jakis dziwny dzwiek.
dzisiaj sprobuje nagrac to,ale teraz delikatnie go opisze.
"cycycycycycycycycycycycycycycy"
wie moze ktos co jest jego powodem i skad pochodzi?
dodam ze slychac go tylko wtedy jak dodaje gazu.
prosze o pomoc.
mam taki dziwny problem.
dzisiaj jak jechalem do pracy:/ zauwazylem ze cos jest nie tak przy dodawaniu gazu, a dokladniej uslyszalem jakis dziwny dzwiek.
dzisiaj sprobuje nagrac to,ale teraz delikatnie go opisze.
"cycycycycycycycycycycycycycycy"
wie moze ktos co jest jego powodem i skad pochodzi?
dodam ze slychac go tylko wtedy jak dodaje gazu.
prosze o pomoc.
olej mam lekko ponad polowe stanu.( wlasnie bylem sprawdzic)
co prawda mialem mineral a teraz dolane jest okolo 3-4 setki pol syntetyka
co prawda mialem mineral a teraz dolane jest okolo 3-4 setki pol syntetyka
Ostatnio zmieniony 2006-11-01 11:05 przez gladki, łącznie zmieniany 1 raz.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: dziwne "cycycycycycycycy"
gladki pisze:dzisiaj sprobuje nagrac to,ale teraz delikatnie go opisze.
"cycycycycycycycycycycycycycycy"
Nie musisz nagrywać - możesz się zacząć przyzwyczajać.gladki pisze:olej mam lekko ponad polowe stanu.( wlasnie bylem sprawdzic)
co prawda mialem mineral a teraz dolane jest okolo 3-4 setki pol syntetyka
JAKI OLEJ DO TURBO????cisnienie oleju??
JAKI OLEJ
jaki olej do silnika?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Czyli poszedłeś sam sprawdzić, a potem wysłałeś kobietę po olej i żeby dolała?gladki pisze:olej mam lekko ponad polowe stanu.( wlasnie bylem sprawdzic)
Tak to jest wysługiwać się - w jednym z podanych wątków przewija się marka "Kujawski z pierwszego tłoczenia" - żebyś się nie zdziwił...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
olej byl dolany jaki miesiac temu.Robert pisze:Czyli poszedłeś sam sprawdzić, a potem wysłałeś kobietę po olej i żeby dolała?gladki pisze:olej mam lekko ponad polowe stanu.( wlasnie bylem sprawdzic)
Tak to jest wysługiwać się - w jednym z podanych wątków przewija się marka "Kujawski z pierwszego tłoczenia" - żebyś się nie zdziwił...
a dzis bylem sprawdzic po tym jak napisal wingerman
czy to moze byc przyczyna
- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
Roberto naprawiłeś to bo u mnie są takie same objawy? Wczoraj facet na warsztacie mówił że to może coś nie tak z popychaczem, jednak stawiał bym na uszczelkę kolektora.
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Sekwencja to instalacja gazowa, odpowiednia do silników "turbodoładowanych".
Po "usłyszeniu" dźwięku - czyli cyt.: "cycycycycycycy" również obstawiałbym klepanie któregoś zaworka, bo to faktycznie tak brzmi.
Z tym, że najlepiej słychać to, jak sobie samochód chodzi na wolnych obrotach, zwłaszcza jeszcze zimny.
Bardziej stawiałbym na uszczelkę pod kolektorem tak, jak napisał Jacek.
Proponuję odkręcić osłonę kolektora i dokręcić śruby, dopóki jeszcze na dobre nie wydmuchało uszczelki. Głos ten jednak określiłbym jako "tyr,tyr,tyr,tyr, , który będzie się z czasem nasilał.
Dokręcenie śrub powinno pomóc.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
Teoretycznie nic nie powinno się stać. Ja z tym jeżdżę już od paru dobrych miesięcy, właściwie mam to od kiedy kupiłem probka.
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
nie denerwuje cie ten dziwny dzwiek?JacekW pisze: Teoretycznie nic nie powinno się stać. Ja z tym jeżdżę już od paru dobrych miesięcy, właściwie mam to od kiedy kupiłem probka.
bo mi czasami jak jade po miescie to jest strasznie glupio ze cos takiego mam :/
kurcze dojade do polski i na kanal odrazu
- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
Pewnie że denerwuje ale nic zrobić nie mogę, czekam tylko kiedy się rozgrzeje i cykanie ucichnie Dopiero na przyszły rok planuje się tym zająć więc daj znać jak już coś wykombinujesz. Mam tylko nadzieję że naprawa nie będzie droga.
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Słuchajcie, zanim ustalimy czy są to zawory, kolektor bądź inne przedmuchy,
proponuje ustalić precyzyjnie rodzaj i charakter dźwięku. Czy to jest: cycycycycycy czy sysysysysysy? A może: cyk,cyk,cyk,cyk o dużej częstotliwości? Odgłosy klepania zaworów bądź ew. przedmuchów różnią się od siebie znacznie.
proponuje ustalić precyzyjnie rodzaj i charakter dźwięku. Czy to jest: cycycycycycy czy sysysysysysy? A może: cyk,cyk,cyk,cyk o dużej częstotliwości? Odgłosy klepania zaworów bądź ew. przedmuchów różnią się od siebie znacznie.
II gen`98 2,5l
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Dokładnie.Yareck pisze: Odgłosy klepania zaworów bądź ew. przedmuchów różnią się od siebie znacznie.
Różnica przede wszystkim polega na tym, że cykanie zaworów tudzież popychaczy cichnie po rozgrzaniu silnika, czyli kiedy olej dotrze we wszystkie miejsca. Oczywiście są wyjątki, bo u mnie cyka już non stop.
W przypadku jednak uszczelki pod kolektorem dźwięk nasila się przede wszystkim przy dodawaniu gazu i zwłaszcza na zimnym silniku. Potem, kiedy już wszystko jest nagrzane, ten dźwięk jest mniejszy, ale do czasu.
W miarę coraz większego wydmuchu, dźwięk będzie coraz bardziej słyszalny.
Nie zmienia to faktu, że dźwięk popychaczy jest totalnie inny niż dźwięk wydmuchiwanej uszczelki.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Nic dodać nic ująć. Wziąwszy jeszcze pod uwagę właściwosci metalu pod wpływem ciepła klepanie często ustajeOLEY pisze:Dokładnie.Yareck pisze: Odgłosy klepania zaworów bądź ew. przedmuchów różnią się od siebie znacznie.
Różnica przede wszystkim polega na tym, że cykanie zaworów tudzież popychaczy cichnie po rozgrzaniu silnika, czyli kiedy olej dotrze we wszystkie miejsca
II gen`98 2,5l